ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

#DetoxYourFeed: Η νέα καμπάνια της Dove στην Ελλάδα ενδυναμώνει τους εφήβους ώστε να διώξουν την τοξικότητα από τα social media τους

Η εκστρατεία αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο των συνεχών προσπαθειών του Dove Self-Esteem Project να βοηθήσει τους νέους να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση για το σώμα τους και να ξεπεράσουν τις αρνητικές επιρροές.

dove

Η Dove, η εμβληματική μάρκα ομορφιάς που έχει ως όραμα την προώθηση της αυτοεκτίμησης και της θετικότητας της ομορφιάς του σώματος, ξεκινάει την καμπάνια #DetoxYourFeed στην Ελλάδα για να βοηθήσει τους εφήβους να ενδυναμώσουν τα δικά τους πρότυπα ομορφιάς και να τους ενθαρρύνει να μην ακολουθούν πρότυπα και ανθρώπους που τους κάνουν να αισθάνονται άσχημα για τον εαυτό τους. Η εκστρατεία αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο των συνεχών προσπαθειών του Dove Self-Esteem Project να βοηθήσει τους νέους να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση για το σώμα τους και να ξεπεράσουν τις αρνητικές επιρροές που είναι διάχυτες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και έρχεται σε συνέχεια της περσινής καμπάνιας "Reverse Selfie - Let’s change beauty".

PLEASE EMBED: Detox your Feed - YouTube

Στο πλαίσιο της εκστρατείας #DetoxYourFeed, η μάρκα Dove δημοσίευσε μια δυνατή ταινία μικρού μήκους, Toxic Influence, που ασχολείται με τον τρόπο με τον οποίο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τροφοδοτούν τα κορίτσια με τοξικές συμβουλές ομορφιάς. Ένα από τα πιο εντυπωσιακά σημεία της ταινίας είναι όταν το Dove Self-Esteem Project χρησιμοποίησε το εργαλείο του facial mapping για να απεικονίσει τους γονείς να προωθούν τοξικές συμβουλές ομορφιάς στις κόρες τους, όπως συμβαίνει καθημερινά από τους influencers στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

PLEASE EMBED: Toxic Influence: A Dove Film | Dove Self-Esteem Project - YouTube

Σύμφωνα με έρευνα του Dove Self-Esteem Project, 2 στα 3 κορίτσια στις ΗΠΑ ξοδεύουν πάνω από μία ώρα στο Instagram, το TikTok και άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, δηλαδή περισσότερο χρόνο από ό,τι ξοδεύουν για προσωπική συναναστροφή με φίλους, ενώ και στην Ελλάδα τα κορίτσια περνούν πάνω από 3 ώρες την ημέρα συνολικά στα social media. Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι 1 στα 2 κορίτσια παραδέχεται ότι το εξιδανικευμένο περιεχόμενο ομορφιάς στα feed τους, τους προκάλεσε χαμηλή αυτοεκτίμηση και στην Ελλάδα το 53% των κοριτσιών (14-17) θα εύχονταν να είναι πιο περήφανες για το σώμα τους κι αυτά που τους προσφέρει.

Η εκστρατεία #DetoxYourFeed έχει ως στόχο να υποστηρίξει αυτές τις συζητήσεις μεταξύ γονέων, κηδεμόνων και εφήβων μέσω μιας σειράς ταινιών, εκπαιδευτικού περιεχομένου και συνεργασιών με ανθρώπους που εμπνέουν. Ο "Οδηγός Αυτοπεποίθησης " είναι ένας δωρεάν οδηγός που διατίθεται μέσω του site του Dove και παρέχει εργαλεία σε γονείς και δασκάλους για να ενδυναμώσουν τους νέους που επηρεάζουν και να ενισχύσουν την αυτοεκτίμησή τους.

"Η μάρκα Dove έχει δεσμευτεί να ενδυναμώνει τους νέους ώστε να οικοδομήσουν θετική αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμηση", δήλωσε η Μυρσίνη Μπερερή, Brand Manager της μάρκας Dove. "Έχουμε εντοπίσει ένα σαφές πρόβλημα που διαβρώνει την αυτοεκτίμηση των κοριτσιών μας και χρειάζεται άμεση προσοχή και δράση. Δημιουργήσαμε αυτή την καμπάνια #DetoxYourFeed όχι μόνο για να ευαισθητοποιήσουμε γύρω από την ύπουλη φύση των τοξικών συμβουλών ομορφιάς, αλλά και για να βοηθήσουμε τους γονείς να ξεκινήσουν αυτές τις δύσκολες συζητήσεις και να ενδυναμώσουμε τους εφήβους να μην ακολουθούν περιεχόμενο που τους κάνει να αισθάνονται άσχημα για τον εαυτό τους".

Μέσω πρωτοβουλιών όπως το #DetoxYourFeed, το Dove Self-Esteem Project έχει φτάσει μέχρι σήμερα σε περισσότερους από 82 εκατομμύρια νέους σε 150 χώρες. Το Dove έχει στόχο να βοηθήσει 250 εκατομμύρια παιδιά και εφήβους να ενισχύσουν την αυτοεκτίμησή τους μέσω εκπαιδευτικών προγραμμάτων και δωρεάν διάθεση υλικού έως το 2030.

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με την εκστρατεία #DetoxYourFeed και το Οδηγό Αυτοπεποίθησης Dove, επισκεφθείτε Dove.com/detoxify

Ερευνητική αναφορά που πρέπει να χρησιμοποιηθεί:

ΗΠΑ: Έρευνα που διεξήχθη από την Edelman DXI σε συνεργασία με την Professor Phillippa Diedrichs.

Δείγμα : 524 κορίτσια 10-17 ετών (USA) για την κύρια έρευνα και n=1,027 κορίτσια 10-17 ετών (USA) για την pulse έρευνα.

ΕΛΛΑΔΑ: Έρευνα που διεξήχθη από την Kukuvagia Collective Wisdom Agency , με συνεντεύξεις σε δείγμα τριακοσίων (300) κοριτσιών ηλικίας 10 -17 ετών και τετρακοσίων (400) γυναικών ηλικίας 18-55 τον Δεκέμβρη του 2021.

Read Next

20 Ιουν 2024

To all star παρτι στο Island για τη GREY GOOSE Altius

Με τον πιο εντυπωσιακό τρόπο έγινε το λανσάρισμα της ultra premium βότκας GREY GOOSE Altius

19 Ιουν 2024

"The Always Grand Collection" με την υπογραφή των Mary Katrantzou, LALAoUNIS, Zeus+Δione

Η νέα συλλογή για τα 150 Χρόνια του Ξενοδοχείου Μεγάλη Βρετανία εμπνέεται από το design του εμβληματικού κτηρίου.

Περισσότερα από

Life

19 Ιουν 2024

To all star πάρτι στο Island για τη GREY GOOSE Altius

Με τον πιο εντυπωσιακό τρόπο έγινε το λανσάρισμα της ultra premium βότκας GREY GOOSE Altius

18 Ιουν 2024

Ο Tommy Hilfiger παρών στα εγκαίνια του ομώνυμου καταστήματος στη Μύκονο

Το κατάστημα διαχειρίζεται η ελληνική εταιρεία SARKK ΑΒΕΕ.

18 Ιουν 2024

The pop up project garden party by Notos: Το μεγαλύτερο shopping event του καλοκαιριού

Στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή

18 Ιουν 2024

H Τόνια Σωτηροπούλου έκλεψε και πάλι τις εντυπώσεις

Στο Φεστιβάλ Καννών ως Brand Ambassador του εμβληματικού Campari

17 Ιουν 2024

Green Mediterranean Diet: Τι είναι και γιατί να τη δοκιμάσεις;

Μάθε ποια είναι τα υπέρ και τα κατά της πράσινης μεσογειακής διατροφής ή όπως το λέμε και στο χωριό μας: Green Mediterranean Diet!

16 Ιουν 2024

Shiawase: Οι Ιάπωνες ξέρουν το μυστικό της ευτυχίας

Σε ένα κόσμο που όλοι ψάξουν να βρουν την ευτυχία, οι Ιάπωνες ίσως ξέρουν το μυστικό και το ονομάζουν shiawase.

15 Ιουν 2024

Αυτές είναι οι καλύτερες παραλίες των Κυκλάδων

Από τα πιο μεγάλα και διάσημα νησιά μέχρι τα πιο μινιόν και low-profile, οι Κυκλάδες αποτελούν το απόλυτο καλοκαιρινό απωθημένο μας και ιδού οι ωραιότερες παραλίες τους όπου θα γεμίσουμε και φέτος μπαταρίες.

14 Ιουν 2024

Πόπη Καλαϊτζή: "Μέσα από τη lifestyle medicine αισθάνομαι πιο χρήσιμη στους ασθενείς μου αλλά και πιο ευτυχισμένη"

Η εξέχουσα γιατρός Πόπη Καλαϊτζή μας συστήνει την lifestyle medicine μιλώντας στο Shape για την ανάγκη του σύγχρονου ανθρώπου να στραφεί στην ιατρική του τρόπου ζωής.

14 Ιουν 2024

LPP Greece: Διπλό άνοιγμα Sinsay στην Αθήνα!

Τα νέα καταστήματα βρίσκονται σε δύο κομβικά σημεία της πόλης.

13 Ιουν 2024

30 χρόνια Madame Figaro: Όσα έγιναν στο private dinner στη λίμνη Βουλιαγμένης

Γυναίκες που έχουν πρωταγωνιστήσει στα εξώφυλλα και προσωπικότητες από τον χώρο του lifestyle, της μόδας, του πολιτισμού και της πολιτικής έδωσαν το παρών σε ένα exclusive dinner για τα 30ά γενέθλια της Madame Figaro.