ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Έρευνα Καταναλωτών Pepco: Οι γυναίκες αντιπροσωπεύουν έως και το 87% όλων των αγοραστών

Οι πελάτες της Pepco σε κάθε χώρα αποτελούνται κυρίως από γυναίκες.

pepco

Πάνω από 30 εκατομμύρια συναλλαγές πραγματοποιούνται στα καταστήματα της εταιρίας Pepco κάθε μήνα . Ποιοι όμως είναι οι καταναλωτές της αλυσίδας; Ποιοι είναι οι βασικοί οδηγοί αγοράς; Πόσο συχνά γίνονται οι αγορές; Τα αποτελέσματα της τελευταίας έρευνας καταναλωτών που διεξήγαγε η Pepco ακολουθούν και μας δίνουν τις απαντήσεις. Η έρευνα καταναλωτών έγινε από προκειμένου η αλυσίδα, που ξεκίνησε τις δραστηριότητές της στην Πολωνία και τώρα διαθέτει καταστήματα σε 18 ευρωπαϊκές χώρες, να δημιουργήσει το προφίλ των πελατών της και να ανταποκριθεί στις ανάγκες τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Οι πελάτες της Pepco σε κάθε χώρα αποτελούνται κυρίως από γυναίκες, οι οποίες αντιπροσωπεύουν έως και το 87% όλων των αγοραστών. Σε ποσοστό 68%, πρόκειται για επαγγελματικά ενεργά άτομα με τουλάχιστον δευτεροβάθμια ή τριτοβάθμια εκπαίδευση (77%). Το 50% των αγοραστών της αλυσίδας είναι ηλικίας από 25 έως 45 ετών, πολλοί από αυτούς είναι γονείς, ενώ το 41% ​​έχει παιδιά ηλικίας έως 14 ετών.

Έρευνα Καταναλωτών Pepco: Οι γυναίκες αντιπροσωπεύουν έως και το 87% όλων των αγοραστών

Σύμφωνα με το 67% των ερωτηθέντων, οι χαμηλές τιμές είναι ο βασικός λόγος για τακτικές αγορές από την Pepco σε κάθε ευρωπαϊκό κατάστημα. Αλλά αυτός δεν είναι ο μόνος λόγος - η καλή σχέση ποιότητας/τιμής και οι προσφορές παίζουν σημαντικό ρόλο, όπως ανέφερε το 40% και το 30% των ερωτηθέντων στη μελέτη, αντίστοιχα. Η συντριπτική πλειονότητα των πελατών (69%) ολοκληρώνει την επίσκεψή της με αγορά, γεγονός που επιβεβαιώνει ότι η Pepco ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των επισκεπτών, παρέχοντάς τους τα προϊόντα που αναζητούν ή χρειάζονται. Η αλυσίδα έχει μια μεγάλη βάση πιστών πελατών - περισσότεροι από τους μισούς από αυτούς επισκέπτονται τα καταστήματα συχνότερα από μία φορά το μήνα. Οι καταναλωτές Pepco παραδέχονται ότι πρόσφατα αντιμετώπισαν μια δύσκολη περίοδο, με το 46% από αυτούς να πιστεύει ότι η οικονομική τους κατάσταση έχει επιδεινωθεί τον τελευταίο χρόνο λόγω του πληθωρισμού. Για τον λόγο αυτό εκτιμούν ακόμη περισσότερο την οικονομική προσιτότητα της Pepco, λόγω των προσφορών.

Στην έρευνα πήραν μέρος σχεδόν 10.000 καταναλωτές για να διασφαλιστεί η αντιπροσωπευτικότητα του δείγματος. Με εργαλείο την έρευνα καταναλωτών, η Pepco αναλύει τακτικά τον Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών (CSI) που επιτρέπει την αξιολόγηση δεδομένων, όπως η ποιότητα της εξυπηρέτησης πελατών, η εμφάνιση του επιπέδου πωλήσεων, η επιλογή προϊόντων ή τα επίπεδα τιμών. Ο Δείκτης συνεχίζει να είναι υψηλός, φθάνοντας στις 89 μονάδες κατά την πιο πρόσφατη μελέτη.

"Η ανάλυση δεδομένων είναι βασικό στοιχείο της επιχειρηματικής στρατηγικής της Pepco. Μιλάμε τακτικά με τους πελάτες μας, αναλύοντας επιπλέον πολλούς παράγοντες, όπως την οικονομική κατάσταση, τις τάσεις των καταναλωτών ή την αξία του Brand. Βασικές αποφάσεις για τις προσφορές, την επικοινωνία ή ακόμα και την ίδια την εμφάνιση του καταστήματος λαμβάνονται με βάση τέτοιες αναλύσεις. Έτσι, έχουμε τη δυνατότητα να διασφαλίσουμε προϊόντα και υπηρεσίες προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών μας", ισχυρίζεται η Agnieszka Olejniczak, Διευθύντρια Μάρκετινγκ.

Στην Ελλάδα, η στρατηγική επέκταση της Pepco σηματοδοτεί τη βαθιά εμπιστοσύνη της στην αγορά της χώρας μας. Η εταιρία στοχεύει στον επαναπροσδιορισμό του τοπίου της λιανικής, προσφέροντας στα καταστήματά της επιλογές στην μόδα και τα οικιακά είδη υψηλής αξίας, προσιτές σε όλους. Αυτή η θετική εξέλιξη επιτρέπει στην Pepco να απευθύνεται σε ένα ακόμη ευρύτερο κοινό, καθιστώντας την τον ιδανικό προορισμό για καταναλωτές που δεν θέλουν να ξεφύγουν στον προϋπολογισμό τους και αναζητούν μοντέρνα ρούχα και είδη πρώτης ανάγκης για το σπίτι.

Οι καταναλωτές στο επίκεντρο της στρατηγικής της Pepco

Οι πληροφορίες για τους πελάτες, τις ανάγκες, αλλά και τις προσδοκίες τους κοινοποιούνται σε διάφορα τμήματα και επίπεδα στο εσωτερικό της Pepco - από τις πωλήσεις και την εξυπηρέτηση πελατών έως τις προμήθειες και τη διοίκηση. Μία φορά το χρόνο, οργανώνεται ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τους εργαζόμενους, ώστε να γνωρίζουν τα κύρια δεδομένα για τη βασική ομάδα καταναλωτών. Η πρωτοβουλία "Γνωρίστε τον Πελάτη σας" περιλαμβάνει πλάνα από συνεντεύξεις κατοίκων διαφόρων χωρών που μοιράζονται τα σχόλιά τους σχετικά με τη σχέση τους με την Pepco και τα συναισθήματα που συνδέονται με αυτήν.

Εστιάζοντας στους καταναλωτές και τις ανάγκες τους η αλυσίδα αναπτύσσεται δυναμικά, προσαρμόζοντας τακτικά τις προσφορές και δίνοντας στους καταναλωτές νέα προϊόντα. Ο αριθμός τους είναι εξαιρετικά υψηλός, καθώς σε κάθε κατάστημα υπάρχουν 530 κατηγορίες κατά μέσο όρο, αριθμός που μεταφράζεται σε περίπου 13.000 είδη.

Σχετικά με την Pepco

Στα 20 χρόνια της συνεχούς ανάπτυξης της, η Pepco εξυπηρετεί σήμερα εκατομμύρια πελάτες, πραγματοποιώντας πάνω από 30 εκατ. συναλλαγές το μήνα. Τα καταστήματα προσφέρουν ρούχα για όλη την οικογένεια, είδη σπιτιού, εποχιακά προϊόντα και παιχνίδια στις χαμηλότερες τιμές. Η εταιρεία, με έδρα το Πόζναν, απασχολεί περίπου 30.000 εργαζόμενους σε 18 ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας και διαθέτει ένα δίκτυο με περισσότερα από 3700 καταστήματα.

Όμιλος Pepco

Η Pepco είναι μέρος του Ομίλου Pepco, ο οποίος δημιουργήθηκε το 2015 και περιλαμβάνει τους ισχυρούς και ανεξάρτητους εμπόρους λιανικής αξίας - Pepco, Poundland και Dealz, σε συνεργασία με την PGS - retailer παγκόσμιου βεληνεκούς. Ο Όμιλος Pepco διαθέτει σήμερα περίπου 4.900 καταστήματα σε 20 χώρες, στα οποία απασχολούνται περίπου 47.000 άτομα.

Read Next

21 Οκτ 2025

Κινηματογράφος με εισιτήριο €2 στη φετινή Γιορτή του Σινεμά

Η πιο αγαπημένη κινηματογραφική συνήθεια επιστρέφει για ακόμη μια χρονιά, σε όλα τα σινεμά της χώρας, όπου όλες οι ταινίες και όλες οι προβολές θα έχουν ενιαίο εισιτήριο στο δίευρο.

21 Οκτ 2025

'Maggie Cassidy': Το νέο μπαρ της Πανόρμου έχει κάτι από '7 Jokers'

Οι Αρμελίνα Αντωναροπούλου, Μικαέλα Τσικουδάκη και Σπύρος Αναγνώστου παρουσιάζουν ένα ολόφρεσκο μπαρ γειτονιάς στους Αμπελόκηπους.

Περισσότερα από

Life

21 Οκτ 2025

Taste Atlas: Στην κορυφή των καλύτερων τυλιχτών του κόσμου το σουβλάκι

Το Taste Atlas δημοσιεύει νέα λίστα και η Ελλάδα πρωταγωνιστεί με το εθνικό της φαγητό.

21 Οκτ 2025

4 φράσεις του Jack Kerouac που έφυγε σαν σήμερα (21/10) από τη ζωή

Εμβληματικές φράσεις από τα βιβλία του, που αντικατοπτρίζουν τη φιλοσοφία και τις ανησυχίες του σημαντικού συγγραφέα.

21 Οκτ 2025

Λάχανο σαλάτα με τζίντζερ + σουσάμι: Η viral συνταγή που θα λατρέψεις αυτή τη σεζόν

Πώς να φτιάξεις τη λαχταριστή σαλάτα λάχανου με τζίντζερ και σουσάμι που έχει κατακτήσει το TikTok και θα φέρει φρεσκάδα στο τραπέζι σου.

21 Οκτ 2025

4 τροφές που εντείνουν το άγχος - Και τι να καταναλώσεις αντί γι’ αυτές

Ποιες συνηθισμένες τροφές αυξάνουν το άγχος σου και πώς μπορείς να τις αντικαταστήσεις με επιλογές που στηρίζουν την ψυχική σου ηρεμία.

21 Οκτ 2025

Το Athens Science Festival φορά τα γιορτινά του στο Ωδείο Αθηνών

Τι γίνεται όταν το Greekonomics, η Κατερίνα Βρανά, ο Σπήλιος Φλώρος και "Η γεωγραφία είναι πολύ κουλ" συναντιούνται στο The Christmas Lab;

21 Οκτ 2025
21 Οκτ 2025

Τι πρέπει να προσέχεις αν χρησιμοποιείς έλαια στο skincare σου

Τα έλαια στο πρόσωπο δεν είναι μόδα, είναι εργαλείο. Και όπως κάθε εργαλείο, δουλεύουν άψογα όταν ξέρεις πότε, πόσο και ποιο.

21 Οκτ 2025

Ορθοπεδικός αποκαλύπτει: Οι 3 απλές ασκήσεις που μειώνουν τον πόνο στη μέση στο σπίτι

Μάθε πώς να ανακουφίσεις τη μέση σου με απλές κινήσεις, ενδυνάμωση κορμού και χαλαρωτικό περπάτημα, σύμφωνα με ειδικούς.

21 Οκτ 2025

Πόση πρωτεΐνη κρύβεται σε ένα αυγό; Τι λένε οι διατροφολόγοι

Μάθε πόση πρωτεΐνη περιέχει κάθε μέγεθος αυγού και πώς να την εκμεταλλευτείς καθημερινά.

21 Οκτ 2025

Στη 'Λέσβο' των Εξαρχείων ζει ακόμα το αυθεντικό ουζερί

Αγαπημένο στέκι δικηγόρων και φοιτητών, το μυτιληνιό ουζερί της Εμμανουήλ Μπενάκη μετράει πάνω από μισό αιώνα ζωής χωρίς να χάσει την ουσία, την εικόνα και τον παλμό του, σε πείσμα των καιρών.