Καταλαβαίνεις ότι κάτι μπαίνει στην σφαίρα της τάσης, όταν ξεκινάει να αντιγράφεται (ενίοτε ατυχώς) όσο ταυτόχρονα δημιουργούνται ουρές για τον "πρωτοπόρο. Αντιλαμβάνεσαι τον εφήμερο, επιφανειακό του χαρακτήρα από το γεγονός ότι έμεινε στην αφάνεια για 1,5 χρόνο μέχρι που το ανακάλυψε -και πόσταρε- ένας influencer του Tik Tok και έτσι μπήκε "στην φάση". C’est la vie, που λένε και οι Γάλλοι επομένως δεν είμαστε εμείς που θα αλλάξουμε την εξάπλωση του socialmedia-ου ίκτερου. Όπως θα έλεγε και η Μαρία Αντουανέτα της γνωστής βασιλικής οικογενείας "ας φάνε παντεσπάνι". Ή για την ακρίβεια ‘’ας φάνε crookie”. Εξάλλου, τα υβριδικά γλυκά δεν είναι κάτι καινούργιο στους κύκλους των foodies αφού το αλησμόνητο cronut πριν 11 χρόνια είχε κάνει χαμό στη Νέα Υόρκη εκπαιδεύοντας τους Αμερικάνους στην σύμπραξη του αέρινου κρουασάν με το larger-than-life ντόνατ. Όχι πολύ μακριά από την ιδέα να συνδέσει την φινετσάτη λεπτότητα της γαλλικής viennoiserie με την πληθωρικότητα της αμερικάνικης κομφορτιάς βρέθηκε ο pâtissier Stéphane Louvard του Maison Louvard στην rue de Châteaudun που εφηύρε το crookie.
Η ιδέα, σύμφωνα με τον ίδιο, γεννήθηκε ένα πρωινό Σαββάτου τον Οκτώβριο του 22, αφού είχε ψήσει μια ιδιαίτερα αξιοθαύμαστη παρτίδα κρουασάν. "Σκέφτηκα... ξέρετε κάτι; Ας διασκεδάσουμε λίγο". Και έτσι έκανε, χωρίζοντας τα κρουασάν στη μέση και γεμίζοντας τα με ζύμη για μπισκότα σοκολάτας, το εθιστικό cookie dough, ξαναψήνοντας τα όσο χρειαζόταν για να δέσει το μπισκότο.
Διάβασε περισσότερα στο athinorama.gr