Όταν ένα από τα μεγαλύτερα περιοδικά μόδας, το γαλλικό Elle αφιερώνει το εξώφυλλό του στις νοσοκόμες που δίνουν τη μάχη κόντρα στον κορονοϊό, αντί στις τελευταίες τάσεις της μόδας προβαλλόμενες από κάποιο λαμπερό μοντέλο...
Όταν το έντυπο ορόσημο για την ζωή στην πόλη αποφασίζει να αλλάξει το όνομα του από Time out σε Time in για να επιβεβαιώσει με τον τρόπο του την κρισιμότητα της απομόνωσης…
Όταν το περιοδικό που είναι συνυφασμένο με το Χόλιγουντ όσο κανένα άλλο -άλλωστε διοργανώνει το μεγαλύτερο Oscar after party- το αμερικάνικο Vanity Fair φιλοξενεί στο εξώφυλλό του έναν άνθρωπο με την ειδική στολή που απολυμαίνει τον δρόμο και όχι πχ την Σκάρλετ Γιόχανσον…
Όταν ένα τηλεοπτικό περιοδικό, το Telerama δεν υπενθυμίζει τη νέα εκπομπή που ξεκινάει, αλλά το γεγονός πως έχουν έρθει τα πάνω κάτω στην καθημερινότητά μας, μέσω ενός εξαιρετικού illustration…
Όταν ένα αθλητικό περιοδικό ογκόλιθος όπως το Sports Illustrated δε παρουσιάζει κάποιο διάσημο μπασκετμπολίστα (ή κάποιο μοντέλο με μαγιό) στο εξώφυλλό του αλλά μια άδεια κερκίδα…
…καταλαβαίνεις πως ο κόσμος αλλάζει τόσο δραστικά που ούτε τα media και συγκεκριμένα τα έντυπα μπορούν να το αγνοήσουν. Τουλάχιστον τα περισσότερα. Αν τα αντανακλαστικά που επέδειξαν πολλά έντυπα εν μέσω πανδημίας είναι αυτονόητα, αυτό μπορεί να το κρίνει ο καθένας. Αυτή την τροφή για σκέψη -ελπίζω ότι- θα ενισχύσουν και τα παρακάτω εξώφυλλα από περιοδικά σε όλο τον κόσμο που αφιέρωσαν την πολύτιμη πρώτη εικόνα τους στη νέα τάξη πράγματων.
Περιοδικό Elle - Γαλλία
Περιοδικό Time out/in- Αμερική
Περιοδικό Vanity Fair- Αμερική
Περιοδικό Sports Illustrated
Περιοδικό Télérama- Γαλλία
Περιοδικό New Yorker- Αμερική
Περιοδικό Vanity Fair- Ιταλία
Περιοδικό Les Echos Weekend- Γαλλία
Περιοδικό Time- Αμερική
Περιοδικό Le Parisien Weekend- Γαλλία
Περιοδικό People- Αμερική
Περιοδικό Maclean's- Καναδάς
Περιοδικό Los Angeles- Αμερική
Περιοδικό Polityka- Πολωνία
Περιοδικό Der Spiegel- Γερμανία