Όταν η Victoria's Secret εισήχθη στην αγορά τη δεκαετία του 1980, κατάφερε να φέρει την επανάσταση στο λιανικό εμπόριο των γυναικείων εσωρούχων και να γίνει το ιδανικό μέρος για να ψωνίσει κανείς. Τα προηγούμενα χρόνια, οι γυναίκες έβλεπαν τα σουτιέν ως κάτι το καθημερινό, από το οποίο απουσίαζε κάθε είδους φαντασίας και πρωτοπορίας. Η Victoria's Secret κατάφερε να κάνει τα σουτιέν πιο λειτουργικά, προσδίδοντάς τους όμως μία νότα φρεσκάδας, καινοτομίας και πολυτέλειας. Όμως, 30 χρόνια αργότερα, το μεγάλο αυτό brand name αρχίζει να χάνει την αίγλη του, με τους φανατικούς καταναλωτές της να αλλάζουν συνήθειες και να στρέφονται σε πιο καινούριες μάρκες, όπως η Aerie και το Savage x Fenty της Rihanna.

Τα τελευταία τρία χρόνια, ο γνωστός οίκος, οποίος ανήκει στην L Brands, βλέπει τις πωλήσεις του να πέφτουν κατακόρυφα, με το γυναικείο κοινό ολοένα να απομακρύνεται από τα διακοσμημένα σουτιέν και τα ιδιαίτερα εσώρουχα, αναζητώντας την τελυταία λέξη της μόδας σε πιο άνετα κομμάτια και δροσερές δημιουργίες. Και κάπως έτσι νέες επιχειρήσεις όπως το Adore Me, Third Love, Lively, Cuup και Knix κερδίζουν όλο και πιο πολύ έδαφος με τους καταναλωτές τους να αυξάνονται συνεχώς, λόγω της δημοτικότητάς τους στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Instagram.

Όταν η Victoria's Secret εισήχθη στην αγορά τη δεκαετία του 1980, κατάφερε να φέρει την επανάσταση στο λιανικό εμπόριο των γυναικείων εσωρούχων και να γίνει το ιδανικό μέρος για να ψωνίσει κανείς

Επιπλέον, σε αντίθεση με τις άλλες μάρκες εσωρούχων που αρχίζουν να απομακρύνονται από τον στόχο των τέλειων σωμάτων στα μοντέλα τους, η Victoria's Secret παραμένει μια εταιρεία λιανικής όπου προβάλλει το πρότυπο των τέλειων αναλογιών. Οι στηθόδεσμοί της δεν ανταποκρίνονται σε γυναίκες plus size και εκτός των άλλων κοστίζουν κάτι παραπάνω από 50 δολάρια.

Τα οικονομικά της εταιρείας δεν είναι καθόλου ανθηρά, οι πελάτες «γυρίζουν την πλάτη» στα διάσημα εσώρουχα και οι οικονομικοί αναλυτές δεν είναι και πολύ αισιόδοξοι για το μέλλον της εταιρείας. Το τελευταίο μάλιστα «χτύπημα» ήταν οι πωλήσεις των Χριστουγέννων, οι οποίες ήταν αρκετά απογοητευτικές σε σχέση με τα αντίστοιχα στοιχεία του προηγούμενου έτους, ενώ και το τελευταίο τρίμηνο του 2018, τα στοιχεία ήταν κατώτερα των προσδοκιών.

Τα τελευταία τρία χρόνια, ο γνωστός οίκος βλέπει τις πωλήσεις του να πέφτουν κατακόρυφα, με το γυναικείο κοινό ολοένα να απομακρύνεται από τα διακοσμημένα σουτιέν και τα ιδιαίτερα εσώρουχα, αναζητώντας την τελυταία λέξη της μόδας σε πιο άνετα κομμάτια και δροσερές δημιουργίες.

Οι αναλυτές της Wall Street δεν είναι απόλυτα βέβαιοι εάν η L Brands θα μπορέσει να επανακάμψει από τις τελευταίες πληγές. Και παρόλο που η διαφημιστική και προωθητική δραστηριότητα της εταιρείας είναι πολύ έντονη, τα προϊόντα δυστυχώς δε φαίνεται να θέλουν να αποχωριστούν τα ράφια.

Τα φτερά των Αγγέλων μοιάζουν να κάνουν μόνο χαμηλές πτήσεις. Ωστόσο, παρά τις δυσκολίες, η Victoria's Secret δε σκοπεύει να καταθέσει εύκολα τα όπλα. Εξακολουθεί να είναι κυρίαρχη στη βιομηχανία των γυναικείων εσωρούχων και απ΄ο,τι φαίνεται τα φτερά των αγγέλων θα συνεχίσουν να πετούν ψηλά.

Δείτε το αναλυτικό βίντεο:

 

*Ακολουθήστε το womantoc.gr στο instagram  

TAGS