O οίκος Balenciaga παρουσίασε την αντρική κολεξιόν του για το χειμώνα του 2017-18 και καθιέρωσε μια φρέσκια ματιά σε αυτό που λέμε corporate dressing. Αυτό, όμως, που κέντρισε το ενδιαφέρον δεν είναι η καινοτομία του οίκου, που άλλωστε είναι γνωστή, αλλά το νέο logo του, το οποίο παραπέμπει σαφέστατα στο logo της προεκλογικής εκστρατείας του Μπέρναρντ Σάντερς, γνωστού ως Μπέρνι. Ο Μπέρνι , ο Αμερικανός πολιτικός και Γερουσιαστής, εκπροσωπεί την πολιτεία του Βερμόντ και ήταν υποψήφιος για το χρίσμα του Δημοκρατικού Κόμματος για την προεδρία των ΗΠΑ στις εκλογές του 2016.
Δείτε και μόνοι σας την ομοιότητα: