ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Η Coffee Island βραβεύεται για το πακετάρισμα και τη σύγχρονη αισθητική της

Όταν το καφεκοπτείο μοιάζει με μίνι μουσείο σύγχρονου design.

Η Coffee Island βραβεύεται για το πακετάρισμα και τη σύγχρονη αισθητική της

H κορυφαία αλυσίδα καφέ στην Ελλάδα και στη Νότια Ευρώπη, τη χρονιά που μας πέρασε, έκλεισε 20 επιτυχημένα χρόνια πορείας και μας επανασυστήθηκε με νέα, ανανεωμένη ταυτότητα.

Για τη νέα της εικόνα, η καινοτόμα αλυσίδα καφέ με έδρα την Πάτρα συνεργάστηκε με το πρωτοποριακό boutique design studio -με έδρα τη Θεσσαλονίκη- Beetroot, που εδώ και, επίσης, 20 χρόνια στοχεύει στο ασυνήθιστο, στο ξεχωριστό αλλά πάντα στο αυθεντικό αποτέλεσμα.

Η Coffee Island βραβεύεται για το πακετάρισμα και τη σύγχρονη αισθητική της

Η άρτια και αρμονική συνεργασία των δυο ομάδων με κοινό στόχο τη δημιουργία μιας νέας ταυτότητας που θα σηματοδοτήσει τη νέα εποχή ενός love brand, διατηρώντας τις αξίες και τις σταθερές του, γέννησε ένα μοναδικής αισθητικής αποτέλεσμα που ξεχώρισε στα φετινά Ermis Awards με συνολικά 3 βραβεία. Την κορυφαία διάκριση στην κατηγορία του Design, το Grand Ermis, καθώς και 2 ακόμα βραβεία Gold Εrmis στην κατηγορία λογότυπο & εφαρμογές / rebranding, και Silver Ermis για το νέο packaging των προϊόντων της Coffee Island ενώ η Beetroot αναδείχθηκε και Design Agency of the Year.

Με δημιουργική αφετηρία και έμπνευση το ταξίδι του καφέ και τη σημαντική συμβολή του ανθρώπου σε όλη τη διαδικασία παραγωγής του, η ομάδα της Beetroot δημιούργησε για την Coffee Island οργανικές φόρμες, με αίσθηση και υφή χειροποίητου, που θυμίζουν τη μορφολογία του εδάφους και τα φυσικά τοπία της προέλευσης του καφέ. Στη νέα εικόνα σημαντικό ρόλο διαδραματίζει και η ειδικά επιλεγμένη χρωματική παλέτα που αποδίδει την πραγματική ουσία του καφέ.

Με αυτή την δυναμική αλλαγή η Coffee Island επαναπροσδιορίζει την εικόνα της με ένα νέο, σύγχρονο, απλό αλλά και απρόσμενο λογότυπο που παρουσιάζει τη νέα εποχή του brand, διατηρώντας αναλλοίωτο τον sophisticated-coffee lover χαρακτήρα του.

Το νέο branding ολοκληρώθηκε από την custom γραμματοσειρά, η οποία γεμάτη αίσθηση φρεσκοκομμένου καφέ έρχεται να κυκλώσει το λουλούδι που στα φύλλα του παρουσιάζει τον κύκλο ζωής ενός κόκκου και αποτελεί τη γέφυρα που ενώνει την παλιά με τη νέα εποχή του Brand. Το λογότυπο είναι και το κύριο γραφιστικό εύρημα της νέας ταυτότητας καθώς μέσα του περικλείεται η ιστορία της εταιρείας, μεταξύ των λέξεων ”Coffee” και “Island”.

«Το rebranding είναι ενδεχομένως η πιο δύσκολη μορφή σχεδιασμού, καθώς σε όλες τις περιπτώσεις σηματοδοτεί τη μετάβαση ενός brand σε μια νέα εποχή, πρέπει να ξεπεραστούν παλιές συνήθειες ριζομένες πολύ βαθιά στη δομή των εταιρειών αλλά και στο μυαλό των καταναλωτών, κάτι που είναι εξαιρετικά δύσκολο να εφαρμοστεί στην επιχειρηματική πραγματικότητα. Το επιτυχημένο rebranding απαιτεί σύμπνοια στόχων, αρμονική συνεργασία και σχέση απόλυτης εμπιστοσύνη μεταξύ πελάτη και δημιουργού» δήλωσε ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος Co-founder & designer.


Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Coffee Island, κ. Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος δήλωσε σχετικά:

«Η ανανέωση της εταιρικής ταυτότητάς της Coffee Island συνιστά ορόσημο για εμάς. Ήρθε να επισφραγίσει μία επιτυχημένη πορεία 20 ετών και να μας δώσει ώθηση και δύναμη για το μέλλον. Την ανάγκη για ανανέωση, εμπιστευτήκαμε στην έμπειρη δημιουργική ομάδα της Beetroot η οποία δημιούργησε ένα υπέροχο αποτέλεσμα, αποδίδοντας στη νέα εποχή της αλυσίδας μια ξεχωριστή ταυτότητα και εικαστική γραμμή. Συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα που το επιμελήθηκε με αγάπη. Είμαστε περήφανοι για τους συνεργάτες μας και για την υψηλή ποιότητα της δουλειάς τους».

Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram

Read Next

05 Σεπ 2025

10 πράγματα που πρέπει να γνωρίζεις για τη 'Βουγονία' του Γιώργου Λάνθιμου

Ο Έλληνας σκηνοθέτης κέρδισε για ακόμα μια φορά τις εντυπώσεις μιας απαιτητικής Μπιενάλε. Συγκεντρώσαμε ό,τι ξέρουμε για τη νέα του ταινία, που καταφθάνει στις αίθουσες στις 6 Νοεμβρίου.

05 Σεπ 2025

Η παράσταση των συνεχόμενων sold out επιστρέφει για 10η χρονιά στο Studio Μαυρομιχάλη

Μια ασφυκτικά καφκική ανάκριση λαμβάνει χώρα από τις 10 Οκτωβρίου 2025.

Περισσότερα από

Life

05 Σεπ 2025

Τα άχαστα της πόλης για τις επόμενες εβδομάδες

Με τον Σεπτέμβρη να σηματοδοτεί την έναρξη της νέας σεζόν, η πόλη γεμίζει ξανά με πολιτιστικές προτάσεις που αγκαλιάζουν κάθε μορφή τέχνης - από μουσική και θέατρο μέχρι κινηματογράφο και εικαστικά.

04 Σεπ 2025

Greece Race for the Cure® 2025: Οι εγγραφές άνοιξαν!

Στον αγώνα ενάντια στον καρκίνο του μαστού…κάθε βήμα μετράει! ΜΑΖΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΙ από τον καρκίνο του μαστού!

04 Σεπ 2025

Φτιάξε σπιτική πραλίνα φουντουκιού με μόλις 4 υλικά

Απόλαυσε βελούδινη πραλίνα φουντουκιού στο σπίτι εύκολα, γρήγορα και χωρίς περιττά υλικά!

04 Σεπ 2025

Στο 'Neropistolo' κάνουν πάρτι με pastries για να μπει σωστά η νέα σεζόν

Το new age bakery του κέντρου επιστρέφει με ένα ολοήμερο πάρτι, γεμάτο ζύμες και μουσικές.

04 Σεπ 2025

Γιατί τα vegan εστιατόρια κλείνουν ή πλέον βάζουν και κρέας στο μενού τους

Μερικές σκέψεις πάνω στο φαινόμενο, με αφορμή την πρόσφατη στροφή του φημισμένου 'Eleven Madison Park' στη Νέα Υόρκη.

04 Σεπ 2025

To 'Emiliano Zapata' είναι μια μεξικάνικη έκπληξη στον Κορυδαλλό

Γεύσεις γεμάτες ένταση και ένας πανέμορφος χώρος συνθέτουν ένα ενδιαφέρον δίπτυχο.

03 Σεπ 2025

Kiosko Mercado Tapas: Μια φιέστα για όλο τον Σεπτέμβριο στο 'Walk In Athens'

Στο δημοφιλές σποτ της οδού Μαυρομιχάλη παίζουν guest chefs, ωραία κρασιά και αλεγρία.

03 Σεπ 2025

Στη Λάρισα υπάρχει ένα φεστιβάλ που δε θέλει να μοιάσει σε κανένα άλλο

Λίγο πριν φτιάξουμε βαλίτσες για τη θεσσαλική πρωτεύουσα, μιλάμε με τον Μέλανδρο Γκανά για όλα όσα θα δούμε φέτος στο πολυθεματικό LA Comics Festival.

03 Σεπ 2025

Η νέα φουρνιά των αθηναϊκών μπαρ

Άνοιξαν τους τελευταίους μήνες, με μπάρες, ποτά και μουσικές που έχουν κάτι να πουν.