ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Life’s Good: Η LG χαμογελάει στον κόσμο παρουσιάζοντας τη νέα της ταυτότητα

Η νέα παγκόσμια καμπάνια της LG μας εμπνέει να προσεγγίσουμε τη ζωή με αισιόδοξη στάση.

NY Time Square LG

Η LG Electronics (LG) λάνσαρε την ολοκαίνουργια παγκόσμια καμπάνια Life's Good, πραγματοποιώντας διάφορες ενέργειες επαναπροσδιορισμού του brand και παρουσιάζοντας μια περισσότερο δυναμική και νεανική ταυτότητα.

Από τις 22 Αυγούστου, η εταιρεία ξεκίνησε την παγκόσμια καμπάνια Life's Good, παρουσιάζοντας ψηφιακές διαφημίσεις σε μερικά από τα πιο εμβληματικά κτίρια-ορόσημα του κόσμου, συμπεριλαμβανομένων τοποθεσιών στο Ντουμπάι, το Λονδίνο, τη Νέα Υόρκη, το Βιετνάμ και τη Σεούλ. Κάθε ζωντανή εικόνα και βίντεο έχει δημιουργηθεί λεπτομερώς για να αναδείξει τα ανανεωμένα visuals της LG.

Με την παγκόσμια καμπάνια της, η εταιρεία στοχεύει να μεταφέρει το μήνυμα Life's Good στους πελάτες, εμπνέοντάς τους και ενθαρρύνοντάς τους να προσεγγίζουν τη ζωή με αισιόδοξη στάση. Υπό το πρίσμα της αυξανόμενης αβεβαιότητας και αστάθειας παγκοσμίως λόγω των αλλαγών μετά την πανδημία, απώτερος στόχος της καμπάνιας είναι να τονώσει την αισιοδοξία των πελατών και να προωθήσει την αμοιβαία υποστήριξη.

Παράλληλα με την παρουσίαση του ανανεωμένου brand & visual identity της εταιρείας, η νέα καμπάνια έχει ως στόχο να μοιραστεί τη φιλοσοφία και τις αξίες της LG. Η εταιρεία έχει δεσμευτεί να ενσαρκώνει πάντα το πραγματικό νόημα του Life's Good. Για να μεταφέρει αυτό το μήνυμα με δυναμικό και νεανικό τρόπο, η LG λάνσαρε το νέο της brand & visual identity τον Απρίλιο, υπό το πρίσμα του LG brand reinvent.

Life’s Good: Η LG χαμογελάει στον κόσμο παρουσιάζοντας τη νέα της ταυτότητα

LG

Οι νέες διαφημίσεις της LG προβάλλονται στο Burj Khalifa του Ντουμπάι, το ψηλότερο κτίριο του κόσμου, στον ουρανοξύστη Landmark 81 στο Βιετνάμ, στις ψηφιακές διαφημιστικές πινακίδες της εταιρείας στην Times Square της Νέας Υόρκης και στο Piccadilly Circus του Λονδίνου, στην υπαίθρια οθόνη LED της LG στο Óvalo Gutiérrez στο Περού, στον πύργο KP στην Ινδία, καθώς και σε επιλεγμένους χώρους στη Νότια Κορέα. Η καμπάνια επεκτείνεται επίσης στα αγαπημένα κόκκινα διώροφα λεωφορεία του Λονδίνου, τα οποία σήμερα φέρουν το σλόγκαν Life's Good της LG - οπτικά ανανεωμένο ως μέρος μιας καινοτόμου στρατηγικής επαναπροσδιορισμού της μάρκας.

Επιπλέον, η LG επεκτείνει την ψηφιακή της δέσμευση με νέους, παγκόσμιους πελάτες, προωθώντας την ευαισθητοποίηση της μάρκας μέσω των επίσημων καναλιών κοινωνικής δικτύωσης. Ξεκινώντας από τις 25 Αυγούστου, η εταιρεία εισήγαγε αποκλειστικές λειτουργίες, όπως το "LG Finger Heart Filter" και το "Life's Good Sticker Package", προσαρμοσμένα για μεγάλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Instagram και το TikTok. Αυτά τα δημιουργικά στοιχεία, που είναι ελεύθερα διαθέσιμα σε όλους, αποτελούν μέρος του ευρύτερου σχεδίου της εταιρείας για την έναρξη μιας παγκόσμιας εκστρατείας συμμετοχής, συνδέοντας τους πελάτες με τη μάρκα της με νέους και συναρπαστικούς τρόπους.

Η εταιρεία σχεδιάζει επίσης να κυκλοφορήσει περιεχόμενο με διάφορους influencers και ταινίες μέσω των παγκόσμιων κοινωνικών καναλιών της LG για να μεταφέρει το νόημα του Life's Good και τις βασικές αξίες της μάρκας στους πελάτες πιο αυθεντικά.

lg

LG

Το σλόγκαν του brand, Life's Good, περικλείει το μήνυμα του τρόπου με τον οποίο η εταιρεία δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να απολαμβάνουν μια ποιοτική ζωή και πολύτιμες στιγμές μέσω των προϊόντων, των υπηρεσιών και της επικοινωνίας της LG. Επίσης, ως αποστολή της, η εταιρεία έχει επιδιώξει την καινοτομία για μια καλύτερη ζωή, συμβάλλοντας στη διαμόρφωσή της, αλλά και στη διαμόρφωση ενός καλύτερου μέλλοντος για τον πλανήτη.

LG

LG

Στον ψηφιακό χώρο, το λογότυπο της εταιρείας θα ζωντανέψει προσελκύοντας τους πελάτες με ένα νέο επίπεδο εκφραστικότητας. Το λογότυπο του brand, που αποτελείται από τα γράμματα "L" και "G", θα μπορεί να εκτελεί οκτώ μοναδικές κινήσεις, μεταξύ των οποίων γνέψιμο, περιστροφή και κλείσιμο του ματιού. Με τα νέα χαρακτηριστικά του, το λογότυπο της LG θα μπορεί να υποδέχεται τους πελάτες με ένα φιλικό χαμόγελο ή να κινείται ανάλογα με τη μουσική υπόκρουση σε ψηφιακές πλατφόρμες.

Η νέα στρατηγική της LG δεν ενισχύει μόνο τη μοναδική ταυτότητα της εταιρείας, αλλά σηματοδοτεί την επιθυμία και την ικανότητά της να εξελίσσεται μαζί με τις γενιές, καθώς και την απαράμιλλη δέσμευσή της να παρέχει καινοτόμες εμπειρίες σε όλους τους πελάτες της ανά τον κόσμο. Η εταιρεία σκοπεύει να χρησιμοποιήσει το μοναδικό brand asset της σε όλα τα σημεία επαφής με τους πελάτες παγκοσμίως καθ' όλη τη διάρκεια του έτους.

Read Next

21 Οκτ 2025

Κινηματογράφος με εισιτήριο €2 στη φετινή Γιορτή του Σινεμά

Η πιο αγαπημένη κινηματογραφική συνήθεια επιστρέφει για ακόμη μια χρονιά, σε όλα τα σινεμά της χώρας, όπου όλες οι ταινίες και όλες οι προβολές θα έχουν ενιαίο εισιτήριο στο δίευρο.

21 Οκτ 2025

'Maggie Cassidy': Το νέο μπαρ της Πανόρμου έχει κάτι από '7 Jokers'

Οι Αρμελίνα Αντωναροπούλου, Μικαέλα Τσικουδάκη και Σπύρος Αναγνώστου παρουσιάζουν ένα ολόφρεσκο μπαρ γειτονιάς στους Αμπελόκηπους.

Περισσότερα από

Life

21 Οκτ 2025

Taste Atlas: Στην κορυφή των καλύτερων τυλιχτών του κόσμου το σουβλάκι

Το Taste Atlas δημοσιεύει νέα λίστα και η Ελλάδα πρωταγωνιστεί με το εθνικό της φαγητό.

21 Οκτ 2025

4 φράσεις του Jack Kerouac που έφυγε σαν σήμερα (21/10) από τη ζωή

Εμβληματικές φράσεις από τα βιβλία του, που αντικατοπτρίζουν τη φιλοσοφία και τις ανησυχίες του σημαντικού συγγραφέα.

21 Οκτ 2025

Λάχανο σαλάτα με τζίντζερ + σουσάμι: Η viral συνταγή που θα λατρέψεις αυτή τη σεζόν

Πώς να φτιάξεις τη λαχταριστή σαλάτα λάχανου με τζίντζερ και σουσάμι που έχει κατακτήσει το TikTok και θα φέρει φρεσκάδα στο τραπέζι σου.

21 Οκτ 2025

4 τροφές που εντείνουν το άγχος - Και τι να καταναλώσεις αντί γι’ αυτές

Ποιες συνηθισμένες τροφές αυξάνουν το άγχος σου και πώς μπορείς να τις αντικαταστήσεις με επιλογές που στηρίζουν την ψυχική σου ηρεμία.

21 Οκτ 2025

Το Athens Science Festival φορά τα γιορτινά του στο Ωδείο Αθηνών

Τι γίνεται όταν το Greekonomics, η Κατερίνα Βρανά, ο Σπήλιος Φλώρος και "Η γεωγραφία είναι πολύ κουλ" συναντιούνται στο The Christmas Lab;

21 Οκτ 2025
21 Οκτ 2025

Τι πρέπει να προσέχεις αν χρησιμοποιείς έλαια στο skincare σου

Τα έλαια στο πρόσωπο δεν είναι μόδα, είναι εργαλείο. Και όπως κάθε εργαλείο, δουλεύουν άψογα όταν ξέρεις πότε, πόσο και ποιο.

21 Οκτ 2025

Ορθοπεδικός αποκαλύπτει: Οι 3 απλές ασκήσεις που μειώνουν τον πόνο στη μέση στο σπίτι

Μάθε πώς να ανακουφίσεις τη μέση σου με απλές κινήσεις, ενδυνάμωση κορμού και χαλαρωτικό περπάτημα, σύμφωνα με ειδικούς.

21 Οκτ 2025

Πόση πρωτεΐνη κρύβεται σε ένα αυγό; Τι λένε οι διατροφολόγοι

Μάθε πόση πρωτεΐνη περιέχει κάθε μέγεθος αυγού και πώς να την εκμεταλλευτείς καθημερινά.

21 Οκτ 2025

Στη 'Λέσβο' των Εξαρχείων ζει ακόμα το αυθεντικό ουζερί

Αγαπημένο στέκι δικηγόρων και φοιτητών, το μυτιληνιό ουζερί της Εμμανουήλ Μπενάκη μετράει πάνω από μισό αιώνα ζωής χωρίς να χάσει την ουσία, την εικόνα και τον παλμό του, σε πείσμα των καιρών.