0
SHARES

Όταν κάποιος πηγαίνει για φαγητό σε ένα εστιατορίο τότε σίγουρα περιμένει πως, ανεξάρτητα με την ποιότητα του φαγητού, η παραγγελία σας θα φτάσει σωστά στο τραπέζι σου. Αν όμως βρεθείς στο Τόκιο και κάνεις μία στάση στο «Εστιατόριο των Λάθος Παραγγελιών» (Restaurant of Mistaken Orders) τότε θα καταλάβεις πως ακόμα κι αν αυτά που παρήγγειλες δεν έρθουν ποτέ μπροστά σου μπορείς να φας εξίσου καλά και να περάσεις ακόμα καλύτερα. Αρκεί να έχεις φαντασία, ανθρωπιά, χιούμορ και ενσυναίσθηση. Και αυτό γιατί το συγκεκριμένο εστιατόριο στην ιαπωνική πρωτεύουσα προσλαμβάνει αποκλειστικά άτομα με άνοια.

Η πρώτη εκδοχή του Εστιατορίου των Λάθος Παραγγελιών άνοιξε τις πόρτες του πίσω στο 2017 και η φήμη του πήρε αμέσως τεράστια διάσταση με αποτέλεσμα οι ιδιοκτήτες να ανοίξουν διάφορα pop up μαγαζιά σε διάφορα σημεία της πόλης. 

Το γεγονός ότι η λέξη «λάθος» υπάρχει εξ' αρχής ακόμα και στο όνομα του εστιατορίου προδιαθέτει τους πελάτες για το τι πρόκειται να επακολουθήσει.

Το γεγονός ότι η λέξη «λάθος» υπάρχει εξ' αρχής ακόμα και στο όνομα του εστιατορίου προδιαθέτει τους πελάτες για το τι πρόκειται να επακολουθήσει. Πηγαίνοντας στο συγκεκριμένο μαγαζί θα ζήσεις μία αναπάντεχη εμπειρία εκπλήξεων αφού ξέρεις από την την πρώτη στιγμή ότι αυτά που θα δεις στον κατάλογο και θα παραγγείλεις δεν θα έρθουν ποτέ σε σένα. Απεναντίας θα καταλήξεις να δοκιμάζεις τυχαία άλλα πιάτα που ίσως δεν τα προτιμάς ή δεν τα είχες καν προσέξει 

Όλα αυτά δεν συμβαίνουν στα πλαίσια μίας καλής επιχειρηματικής ιδέας, ούτε κάποιου ευφάνταστου πρότζεκτ, αλλά οφείλονται στο γεγονός ότι όλοι οι εργαζόμενοι του εστιατορίου είναι άτομα με άνοια, πράγμα που σημαίνει ότι μοιραία, αυθόρμητα και ανεξέλεγκτα θα κάνουν λάθος σε πολλές από τις παραγγελίες. Συγκεκρμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία του ίδιου του εστιατορίου την περασμένη χρόνια το 37% των παραγγελιών ήταν λάθος, ωστόσο το 99% των πελατών δήλωσαν πως έμειναν πλήρως ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες.

Συγκεκρμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία του ίδιου του εστιατορίου την περασμένη χρόνια το 37% των παραγγελιών ήταν λάθος, ωστόσο το 99% των πελατών δήλωσαν πως έμειναν πλήρως ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες.

Ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου, Shiro Oguni, δηλώνει ότι ελπίζει πως το εστιατόριο του θα βοηθήσει το κοινό τόσο της Ιαπωνίας όσο και του υπόλοιπου κόσμου να γίνουν πιο ανεκτικοί και τρυφεροί απέναντι στην σοβαρή ασθένεια της άνοιας που βασανίζει τόσους ανθρώπους σε παγκόσμιο επίπεδο. 

Επίσημα στοιχεία δείχνουν πως αυτή τη στιγμή στον πλανήτη ζουν 35 εκατομμύρια άνθρωποι που υποφέρουν από διαφορετικούς ειδών άνοια, ενώ οι μελέτες προβλέπουν πως μέχρι το 2050 ο αριθμός αυτός θα υπερδιπλασιαστεί φτάνοντας τα 150 εκατομμύρια. 

Ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου, Shiro Oguni, δηλώνει ότι ελπίζει πως το εστιατόριο του θα βοηθήσει το κοινό τόσο της Ιαπωνίας όσο και του υπόλοιπου κόσμου να γίνουν πιο ανεκτικοί και τρυφεροί απέναντι στην σοβαρή ασθένεια της άνοιας που βασανίζει τόσους ανθρώπους σε παγκόσμιο επίπεδο. 

Δες το βίντεο για να πάρεις μία γεύση από το Εστιατόριο των Λάθος Παραγγελιών:

Photo: Restaurant of Mistaken Orders

Με πληροφορίες από το The Modern Met

Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram

 

TAGS