Ένα ιταλικό brand με δυνατή παράδοση στην παραγωγή πλεκτών και ενδυμάτων από κασμίρ για γυναίκες και άντρες. Τα προϊόντα συνδυάζουν τα ποιοτικά κριτήρια των tailored ρούχων με προσιτές τιμές κι ένα νεανικό, σοφιστικέ στυλ.
To FALCONERI είναι το 4ο brand που εισάγει στην ελληνική αγορά ο όμιλος CALIN GROUP μετά τα πολύ επιτυχημένα CALZEDONIA, INTIMISSIMI και TEZENIS.
Η γυναίκα και ο άντρας που επιζητούν ένα εκλεπτυσμένο στυλ θα εκτιμήσουν τις συλλογές FALCONERI για την MADE IN ITALY ταυτότητά τους και το μοντέρνο-μινιμαλιστικό σχεδιαστικά στίγμα τους. Ρούχα ιδανικά για τον σύγχρονο αστικό τρόπο ζωής, φορέσιμα 24/7, που απευθύνονται σε όσους αναζητούν την ήρεμη δύναμη του ντιζάιν σε απλές γραμμές, ζεστές φυσικές υφές με έμφαση στο κασμίρ και σοφιστικέ αποχρώσεις.
Η συλλογή FALCONERI F/W 16-17 περιλαμβάνει τη γυναικεία και αντρική σειρά καθώς και 2 ζεστές, πολυτελείς σειρές, most wanted για κάθε it γκαρνταρόμπα: Ultra Soft Cashmere και Ultra Light Cashmere.
H IΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ FALCONERI ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΤΗΣ ΣΤΟ CALZEDONIA GROUP
2009
Το 2009, η Falconeri έγινε μέρος του Calzedonia Group, ο όμιλος απέκτησε ηγετικό μερίδιο στην εταιρεία.
Falconeri, ένα ιταλικό brand με δυνατή παράδοση στην παραγωγή πλεκτών και ενδυμάτων από κασμίρ για γυναίκες και άντρες. Τα προϊόντα συνδυάζουν τα ποιοτικά κριτήρια των tailored ρούχων με προσιτές τιμές κι ένα νεανικό, σοφιστικέ στυλ.
Το ίδιο έτος η Falconeri ξεκίνησε ένα πρόγραμμα επέκτασης της διανομής, μάρκετινγκ και παραγωγής. Επίσης, ανοίγει μία αλυσίδα με monobrand σημεία πώλησης στην Ιταλία, με 5 εμπορικά καταστήματα ενώ στο πρόγραμμα είναι να ανοίξουν κι άλλα την επόμενη χρονιά.
2010
Το 2010, η Falconeri επεκτείνεται σε πόλεις κύρους εγκαινιάζοντας πολυάριθμα νέα καταστήματα, όπως στην καρδιά του Μιλάνου στη Via della Spiga και στη Via Frattina της Ρώμης. Προστίθενται exclusive stores που ξεχωρίζουν για τον κομψό χαρακτήρα τους σε Φόρτε ντέι Μάρμι, Tαορμίνα, Βερόνα και Φλωρεντία ώστε στο τέλος του χρόνου τα καταστήματα λιανικής πώλησης να μετράνε στην Ιταλία τα 20. Tο πρόγραμμα ανάπτυξης της Falconeri εξαπλώθηκε και σε άλλες χώρες το πρώτο εξάμηνο του 2011, φτάνοντας ακόμα και στη Μόσχα και Πετρούπολη για να εξακολουθήσουν στο δεύτερο εξάμηνο του έτους να ανοίγουν πολλά νέα καταστήματα.
2011 - 2012 - 2013
Η Falconeri συνέχισε να μεγαλώνει προσθέτοντας πολλά νέα καταστήματα στο δυναμικό της και να εξαπλώνεται σε ακόμα πιο exclusive ταξιδιωτικούς προορισμούς όπως η Κορτίνα ντ’ Αμπέτσο και Κουρμαγιέρ, κατορθώνοντας να μετράει περισσότερα από 40 sales outlets στην Ιταλία μέχρι το τέλος του 2012 και περισσότερα από 50 καταστήματα μέχρι το 2013.
2014
Aυτή την περίοδο το brand επανεκτιμήθηκε εκτενώς με βασικό κριτήριο ότι τα προϊόντα φτιάχνονται καθ’ ολοκλήρου στην Ιταλία. Φίνες φυσικές ίνες και σοφιστικέ στυλ χαρακτηρίζουν τις σύγχρονες γυναικείες και αντρικές γραμμές που παρουσιάζουν πλεκτά και κασμιρένια σχέδια επιδεικνύοντας μία ισχυρή παράδοση στη χειροτεχνία. Η προσοχή στη λεπτομέρεια είναι χαρακτηριστικό της όλης διαδικασίας παραγωγής για όλα τα ενδύματα, τα οποία ωστόσο έχουν προσιτές τιμές.
Tο brand επεκτείνεται σε περίπου 60 σημεία πώλησης στην Ιταλία. Τα επόμενα βήματα για την ευρωπαϊκή ανάπτυξη συμπεριλαμβάνουν πρωταρχικά τη Γερμανία ενώ στην ανάπτυξη της αλυσίδας ακολούθησε η Ρωσία.
2015
Η Falconeri αυτόν το χρόνο μεγάλωσε φτάνοντας τα 75 σημεία λιανικής πώλησης με καταστήματα να ανοίγουν σε Βιέννη, Aυστρία, Μόναχο και Βόννη – η Γερμανία έγινε μέρος του quadrilatero della moda (της συνοικίας της μόδας) – ενώ ένα flagship store άνοιξε στο Μιλάνο, στην υψηλού κύρους Via Montenapoleone.
2016
Tο brand συνεχίζει το πρόγραμμα ανάπτυξης, με 3 νέα καταστήματα να ανοίγουν στην Ιταλία, στην πρωτεύουσα, συμπεριλαμβανομένου του πρεστιζάτου καταστήματος της Via Dei Condotti. Στην Ευρώπη ακολουθούν καταστήματα στην Ελβετία και το Λουξεμβούργο ενώ ισχυροποιείται η παρουσία του Brand Στην Αυστρία με ακόμη ένα κατάστημα στη Graz.
Στην Ελλάδα ανοίγει αρχές Οκτωβρίου το πρώτο κατάστημα Falconeri στο Golden Hall.
Σήμερα υπάρχουν 77 καταστήματα, ένα νούμερο που αναμένεται να φτάσει τα 84 μέχρι το τέλος του 2016.