ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Πώς βρέθηκα χωρίς να το καταλάβω στο lobby ενός σαλονιού ομορφιάς στο Σύνταγμα

Λίγο το μπίρι-μπίρι της κοπέλας στη γωνία των McDolands, λίγο η τεθλασμένη ματαιοδοξία, να 'μαι στρογγυλοκαθισμένη μπροστά από μία άπειρη αισθητικό κι έναν Βούδα.

Πώς βρέθηκα χωρίς να το καταλάβω στο lobby ενός σαλονιού ομορφιάς στο Σύνταγμα

«Τι δεν σας αρέσει πάνω σας;» ρωτάει η κοπέλα, απέναντί μου. Βρισκόμαστε σε ένα μικρό δωματιάκι, καμαρούλα μια τσαλιά δύο επί τρία. Εάν δεν ήθελα να παρεξηγηθώ θα έλεγα ότι αυτή εδώ με έχει στριμώξει. Ο έξω από το δωματιάκι χώρος μοιάζει με ένα τυπικό σαλόνι ομορφιάς, από αυτά που βλέπουμε στις διαφημιστικές μπροσούρες, πεταμένες στο δρόμο.

Μισό λεπτό να περιεργαστώ την κοπέλα, απέναντί μου, πριν πιάσω τα δικά μου. Είναι λεπτή, με έντονο ψεύδισμα και ταμπουρωμένη πίσω από μια λευκή ρόμπα, τύπου γιατρού, όπως λέγαμε παλιά τύπου Sebago, δηλαδή πέρασε και δεν κόλλησε. Δηλώνει ότι τη λένε Στέλλα στο ταμπελάκι του πέτου της και χαμογελάει χωρίς μεγάλη επιτυχία. Είναι κρυφοτσαντισμένη. Κάτι δικά της, που θα έγραφε και σε hashtag στο φέισμουκ.

«Όλα μου αρέσουν» ψεύδομαι προκλητικά. Με έχουν πιάσει τα διαόλια μου που πιάστηκα κότσος και δεν μου έχει πετύχει και ο κανονικός κότσος σήμερα. Κανονικά, θα έπρεπε να απαντήσω «τα μαλλιά μου, αυτό δεν μου αρέσει πάνω μου, σήμερα» αλλά δεν έβγαλα κιχ. Συνέχισα να κοιτάζω την έκπληξη στη ματιά της. Η μαρκετινίστικη εξίσωση «ανασφάλεια+χρόνια+κυνήγι νεότητας=πελατάκι» δεν έμοιαζε να της βγαίνει.

Ακολουθεί ο παρακάτω διάλογος:

-Όλα; Μα πως;

-Τι πώς; Θέλετε να μου πείτε κάτι; Βλέπετε κάτι εσείς πάνω μου που θα έπρεπε να μην μου αρέσει;

-Όχι, όχι. Δεν ήθελα να πω κάτι τέτοιο.

-Είδατε; Στα λόγια μου έρχεστε.

«Έρχομαι» λέει σαν έκο στην τελευταία λέξη της φράσης μου. «Σε ένα λεπτό είμαι πίσω». Γυρίζει συνοδεία ενός τύπου, με ασορτί λευκή ρόμπα και ύφος παλαίμαχου καρδιοκατακτητή, κάτι μεταξύ ηλιοκαμένου χειμερινού κολυμβητή και Ροζέ Βαντίμ, χωρίς τα φουλάρια στο λαιμό.

«Εμείς θέλουμε το καλό σας» αρχίζει το τροπάριο αυτός. «Φαντάζομαι ότι ο λόγος που είσαστε εδώ είναι για να βελτιώσετε την εικόνα σας, αλλιώς γιατί να ανέβετε;» ρωτάει ρητορικά, εγώ όμως απαντάω: «Ανέβηκα γιατί με τσίμπησε μία από τις κοπέλες κάτω στο δρόμο».

-Κάτι θα σας είπε και θα σας έπεισε, δε μπορεί. Κάπου θα νιώσατε ότι αυτό που μπορεί να σας προσφέρει σάς είναι απαραίτητο.

-Όχι.

-Τι όχι;

-Μα τι σας είπε και ανεβήκατε;

-Μου είπε ότι μάλλον είμαι Δίδυμος και ότι σίγουρα δουλεύω σε διαφημιστική.

-Και; Έπεσε μέσα;

-Όχι, τίποτα από τα δύο δεν ισχύει.

-Δεν καταλαβαίνω.

-Ούτε εγώ.

Ο ηλιοκαμένος κουράζεται από την κενότητα του διαλόγου μεταξύ μας, άλλωστε δε μοιάζει για τύπος που θα απολάμβανε την υπερβατική προσέγγιση των πραγμάτων. «Για να μη μακρηγορούμε, ποιο σημείο του σώματός σας πιστεύεται ότι χρειάζεται περισσότερη φροντίδα; Το πρόσωπο, τα πόδια ή η κοιλιά;». Συνεχίζοντας το ανώριμο παιχνίδι της άρνησης, θέλοντας να δω που θα καταλήξουν και γιατί αυτή κοπέλα στο δρόμο επέμενε ότι έχει ένα πολύ μεγάλο δώρο για μένα, «επειδή σε συμπάθησα», απάντησα κάτι ασαφές. Μια λάμψη, σαν σε καλογυαλισμένο παρκέ, άστραψε στα απογοητευμένα βλέμματά τους.

«Ωραία, έχουμε μία σειρά περιποίησης για την περίπτωσή σας, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, μπλα, θα πρέπει να πληρώσετε με κάρτα».

-Χωρίς κάρτα; Με μετρητά;

-Αυτή η τιμή είναι μόνο με κάρτα. Και να γιατί.

Κάνοντας έναν υπολογισμό τύπου μπακαλόγατος, μουτζουρώνοντας το χαρτί βιαστικά με ένα Bic και ψελλίζοντας κάτι σαν «με αυτή την έκπτωση, χωρίς την παρακράτηση και με τόσες δόσεις, αυτό, καταλάβατε; Αυτό».

Δεν κατάλαβα. Έπιασα μόνο ένα ποσό τύπου χίλια κάτι ευρώ χωρίς κάρτα και με την κάρτα εξακόσια κάτι. Ο ηλιοκαμένος με τη λευκή ρόμπα, που όλα δείχνουν ότι έχει μελετήσει την ανθρώπινη ψυχολογία διαβάζοντας Φρόιντ διαγώνια, το πρωί, στο μπάνιο του, περίμενε την απάντησή μου. Το ρολόι απέναντι, στον τοίχο, έδειχνε ότι είχα περάσει πάνω από μισή ώρα εκεί, συζητώντας, χλιαρά, για το αντίθετο του υπαρξισμού, όποιο κι αν είναι αυτό.

Ήθελα να πατήσω το κουμπί της αυτόματης εκτόξευσης. Αντί για αυτό, είπα «cogito ergo sum», πήρα την τσάντα μου και έφυγα. Α, κεράστηκα και μία καραμέλα με γεύση μέντα από τη γυάλα στην έξοδο.

Read Next

21 Οκτ 2025

Στη 'Λέσβο' των Εξαρχείων ζει ακόμα το αυθεντικό ουζερί

Αγαπημένο στέκι δικηγόρων και φοιτητών, το μυτιληνιό ουζερί της Εμμανουήλ Μπενάκη μετράει πάνω από μισό αιώνα ζωής χωρίς να χάσει την ουσία, την εικόνα και τον παλμό του, σε πείσμα των καιρών.

21 Οκτ 2025

Στο Σταυρού του Νότου με την Ιουλία Καραπατάκη

Κάθε Πέμπτη και Παρασκευή, η δημοφιλής ερμηνεύτρια επιστρέφει, τον Νοέμβριο, στην Κεντρική Σκηνή.

Περισσότερα από

Life

21 Οκτ 2025

Τα νέα πρόσωπα που θα εμφανιστούν στο "Euphoria"

Η δημοφιλής εφηβική σειρά του Σαμ Λέβινσον ενηλικώνεται για τον τρίτο κύκλο επεισοδίων της.

21 Οκτ 2025

Lorenzo Antinori, τι σημαίνει να 'τρέχεις' το κορυφαίο μπαρ του πλανήτη;

Μία κουβέντα με τον Ιταλό γευσιπλάστη, με αφορμή τον θρίαμβο του Bar Leone στα The World's 50 Best Bars 2025.

20 Οκτ 2025

"Δεν το ’χω σήμερα": Η μικρή επανάσταση της παρουσίας απέναντι στο άγχος και το "πρέπει"

Μάθε πώς να μένεις παρούσα με τα συναισθήματά σου και να απελευθερώνεσαι από την πίεση του "πρέπει".

20 Οκτ 2025

Φθινοπωρινό restart: Το fitness πρόγραμμα που κρατά την Άννα Βίσση πάντα σε φόρμα

Η Άννα Βίσση δείχνει πώς ξαναμπαίνεις σε φόρμα με ενέργεια και πειθαρχία

20 Οκτ 2025

Ο Juergen Teller ισχυρίζεται ότι είναι "φυσιολογικός άνθρωπος" αλλά οι φωτογραφίες του σίγουρα δεν είναι

Το Ίδρυμα Ωνάση μετέτρεψε ένα παλιό εργοστάσιο στο Ρέντη σε μια εντυπωσιακή κοιτίδα πολιτισμού και το επισκεφτήκαμε για να δούμε τη νέα έκθεση του εμβληματικού Γερμανού φωτογράφου.

20 Οκτ 2025

Τι νέο θα δούμε στους κινηματογράφους από αυτή την Πέμπτη

Ο Μπρους Σπρίνγκστιν, το ντεμπούτο του Χάρις Ντίκινσον και ένα αινιγματικό horror προσεχώς (από 23/10) στις μαρκίζες των κινηματογράφων.

20 Οκτ 2025

LDL χοληστερόλη: Το "αρχαίο" ρόφημα που μπορεί να την καταπολεμήσει

Ένα αρχαίο ρόφημα μπορεί να γίνει σύμμαχός σου ενάντια στην υψηλή χοληστερίνη.

20 Οκτ 2025

Οι πιο ασυνήθιστοι θησαυροί του Λούβρου - εκτός από αυτούς που έκλεψαν

Μεταξύ των 30.000 έργων που εκτίθενται μέσα στο Λούβρο, κρύβονται πολλές θαυμαστές δημιουργίες που διαθέτουν τεράστια καλλιτεχνική, ιστορική και πολιτισμική αξία. Αλλά όχι μόνο.

20 Οκτ 2025

Ένα εστιατόριο-έκπληξη στο Γαλάτσι: Ο Μιχάλης Μερζένης υπογράφει το μενού στο 'Elea'

Ο "Άσωτος" σεφ επιμελείται μια πρόταση γεύσης με πιάτα όπου τίποτα δεν είναι περιττό αλλά ούτε και τυχαίο, σε ένα σχετικά φρέσκο και ενδιαφέρον μέρος της πόλης.