ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Victoria's Secret: Η άνοδος και η πτώση του πιο γνωστού και προβεβλημένου οίκου εσωρούχων

Victoria's Secret: Η άνοδος και η πτώση του πιο γνωστού και προβεβλημένου οίκου εσωρούχων

Όταν η Victoria's Secret εισήχθη στην αγορά τη δεκαετία του 1980, κατάφερε να φέρει την επανάσταση στο λιανικό εμπόριο των γυναικείων εσωρούχων και να γίνει το ιδανικό μέρος για να ψωνίσει κανείς. Τα προηγούμενα χρόνια, οι γυναίκες έβλεπαν τα σουτιέν ως κάτι το καθημερινό, από το οποίο απουσίαζε κάθε είδους φαντασίας και πρωτοπορίας. Η Victoria's Secret κατάφερε να κάνει τα σουτιέν πιο λειτουργικά, προσδίδοντάς τους όμως μία νότα φρεσκάδας, καινοτομίας και πολυτέλειας. Όμως, 30 χρόνια αργότερα, το μεγάλο αυτό brand name αρχίζει να χάνει την αίγλη του, με τους φανατικούς καταναλωτές της να αλλάζουν συνήθειες και να στρέφονται σε πιο καινούριες μάρκες, όπως η Aerie και το Savage x Fenty της Rihanna.

Τα τελευταία τρία χρόνια, ο γνωστός οίκος, οποίος ανήκει στην L Brands, βλέπει τις πωλήσεις του να πέφτουν κατακόρυφα, με το γυναικείο κοινό ολοένα να απομακρύνεται από τα διακοσμημένα σουτιέν και τα ιδιαίτερα εσώρουχα, αναζητώντας την τελυταία λέξη της μόδας σε πιο άνετα κομμάτια και δροσερές δημιουργίες. Και κάπως έτσι νέες επιχειρήσεις όπως το Adore Me, Third Love, Lively, Cuup και Knix κερδίζουν όλο και πιο πολύ έδαφος με τους καταναλωτές τους να αυξάνονται συνεχώς, λόγω της δημοτικότητάς τους στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Instagram.

Victoria's Secret: Η άνοδος και η πτώση του πιο γνωστού και προβεβλημένου οίκου εσωρούχων
Όταν η Victoria's Secret εισήχθη στην αγορά τη δεκαετία του 1980, κατάφερε να φέρει την επανάσταση στο λιανικό εμπόριο των γυναικείων εσωρούχων και να γίνει το ιδανικό μέρος για να ψωνίσει κανείς

Επιπλέον, σε αντίθεση με τις άλλες μάρκες εσωρούχων που αρχίζουν να απομακρύνονται από τον στόχο των τέλειων σωμάτων στα μοντέλα τους, η Victoria's Secret παραμένει μια εταιρεία λιανικής όπου προβάλλει το πρότυπο των τέλειων αναλογιών. Οι στηθόδεσμοί της δεν ανταποκρίνονται σε γυναίκες plus size και εκτός των άλλων κοστίζουν κάτι παραπάνω από 50 δολάρια.

Τα οικονομικά της εταιρείας δεν είναι καθόλου ανθηρά, οι πελάτες «γυρίζουν την πλάτη» στα διάσημα εσώρουχα και οι οικονομικοί αναλυτές δεν είναι και πολύ αισιόδοξοι για το μέλλον της εταιρείας. Το τελευταίο μάλιστα «χτύπημα» ήταν οι πωλήσεις των Χριστουγέννων, οι οποίες ήταν αρκετά απογοητευτικές σε σχέση με τα αντίστοιχα στοιχεία του προηγούμενου έτους, ενώ και το τελευταίο τρίμηνο του 2018, τα στοιχεία ήταν κατώτερα των προσδοκιών.

Τα τελευταία τρία χρόνια, ο γνωστός οίκος βλέπει τις πωλήσεις του να πέφτουν κατακόρυφα, με το γυναικείο κοινό ολοένα να απομακρύνεται από τα διακοσμημένα σουτιέν και τα ιδιαίτερα εσώρουχα, αναζητώντας την τελυταία λέξη της μόδας σε πιο άνετα κομμάτια και δροσερές δημιουργίες.

Οι αναλυτές της Wall Street δεν είναι απόλυτα βέβαιοι εάν η L Brands θα μπορέσει να επανακάμψει από τις τελευταίες πληγές. Και παρόλο που η διαφημιστική και προωθητική δραστηριότητα της εταιρείας είναι πολύ έντονη, τα προϊόντα δυστυχώς δε φαίνεται να θέλουν να αποχωριστούν τα ράφια.

Τα φτερά των Αγγέλων μοιάζουν να κάνουν μόνο χαμηλές πτήσεις. Ωστόσο, παρά τις δυσκολίες, η Victoria's Secret δε σκοπεύει να καταθέσει εύκολα τα όπλα. Εξακολουθεί να είναι κυρίαρχη στη βιομηχανία των γυναικείων εσωρούχων και απ΄ο,τι φαίνεται τα φτερά των αγγέλων θα συνεχίσουν να πετούν ψηλά.

Δείτε το αναλυτικό βίντεο:

*Ακολουθήστε το womantoc.gr στο instagram

Read Next

19 Μαϊ 2022

O oίκος Louis Vuitton και η συνεργασία του με την υπέροχα εκκεντρική καλλιτέχνιδα Yayoi Kusama

Το εκκεντρικό σύμπαν της Kusama με τα πουά και τις έντονες λάμψεις θα ανατρέψει ακόμη μια φορά τους σχεδιαστικούς κώδικες του οίκου.

18 Μαϊ 2022

"Feel Good"| Η UGG παρουσιάζει τη νέα καμπάνια της και αποδεικνύει πως η βιωσιμότητα είναι το μέλλον

Η UGG αποδεικνύει πως η υπεύθυνη μόδα δεν είναι απλά μία τάση που ήρθε για να φύγει αλλά το μέλλον.

Περισσότερα από

Μόδα

18 Μαϊ 2022

Dance In My American Eagle: H Έλλη Τσιτσιπά διηγείται την ιστορία της με τα αγαπημένα της fashion items

Η συλλογή Aerie by American Eagle για την Άνοιξη – Καλοκαίρι 2022 μάς συστήνεται μέσα από το μοναδικό ρυθμό της Έλλης Τσιτσιπά.

18 Μαϊ 2022

6 ουκρανικά fashion brands που αξίζει να γνωρίζεις (και να στηρίξεις)

Σχεδιαστές και labels που συνεχίζουν να δημιουργούν μέσα στη δίνη του πολέμου στην Ουκρανία.

17 Μαϊ 2022

Lauren Wasser: Το μοντέλο με τα μηχανικά πόδια, που περπάτησε στο show του Louis Vuitton

Η Lauren Wasser, παραπληγική με δύο μηχανικά πόδια, απέδειξε την ανθρώπινη δύναμη, περπατώντας με θάρρoς στην πασαρέλα του οίκου Louis Vuitton.

12 Μαϊ 2022

Άνοιξη - Καλοκαίρι 2022 | Ανακάλυψε τον πραγματικό σου εαυτό με τη νέα συλλογή της mat. fashion

Η συλλογή που θα κάνεις τις curvy fashionistas να αγαπήσουν ακόμα περισσότερο τις καμπύλες τους.

12 Μαϊ 2022

Ο Valentino, ιδρυτής του ομώνυμου οίκου, έκλεισε τα 90 του χρόνια

Με μια έκθεση για το έργο του και ένα hoodie με το αγαπημένο του μότο, ο μεγάλος μαιτρ της Μόδας έκλεισε τα 90 του χρόνια.

11 Μαϊ 2022

"Hôtel Hennes" | 10 Ελληνίδες influencers φωτογραφίζονται με την SS22 συλλογή της H&M

Η H&M παρουσιάζει το "Hôtel Hennes", έναν φανταστικό προορισμό μόδας.

11 Μαϊ 2022

Gucci x Adidas: Η απόλυτη urbanwear συνεργασία

O Αλεσάντρο Μισέλε ταράζει και πάλι τα νερά της μόδας με την Gucci x Adidas collection.

10 Μαϊ 2022

Balenciaga: τα σχεδόν καταστραμμένα νέα sneakers του

Αν τολμάς δείξτα στη μαμά σου.

09 Μαϊ 2022

Ο οίκος Tod’s παρουσιάζει τη συνεργασία του με την Chiara Ferragni σε μία οικογενειακή ιστορία

Το Tod’s Generations εκφράζει τις ρίζες του brand που είναι άρηκτα δεμένες με τον πολιτισμό και την κληρονομιά της Ιταλίας