Τι κάνει ένα brand ακόμα σπουδαιότερο πέρα από το να προσφέρει στους πελάτες του προϊόντα υψηλής ποιότητας και διαχρονικού χαρακτήρα; Η δέσμευσή του απέναντι στο περιβάλλον και τη βιώσιμη ανάπτυξη. Για τη Yamamay, την κορυφαία μάρκα λιανικής πώλησης εσωρούχων, lingerie, μαγιό, ενδυμάτων παραλίας, ρούχων και αξεσουάρ, αυτή η δέσμευση δεν ήρθε στα πλαίσια μία γενικότερης τάσης που αναδείχτηκε έντονα τα τελευταία χρόνια και έχουν υποδεχτεί θερμά οι καταναλωτές. Ήταν ανάμεσα στους πυλώνες των αξιών της από την αρχή της λειτουργίας της, που ξεκίνησε το 2001, και πριν από αρκετά χρόνια η εταιρεία πήρε την απόφαση να στηρίξει με πόρους τις προσπάθειες προστασίας των ωκεανών συνδυάζοντας τη δράση της με την παραγωγή των μαγιό.
Η Yamamay & το πρότζεκτ M.A.R.E
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η Yamamay συμμετέχει στο πρόγραμμα M.A.R.E. (Marine Adventure for Research & Education) που ξεκίνησε με μια ιδέα του CVC Foundation-Centro Velico Caprera και αναπτύχθηκε σε συνεργασία με το One Ocean Foundation ως μία εν πλω αποστολή, η οποία συλλέγει στοιχεία για τη βιοποικιλότητα στις θάλασσες της Ιταλίας με τη συνδρομή επαγγελματιών επιστημών αλλά και την ενεργή συμμετοχή πολιτών που συμμετέχουν ερασιτεχνικά. Το πρότζεκτ M.A.R.E 2022 διήρκεσε τρεις μήνες κατά τους οποίους το καταμαράν ONE συνέλεξε στοιχεία, έκανε αναλύσεις και πραγματοποίησε δραστηριότητες παρακολούθησης και καθαρισμού ακτών κατά μήκος της Τυρρηνικής ακτής της Ιταλίας.
Το πρότζεκτ M.A.R.E 2023 μετακινεί το πεδίο δράσης μεταξύ Ιονίου και Αδριατικής, με ένα ταξίδι 1.400 μιλίων που ξεκίνησε στο Τaranto της Ιταλίας στις 29/04 και θα ολοκληρωθεί στην Κέρκυρα στις 8/07 με ενδιάμεσους σταθμούς λιμάνια του Ιονίου και της Αδριατικής όπως το Μπάρι, η Ανκόνα, η Βενετία, αλλά και το Σπλιτ και το Ντούμπροβνικ της Κροατίας, το Δυρράχιο της Αλβανίας και φυσικά, την Κέρκυρα.
Η αποστολή M.A.R.E 2023
Η αποστολή M.A.R.E για το 2023 έχει σκοπό να συνεχίσει τις εργασίες και τις δράσεις που πραγματοποιήθηκαν πέρυσι, αλλά περιλαμβάνει επίσης και αρκετές σημαντικές καινοτομίες. Όπως δήλωσε ο Stefano Crosta, πρόεδρος του CVC Foundation - Centro Velico Caprera ETS, "αρχικά, είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανανεώσουμε εκ νέου τις συνεργασίες με τις εταιρείες Yamamay, Sorgenia και Polaroid Eyewear. Συμμετέχουν και φέτος στο πρόγραμμα χωρίς επιφυλάξεις, δείχνοντας ότι έχουν κατανοήσει πλήρως την εμβέλεια αυτής της δράσης.
Μεταξύ των σημαντικότερων καινοτομιών, είναι η προσθήκη ερευνητών από ιταλικά και ξένα πανεπιστήμια, οι οποίοι θα ενταχθούν στην ομάδα επί του σκάφους κατά τη διάρκεια διαφόρων τμημάτων του δρομολογίου για την ανάπτυξη συγκεκριμένων ερευνητικών εργασιών. Έτσι, το καταμαράν ONE καλωσορίζει τη διεθνή επιστημονική κοινότητα και γίνεται μια πλατφόρμα συλλογής δεδομένων διαθέσιμη σε ερευνητές από όλο τον κόσμο."
Διαβάστε περισσότερα στο missbloom.gr