ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Η Coffee Island βραβεύεται για το πακετάρισμα και τη σύγχρονη αισθητική της

Όταν το καφεκοπτείο μοιάζει με μίνι μουσείο σύγχρονου design.

Η Coffee Island βραβεύεται για το πακετάρισμα και τη σύγχρονη αισθητική της

H κορυφαία αλυσίδα καφέ στην Ελλάδα και στη Νότια Ευρώπη, τη χρονιά που μας πέρασε, έκλεισε 20 επιτυχημένα χρόνια πορείας και μας επανασυστήθηκε με νέα, ανανεωμένη ταυτότητα.

Για τη νέα της εικόνα, η καινοτόμα αλυσίδα καφέ με έδρα την Πάτρα συνεργάστηκε με το πρωτοποριακό boutique design studio -με έδρα τη Θεσσαλονίκη- Beetroot, που εδώ και, επίσης, 20 χρόνια στοχεύει στο ασυνήθιστο, στο ξεχωριστό αλλά πάντα στο αυθεντικό αποτέλεσμα.

Η Coffee Island βραβεύεται για το πακετάρισμα και τη σύγχρονη αισθητική της

Η άρτια και αρμονική συνεργασία των δυο ομάδων με κοινό στόχο τη δημιουργία μιας νέας ταυτότητας που θα σηματοδοτήσει τη νέα εποχή ενός love brand, διατηρώντας τις αξίες και τις σταθερές του, γέννησε ένα μοναδικής αισθητικής αποτέλεσμα που ξεχώρισε στα φετινά Ermis Awards με συνολικά 3 βραβεία. Την κορυφαία διάκριση στην κατηγορία του Design, το Grand Ermis, καθώς και 2 ακόμα βραβεία Gold Εrmis στην κατηγορία λογότυπο & εφαρμογές / rebranding, και Silver Ermis για το νέο packaging των προϊόντων της Coffee Island ενώ η Beetroot αναδείχθηκε και Design Agency of the Year.

Με δημιουργική αφετηρία και έμπνευση το ταξίδι του καφέ και τη σημαντική συμβολή του ανθρώπου σε όλη τη διαδικασία παραγωγής του, η ομάδα της Beetroot δημιούργησε για την Coffee Island οργανικές φόρμες, με αίσθηση και υφή χειροποίητου, που θυμίζουν τη μορφολογία του εδάφους και τα φυσικά τοπία της προέλευσης του καφέ. Στη νέα εικόνα σημαντικό ρόλο διαδραματίζει και η ειδικά επιλεγμένη χρωματική παλέτα που αποδίδει την πραγματική ουσία του καφέ.

Με αυτή την δυναμική αλλαγή η Coffee Island επαναπροσδιορίζει την εικόνα της με ένα νέο, σύγχρονο, απλό αλλά και απρόσμενο λογότυπο που παρουσιάζει τη νέα εποχή του brand, διατηρώντας αναλλοίωτο τον sophisticated-coffee lover χαρακτήρα του.

Το νέο branding ολοκληρώθηκε από την custom γραμματοσειρά, η οποία γεμάτη αίσθηση φρεσκοκομμένου καφέ έρχεται να κυκλώσει το λουλούδι που στα φύλλα του παρουσιάζει τον κύκλο ζωής ενός κόκκου και αποτελεί τη γέφυρα που ενώνει την παλιά με τη νέα εποχή του Brand. Το λογότυπο είναι και το κύριο γραφιστικό εύρημα της νέας ταυτότητας καθώς μέσα του περικλείεται η ιστορία της εταιρείας, μεταξύ των λέξεων ”Coffee” και “Island”.

«Το rebranding είναι ενδεχομένως η πιο δύσκολη μορφή σχεδιασμού, καθώς σε όλες τις περιπτώσεις σηματοδοτεί τη μετάβαση ενός brand σε μια νέα εποχή, πρέπει να ξεπεραστούν παλιές συνήθειες ριζομένες πολύ βαθιά στη δομή των εταιρειών αλλά και στο μυαλό των καταναλωτών, κάτι που είναι εξαιρετικά δύσκολο να εφαρμοστεί στην επιχειρηματική πραγματικότητα. Το επιτυχημένο rebranding απαιτεί σύμπνοια στόχων, αρμονική συνεργασία και σχέση απόλυτης εμπιστοσύνη μεταξύ πελάτη και δημιουργού» δήλωσε ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος Co-founder & designer.


Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Coffee Island, κ. Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος δήλωσε σχετικά:

«Η ανανέωση της εταιρικής ταυτότητάς της Coffee Island συνιστά ορόσημο για εμάς. Ήρθε να επισφραγίσει μία επιτυχημένη πορεία 20 ετών και να μας δώσει ώθηση και δύναμη για το μέλλον. Την ανάγκη για ανανέωση, εμπιστευτήκαμε στην έμπειρη δημιουργική ομάδα της Beetroot η οποία δημιούργησε ένα υπέροχο αποτέλεσμα, αποδίδοντας στη νέα εποχή της αλυσίδας μια ξεχωριστή ταυτότητα και εικαστική γραμμή. Συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα που το επιμελήθηκε με αγάπη. Είμαστε περήφανοι για τους συνεργάτες μας και για την υψηλή ποιότητα της δουλειάς τους».

Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram

Read Next

21 Οκτ 2025

Το Athens Science Festival φορά τα γιορτινά του στο Ωδείο Αθηνών

Τι γίνεται όταν το Greekonomics, η Κατερίνα Βρανά, ο Σπήλιος Φλώρος και "Η γεωγραφία είναι πολύ κουλ" συναντιούνται στο The Christmas Lab;

21 Οκτ 2025
Περισσότερα από

Life

21 Οκτ 2025

Τι πρέπει να προσέχεις αν χρησιμοποιείς έλαια στο skincare σου

Τα έλαια στο πρόσωπο δεν είναι μόδα, είναι εργαλείο. Και όπως κάθε εργαλείο, δουλεύουν άψογα όταν ξέρεις πότε, πόσο και ποιο.

21 Οκτ 2025

Ορθοπεδικός αποκαλύπτει: Οι 3 απλές ασκήσεις που μειώνουν τον πόνο στη μέση στο σπίτι

Μάθε πώς να ανακουφίσεις τη μέση σου με απλές κινήσεις, ενδυνάμωση κορμού και χαλαρωτικό περπάτημα, σύμφωνα με ειδικούς.

21 Οκτ 2025

Πόση πρωτεΐνη κρύβεται σε ένα αυγό; Τι λένε οι διατροφολόγοι

Μάθε πόση πρωτεΐνη περιέχει κάθε μέγεθος αυγού και πώς να την εκμεταλλευτείς καθημερινά.

21 Οκτ 2025

Στη 'Λέσβο' των Εξαρχείων ζει ακόμα το αυθεντικό ουζερί

Αγαπημένο στέκι δικηγόρων και φοιτητών, το μυτιληνιό ουζερί της Εμμανουήλ Μπενάκη μετράει πάνω από μισό αιώνα ζωής χωρίς να χάσει την ουσία, την εικόνα και τον παλμό του, σε πείσμα των καιρών.

21 Οκτ 2025

Στο Σταυρού του Νότου με την Ιουλία Καραπατάκη

Κάθε Πέμπτη και Παρασκευή, η δημοφιλής ερμηνεύτρια επιστρέφει, τον Νοέμβριο, στην Κεντρική Σκηνή.

21 Οκτ 2025

Τα νέα πρόσωπα που θα εμφανιστούν στο "Euphoria"

Η δημοφιλής εφηβική σειρά του Σαμ Λέβινσον ενηλικώνεται για τον τρίτο κύκλο επεισοδίων της.

21 Οκτ 2025

Lorenzo Antinori, τι σημαίνει να 'τρέχεις' το κορυφαίο μπαρ του πλανήτη;

Μία κουβέντα με τον Ιταλό γευσιπλάστη, με αφορμή τον θρίαμβο του Bar Leone στα The World's 50 Best Bars 2025.

20 Οκτ 2025

"Δεν το ’χω σήμερα": Η μικρή επανάσταση της παρουσίας απέναντι στο άγχος και το "πρέπει"

Μάθε πώς να μένεις παρούσα με τα συναισθήματά σου και να απελευθερώνεσαι από την πίεση του "πρέπει".

20 Οκτ 2025

Φθινοπωρινό restart: Το fitness πρόγραμμα που κρατά την Άννα Βίσση πάντα σε φόρμα

Η Άννα Βίσση δείχνει πώς ξαναμπαίνεις σε φόρμα με ενέργεια και πειθαρχία