Οι πιο δημοφιλείς influencers έχουν το χάρισμα να μετατρέπουν ακόμα και τα πιο χαλαρωτικά γεγονότα της ζωής τους, όπως ένα ταξίδι αναψυχής, σε εξαιρετικά κερδοφόρες δραστηριότητες που τους αποφέρουν χιλιάδες, έως και εκατομμύρια δολάρια/ευρώ. Για παράδειγμα η Ρόζι Χάντινγκτον αρκούσε να ανεβάσει μια φωτογραφία της με μαγιό στη διάρκεια των διακοπών της στην Ιταλία για να κάνει το συγκεκριμένο κομμάτι να ξεπουλήσει μέσα σε λίγα λεπτά.
Επρόκειτο για ένα κρεμ ολόσωμο Hunza G, που έκανε την ιστοσελίδα του brand να καταρρεύσει για λίγο, σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση, λόγω υψηλής επισκεψιμότητας. Με πλεκτή υφή, εκφράζει μια από τις πιο δυνατές τάσεις της σεζόν και, ευτυχώς, το ίδιο σχέδιο εξακολουθεί να κυκλοφορεί σε άλλες αποχρώσεις. Το ίδιο brand προτείνει και άλλα κομμάτια, ανάμεσα στα οποία κάθε γυναίκα μπορεί να βρει το σωστό για τη δική της σιλουέτα. Και η τιμή τους σίγουρα είναι πιο τσιμπημένη από εκείνη ενός οικονομικού brand (γύρω στα 150 ευρώ), αλλά για πολλές γυναίκες δεν είναι απαγορευτική.
Για την ιστορία, το label Hunza G ιδρύθηκε το 1984, φορέθηκε από την Τζούλια Ρόμπερτς στον εμβληματικό ρόλο της στην ταινία «Pretty Woman» και σήμερα έχει αγαπηθεί από διάφορες celebrities, όπως οι Κιμ Καρντάσιαν, Ριάνα και Χάλεϊ Μπάλντουιν.
Δες τρία κομμάτια που μπορείς να αγοράσεις.
Δες το εδώ.
Δες το εδώ.
Δες το εδώ.
Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram.
Κεντρική φωτό: @rosiehw