ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Από την οικογένειά μας στη δική σας

Η Disney, λανσάρει το μαγικό τελευταίο μέρος της τριλογίας Χριστουγεννιάτικων διαφημίσεων "Από την οικογένειά μας στη δική σας", υποστηρίζοντας το Make-A-Wish®

disney

"Το Δώρο" είναι μια ιστορία συντροφικότητας, η οποία για ακόμα μια φορά ακολουθεί την αγαπημένη μας οικογένεια – όπου αυτή τη φορά προετοιμάζεται για τα Χριστούγεννα και τον ερχομό ενός νέου μέλους.

Η διαφήμιση κινουμένων σχεδίων είναι το τελευταίο μέρος της τριλογίας των εορταστικών, μικρού μήκους, ταινιών της Disney με τίτλο "Από την οικογένειά μας στη δική σας".

Το ελληνικό τραγούδι με τίτλο "Κι Ακόμα Πιο Πολύ" ερμηνεύει η Πέννυ Μπαλτατζή.

Η Disney κυκλοφόρησε σήμερα μια νέα, μαγική, Χριστουγεννιάτικη διαφήμιση με αφορμή την περίοδο των εορτών, για την υποστήριξη του μακροχρόνιου συνεργάτη της, τον παγκόσμιο φιλανθρωπικό μη-κερδοσκοπικό οργανισμό Make-A-Wish®. "Το Δώρο" είναι μια δίλεπτη ταινία κινουμένων σχεδίων μικρού μήκους που εξυμνεί τα όμορφα συναισθήματα αλλά και τη ζεστασιά που προσφέρει στις οικογένειες η αφήγηση ιστοριών, ειδικά όταν βρίσκονται σε μεταβαλλόμενες περιόδους, αλλά κυρίως το πώς ενδυναμώνει τη σχέση τους των μελών μεταξύ τους.

Η διαφήμιση αποτελεί το τελευταίο μέρος της τριλογίας της Disney "Από την οικογένειά μας στη δική σας", η οποία κάνει πρεμιέρα την Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2022 στην τηλεόραση και στο διαδίκτυο σε 46 χώρες της Ευρώπης, της Βόρειας και Νότιας Αμερικής, της Αφρικής και της Ασίας.

Από την οικογένειά μας στη δική σας

"Από την οικογένειά μας στη δική σας" - Μια τριλογία

Η πρώτη Χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της Disney, με τίτλο "Λόλα", κυκλοφόρησε το 2020. Στο πρώτο μέρος, οι θαυμαστές γνώρισαν τη Νικόλ με τη γιαγιά της, τη Λόλα και παρακολούθησαν πώς η σχέση τους γινόταν όλο και πιο δυνατή με τις εορταστικές παραδόσεις να περνάνε από γενιά σε γενιά.

Η περσινή συνέχεια με τίτλο "Νέος μπαμπάς", ακολούθησε την ενήλικη Νικόλ και τα παιδιά της, τον Μαξ και την Έλλα, να καλωσορίζουν τον πατριό, Μαϊκ, στο σπίτι τους. Στο επίκεντρο της ιστορίας βρισκόταν ένα πολύ ιδιαίτερο παραμύθι που αναδείκνυε τη μαγεία που δημιουργείται εντός οικογενειών μέσα από τρυφερές στιγμές όπως το να διαβάσουν μαζί ένα παραμύθι.

Η διαφήμιση του 2020 και η διαφήμιση του 2021 ξεπέρασαν, μαζί, τις 184 εκατομμύρια προβολές παγκοσμίως.

Φέτος, η οικογένεια προετοιμάζεται για μια ακόμη εορταστική περίοδο και τον συγκινητικό ερχομό ενός νέου μέλους!

"Το Δώρο" είναι μια συναισθηματική ιστορία για τις αδελφικές σχέσεις, που βιώνεται μέσα από τα μάτια του μικρότερου μέλους της οικογένειας, της Έλλα, καθώς προσαρμόζεται σε ένα οικογενειακό περιβάλλον διαφορετικής δυναμικής. Στο επίκεντρο της ιστορίας βρίσκεται ένα αγαπημένο μαλακό παιχνίδι Μίκυ Μάους που λάμπει στο σκοτάδι και συνδέει το παρελθόν, το παρόν αλλά και το μέλλον. Ενώ αρχικά βλέπουμε τον μεγαλύτερο αδελφό, Μαξ, να δίνει στην Έλλα το παιχνίδι Μίκυ Μάους που λάμπει στο σκοτάδι για να την συντροφεύει τη νύχτα, στη συνέχεια βλέπουμε την Έλλα να χαρίζει το παιχνίδι στο νεογέννητο αδελφάκι της, στην πρώτη τους συνάντηση, καλωσορίζοντάς το έτσι στην οικογένεια.

Η Sarah Fox, αντιπρόεδρος Marketing και Επικοινωνίας, Disney Consumer Products, EMEA, δήλωσε: "Τα τελευταία τρία χρόνια, εκατομμύρια άνθρωποι παρακολουθούν τους χαρακτήρες μας στις ταινίες κινουμένων σχεδίων "Από την οικογένειά μας στη δική σας", περνούν χρόνο μαζί τους, χτίζουν σχέσεις και δημιουργούν αναμνήσεις. Στόχος μας ήταν η δημιουργία ενός οικογενειακού μοντέλου όπου όλοι οι θεατές, απ’ όλον τον κόσμο, θα μπορούν να ταυτιστούν και να συμμεριστούν τις προκλήσεις που μπορεί να βιώνουν κάποια μέλη της οικογένειάς τους. Είμαστε πραγματικά ευγνώμονες για την υποστήριξη που λάβαμε, γι’ αυτή τη εορταστική καμπάνια και ελπίζουμε ότι οι οικογένειες και οι θαυμαστές, θα απολαύσουν το συγκινητικό τελευταίο μέρος της τριλογίας".

"Το Δώρο" αναπτύχθηκε και δημιουργήθηκε από τη δημιουργική ομάδα Consumer Products, Gaming & Publishing της Disney, με την επιμέλεια της Angela Affinita, Director of Brand Marketing and Creative και σε συνεργασία με τα Flux Animation Studios στη Νέα Ζηλανδία.

Υποστηρικτής του Make-A-Wish®

Η καμπάνια "Από την οικογένειά μας στη δική σας" της Disney για το 2022 θα υποστηρίξει και πάλι τον παγκόσμιο φιλανθρωπικό μη-κερδοσκοπικό οργανισμό Make-A-Wish®. Στο πλαίσιο του εορτασμού του φινάλε της τριλογίας, η Disney ενθαρρύνει τους θαυμαστές της σε όλο τον κόσμο να συμμετάσχουν και να κάνουν δωρεές στο Make-A-Wish®, και θα αντιστοιχίσει με δωρεά ύψους μέχρι $100,000* κάθε δωρεά που πληροί τις προϋποθέσεις, βοηθώντας έτσι να εκπληρωθούν ακόμη περισσότερες ευχές.

Για να δώσουν ένα δώρο ελπίδας και χαράς σε παιδιά που ζουν με σοβαρές ασθένειες αυτές τις γιορτές, οι θαυμαστές μπορούν να κάνουν δωρεά στο Make-A-Wish® μέσω του ελληνικού παραρτήματος Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος ή μέσω του Make-A-Wish International στο worldwish.org/disney .

Από το 2020 μέχρι και σήμερα, η Disney έχει συγκεντρώσει χρηματικό ποσό αξίας άνω των 4 εκατομμυρίων δολαρίων, στο πλαίσιο της καμπάνιας "Από την οικογένειά μας στη δική σας" και του δικτύου συνεργατών του σε όλο τον κόσμο, για τον φιλανθρωπικό μη-κερδοσκοπικό οργανισμό Make-A-Wish®.

Η υποστήριξη, που αποτελείται από οικονομικές δωρεές, διάθεση διαφημιστικού χρόνου και δώρα σε είδος, είναι συνέχεια της 40ετής συνεργασίας της Disney με τον μη-κερδοσκοπικό οργανισμό Make-A-Wish®, που στόχο έχει να εκπληρώσει ευχές, που αλλάζουν τις ζωές όλων αυτών των παιδιών που ζουν με σοβαρές ασθένειες αλλά και να αναδείξει τη δύναμη της αφήγησης.

Ο Luciano Manzo, President & CEO of Make-A-Wish® International, δήλωσε: "Είμαστε υπερήφανοι που συνεχίζουμε τη μακροχρόνια συνεργασία μας με τη Disney και χαρούμενοι που οι θαυμαστές μπορούν να συνεχίσουν να συμμετέχουν δίνοντας ένα δώρο ελπίδας και χαράς σε παιδιά με κρίσιμες ασθένειες, βοηθώντας μας να εκπληρώσουμε ακόμη περισσότερες ευχές που αλλάζουν ζωές".

Παρακολουθήστε την εορταστική διαφήμιση της Disney "Από την οικογένειά μας στη δική σας" 2022 και υποστηρίξτε το Make-A-Wish®, στο Disney Greece YouTube:

ΤΟ ΔΩΡΟ | Χριστουγεννιάτικη Διαφήμιση της Disney 2022 | Disney Ελλάδος - YouTube#FromOurFamilyToYours

Read Next

21 Οκτ 2025

Το Athens Science Festival φορά τα γιορτινά του στο Ωδείο Αθηνών

Τι γίνεται όταν το Greekonomics, η Κατερίνα Βρανά, ο Σπήλιος Φλώρος και "Η γεωγραφία είναι πολύ κουλ" συναντιούνται στο The Christmas Lab;

21 Οκτ 2025
Περισσότερα από

Life

21 Οκτ 2025

Τι πρέπει να προσέχεις αν χρησιμοποιείς έλαια στο skincare σου

Τα έλαια στο πρόσωπο δεν είναι μόδα, είναι εργαλείο. Και όπως κάθε εργαλείο, δουλεύουν άψογα όταν ξέρεις πότε, πόσο και ποιο.

21 Οκτ 2025

Ορθοπεδικός αποκαλύπτει: Οι 3 απλές ασκήσεις που μειώνουν τον πόνο στη μέση στο σπίτι

Μάθε πώς να ανακουφίσεις τη μέση σου με απλές κινήσεις, ενδυνάμωση κορμού και χαλαρωτικό περπάτημα, σύμφωνα με ειδικούς.

21 Οκτ 2025

Πόση πρωτεΐνη κρύβεται σε ένα αυγό; Τι λένε οι διατροφολόγοι

Μάθε πόση πρωτεΐνη περιέχει κάθε μέγεθος αυγού και πώς να την εκμεταλλευτείς καθημερινά.

21 Οκτ 2025

Στη 'Λέσβο' των Εξαρχείων ζει ακόμα το αυθεντικό ουζερί

Αγαπημένο στέκι δικηγόρων και φοιτητών, το μυτιληνιό ουζερί της Εμμανουήλ Μπενάκη μετράει πάνω από μισό αιώνα ζωής χωρίς να χάσει την ουσία, την εικόνα και τον παλμό του, σε πείσμα των καιρών.

21 Οκτ 2025

Στο Σταυρού του Νότου με την Ιουλία Καραπατάκη

Κάθε Πέμπτη και Παρασκευή, η δημοφιλής ερμηνεύτρια επιστρέφει, τον Νοέμβριο, στην Κεντρική Σκηνή.

21 Οκτ 2025

Τα νέα πρόσωπα που θα εμφανιστούν στο "Euphoria"

Η δημοφιλής εφηβική σειρά του Σαμ Λέβινσον ενηλικώνεται για τον τρίτο κύκλο επεισοδίων της.

21 Οκτ 2025

Lorenzo Antinori, τι σημαίνει να 'τρέχεις' το κορυφαίο μπαρ του πλανήτη;

Μία κουβέντα με τον Ιταλό γευσιπλάστη, με αφορμή τον θρίαμβο του Bar Leone στα The World's 50 Best Bars 2025.

20 Οκτ 2025

"Δεν το ’χω σήμερα": Η μικρή επανάσταση της παρουσίας απέναντι στο άγχος και το "πρέπει"

Μάθε πώς να μένεις παρούσα με τα συναισθήματά σου και να απελευθερώνεσαι από την πίεση του "πρέπει".

20 Οκτ 2025

Φθινοπωρινό restart: Το fitness πρόγραμμα που κρατά την Άννα Βίσση πάντα σε φόρμα

Η Άννα Βίσση δείχνει πώς ξαναμπαίνεις σε φόρμα με ενέργεια και πειθαρχία