ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Η απλή αλλαγή στο νοικοκυριό μας που εξοικονομεί ενέργεια και προστατεύει το περιβάλλον

Μια νέα καμπάνια της P&G μάς δείχνει τρόπους να κάνουμε οικονομία ενώ ταυτόχρονα αντιστεκόμαστε στην κλιματική αλλαγή μέσα από μικρές, καθημερινές πράξεις.

 Η απλή αλλαγή στο νοικοκυριό μας που εξοικονομεί ενέργεια και προστατεύει το περιβάλλον

Σε μια περίοδο που η συζήτηση γύρω από την κλιματική αλλαγή αυξάνεται διαρκώς ενώ ταυτόχρονα η πανδημία παραμένει στο επίκεντρο καθιστώντας το σπίτι το κέντρο των περισσότερων καθημερινών δραστηριοτήτων, η P&G που δεσμεύεται σε ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα μέσα στην δεκαετία, ενθαρρύνει ταυτόχρονα την υιοθέτηση ενός βιώσιμου, πιο φιλικού προς το περιβάλλον, μοντέλου οικιακής κατανάλωσης, μέσα από τα προϊόντα της.

Η πρωτοβουλία της εταιρείας φαίνεται να ευθυγραμμίζεται και με τη στάση των Ελλήνων οι οποίοι δείχνουν να είναι ολοένα και περισσότερο ευαισθητοποιημένοι σε θέματα που αφορούν στο περιβάλλον και τη βελτίωση του αποτυπώματος των νοικοκυριών τους.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία, η υιοθέτηση βιώσιμων πρακτικών στο σπίτι αναγνωρίζεται από τους Έλληνες καταναλωτές ως εξαιρετικά σημαντική για την προστασία του πλανήτη. Συγκεκριμένα, το 83% των Ελλήνων είναι εξαιρετικά ανήσυχο για τον αντίκτυπο που θα έχει η κλιματική αλλαγή στα παιδιά τους και στις μελλοντικές γενιές, ενώ το 86% πιστεύει ότι οι μικρές, καθημερινές πράξεις στο σπίτι μπορούν να έχουν θετικό αντίκτυπο στο περιβάλλον. Ταυτόχρονα, το 37% των Ελλήνων, παραδέχεται πως κάνει λιγότερες φιλικές προς το περιβάλλον επιλογές, από όσες πραγματικά θα ήθελε, επισημαίνοντας ως κύριο ανασταλτητικό παράγοντα την έλλειψη ουσιαστικής ενημέρωσης για τον τρόπο και δευτερευόντως την έλλειψη χρόνου.

Tο 83% των Ελλήνων είναι εξαιρετικά ανήσυχο για τον αντίκτυπο που θα έχει η κλιματική αλλαγή στα παιδιά τους και στις μελλοντικές γενιές

Σύμφωνα με στοιχεία της ίδιας έρευνας, οι άξονες τους οποίους οι Έλληνες καταναλωτές θέτουν σε προτεραιότητα είναι η εξοικονόμηση οικιακής ενέργειας, με ποσοστό 78%, ενώ ακολουθεί η εξοικονόμηση νερού με ποσοστό 69% και η ανακύκλωση με ποσοστό 68%.

Ταυτόχρονα, περίπου το 80% των Ελλήνων θεωρεί εξαιρετικά σημαντικό οι μάρκες που εμπιστεύεται και αγοράζει να συνεισφέρουν ταυτόχρονα στην επίλυση των πολύπλοκων προκλήσεων που αντιμετωπίζει ο κόσμος σήμερα και να έχουν μετρήσιμο θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία και το περιβάλλον.

Oι άξονες τους οποίους οι Έλληνες καταναλωτές θέτουν σε προτεραιότητα είναι η εξοικονόμηση οικιακής ενέργειας, με ποσοστό 78%, ενώ ακολουθεί η εξοικονόμηση νερού με ποσοστό 69% και η ανακύκλωση με ποσοστό 68%.

Η P&G, μέσα από τα προϊόντα της, αγγίζει καθημερινά 5 δισεκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως, ακούει τις ανάγκες τους και συμβάλλει στη φροντίδα του νοικοκυριού και της οικογένειάς τους, προσφέροντας καινοτόμες λύσεις. Ταυτόχρονα, αναγνωρίζει ότι οι κατηγορίες στις οποίες δραστηριοποιείται αποτελούν την ίδια στιγμή μοναδική ευκαιρία, αλλά και μεγάλη ευθύνη να κάνει τη διαφορά, υποστηρίζοντας έμπρακτα μέσα από τις δεσμεύσεις και τα προϊόντα της, τη βιώσιμη οικιακή κατανάλωση.

Έτσι μέσα από τη νέα της καμπάνια «Το σπίτι μας. Ο πλανήτης τους» δείχνει μέσα από τα μάτια και την προτροπή των παιδιών μικρές καθημερινές πράξεις που μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του σπιτιού μας. Για παράδειγμα, είναι γεγονός ότι το 60% του αποτυπώματος άνθρακα που αφήνει το πλυντήριο ρούχων προέρχεται από τη θερμοκρασία πλύσης. Κάθε φορά που χαμηλώνουμε τη θερμοκρασία στους 30°C και με τη βοήθεια ενός απορρυπαντικού που έχει σχεδιαστεί για εξαιρετική απόδοση σε χαμηλές θερμοκρασίες, όπως είναι οι κάψουλες Ariel, έχουμε τέλεια καθαριότητα, με 35% λιγότερη ενέργεια.

Κάθε φορά που χαμηλώνουμε τη θερμοκρασία στους 30°C και με τη βοήθεια ενός απορρυπαντικού που έχει σχεδιαστεί για εξαιρετική απόδοση σε χαμηλές θερμοκρασίες, όπως είναι οι κάψουλες Ariel, έχουμε τέλεια καθαριότητα, με 35% λιγότερη ενέργεια.

Σήμερα, χάρη στην τεχνολογία, μπορούμε να αποφύγουμε το ξέβγαλμα των πιάτων πριν μπουν στο πλυντήριο. Προϊόντα όπως οι κάψουλες πιάτων Fairy καθαρίζουν αποτελεσματικά τα πιάτα χωρίς να χρειάζονται ξέβγαλμα, κάτι που βοηθά να εξοικονομήσουμε νερό.

Και είναι πολλές ακόμα οι μικρές πράξεις που μπορούμε όλοι να κάνουμε στο σπίτι μας σήμερα, για έναν καλύτερο πλανήτη αύριο, για τα παιδιά μας. Το μόνο που χρειάζεται, είναι να ξεκινήσουμε. Σήμερα.

Περισσότερες πληροφορίες στο www.epithimies.gr

 Η απλή αλλαγή στο νοικοκυριό μας που εξοικονομεί ενέργεια και προστατεύει το περιβάλλον
Μέσα από τη νέα της καμπάνια «Το σπίτι μας. Ο πλανήτης τους» η P&G δείχνει μέσα από τα μάτια και την προτροπή των παιδιών μικρές καθημερινές πράξεις που μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του σπιτιού μας.

Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram

Read Next

26 Ιαν 2023

Λουκία Παπαδάκη: Τα υπέροχα γκρίζα φυσικά μαλλιά της, οι "βαλσαμωμένοι" άνθρωποι και γιατί δε θα επέστρεφε στα 25 της

"Σε αυτή την ηλικία είσαι αλεξίσφαιρος, αλεξικέραυνος, έχεις και μια σκασίλα για το τι θα πει ο άλλος, τι θα κάνει, ζεις τη ζωή που ήθελες πάντα."

24 Ιαν 2023

Τα απαραίτητα αξεσουάρ για εξορμήσεις στο χιόνι!

Τα καταστήματα Lapin House ή το lapinkids.com αποτελούν τον ιδανικό προορισμό για να αναβαθμιστεί το ski style των παιδιών με αξεσουάρ για ένα cool ντύσιμο στο χιονοδρομικό.

Περισσότερα από

Life

19 Ιαν 2023

TASTY AWARDS 23: Ποια είναι τα Fine Dining εστιατόρια της Αθήνας;

Τα fine dining εστιατόρια της πόλης μας καλούν να τα ψηφίσουμε.

18 Ιαν 2023

Εκδήλωση φόρος-τιμής στον Γιάννη Ρίτσο στη Σορβόννη

Με τη συμμετοχή σημαντικών προσωπικοτήτων από τον ακαδημαϊκό, καλλιτεχνικό και πνευματικό κόσμο.

18 Ιαν 2023

Ο νέος διεθνής διαγωνισμός της Answear που χαρίζει μοναδικά χρηματικά βραβεία!

Ένας διαγωνισμός που θα αναδείξει μια αναπάντεχη πλευρά της μόδας!

15 Ιαν 2023

Θεατρικές πρεμιέρες: Οι νέες παραστάσεις της εβδομάδας

Συγκεντρώσαμε τις παραστάσεις που σηκώνουν αυλαία από 12 έως 18 Ιανουαρίου και ξεχωρίζουν.

14 Ιαν 2023

Ο Γιόακιν Φίνιξ παρανοεί στο τρέιλερ του "Beau Is Afraid"

"Φευγάτη" πρώτη γεύση από τη νέα ταινία του Άρι Άστερ ("Μεσοκαλόκαιρο") με πρωταγωνιστή τον οσκαρικό σταρ.

14 Ιαν 2023

Stokke® Xplory® X Gold Edition | Υψηλή αισθητική και λειτουργικότητα - ό,τι θέλετε για το μωρό σας

Ωρα για λίγη περισσότερη λάμψη με τη νέα Gold συλλεκτική έκδοση του καροτσιού που μεγαλώνει μαζί με το παιδί σας.

14 Ιαν 2023

Gallery Genesis | Η 'Αλέα' της Νατάσσας Σαρρή είναι η πρώτη έκθεση για το 2023

Η πρώτη ατομική έκθεση ζωγραφικής της καλλιτέχνιδας εγκαινιάζεται την Πέμπτη 19 Ιανουαρίου.

13 Ιαν 2023

Αλέα: Η πρώτη ατομική έκθεση ζωγραφικής της Νατάσσας Σαρρή στην Gallery Genesis

Η έκθεση "Αλέα" είναι μια εικαστική διαδρομή ανάμεσα στον "εαυτό" και στην φύση, ανάμεσα στην καθημερινότητα, στον μύθο και στην φαντασία.

11 Ιαν 2023

Το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο αλλάζει πρόσωπο

Τα αρχιτεκτονικά γραφεία David Chipperfield Architects και Αλέξανδρου Ν. Τομπάζη Α.Ε. επιλέχθηκαν για να δημιουργήσουν το Νέο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο.