Τι θα βάλουν την πρώτη ημέρα στο σχολείο; Θα είναι αρκετά χαρούμενο και ξεχωριστό; Θα τους αρέσει;
Σε όλα τα παραπάνω ερωτήματα απαντά η Tommy Hilfiger Kids με μία συλλογή είναι εμπνευσμένη από μια «συνειδητή σύγκρουση» της λειτουργικότητας με την κληρονομιά.
Στο λανσάρισμά της τα αρχεία του brand επανεξετάζονται, εκμοντερνίζοντας τα iconic στιλ όπως το varsity sweater με το colorblocking, τα παιχνιδιάρικα stripes και τα αστέρια. Οι ουδέτεροι τόνοι και η κόκκινη, λευκή και μπλε χρωματική παλέτα του brand αναβαθμίζονται με ζωηρό κίτρινο.
ΓΙΟΡΤΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Η καμπάνια γυρίστηκε από τον Chad Moore και ενσαρκώνει τα παιδιά που συνομιλούν με τους φίλους τους σε ένα κλασικό κίτρινο σχολικό λεωφορείο, ανακαλύπτοντας την ύπαιθρο κατά τη διάρκεια μίας εκδρομής και εξερευνώντας τη δημιουργικότητα και την αυτοέκφραση στα μουσεία.
CLASSIC AMERICAN COOL ΜΕ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑΡΙΚΟ TWIST
Άνετα knits με γραφικά εμπνευσμένα από το gaming και μοτίβα με αστέρια και γραμμές δίνουν ένα cool twist στα T-shirts και στα φορέματα.