0
SHARES

Δεν είναι πλέον μυστικό. Το μεγαλύτερο λάθος του Sex and the City είναι το γεγονός ότι παρουσίαζε τον βασικό χαρακτήρα, τη γνωστή σε όλους μας Κάρι Μπράντσο, να διαθέτει μία ντουλάπα πολλών εκατομμυρίων δολαρίων τη στιγμή που υποτίθεται πως δεν ήταν τίποτα περισσότερο από μία αρθρογράφος με μία εβδομαδιαία στήλη σε μία εφημερίδα μέσης κυκλοφορίας. Κάτι που μόνο ένα πράγμα μπορεί να σημαίνει: στον πραγματικό κόσμο και στην πραγματική ζωή είναι σχεδόν ανέφικτο να συνδυάσεις την αληθινά υψηλή μόδα, την ουσιαστικά λαμπερή μόδα, αυτή που την φοράς και κάνει πάταγο από μακριά, με ένα συμβατικό, συνηθισμένο στάτους ζωής.

Το παραπάνω ζήτημα είναι και αυτό που οδήγησε την βιομηχανία της μόδας προς την αναζήτηση πιο μαζικών λύσεων, λύσεων που εξυπηρετούσαν το ευρύ καταναλωτικό προσφέροντας του ακριβώς ό,τι αδυνατούσαν να του προσφέρουν οι κορυφαίοι οίκοι μόδας. Ποιοτικό, σύγχρονο design σε τιμές που θα μπορούσε να πληρώσει οποιοδήποτε μέσο πορτοφόλι. Και κάπως έτσι ο όρος "fast fashion". δηλαδή «γρήγορη μόδα» γεννήθηκε, μαζί με καταστήματα όπως τα Zara, τα H&M, τα Oysho και τα Calzedonia. 

Στην δίνη αυτής της διαφορετικής προσέγγισης γύρω από τις τάσεις της μόδας, τον τρόπο που ντυνόμαστε, αλλά και το πόσο εύκολα μπορεί κανείς να αποκτήσει ένα οποιοδήποτε item, παρόμοιο, αλλά όχι ίδιο, με κάποιο που έχεις δει στην πασαρέλα ένος μεγάλου σχεδιαστή, πολλά κεκτημένα χάθηκαν. Το γκλάμορους, αλλά και η πραγματική αξία του να κατέχεις και να φοράς ένα πολύ ακριβό και ξεχωριστό κομμάτι, είναι σίγουρα ανάμεσα σε αυτά και παρά τα πολλά πλεονεκτήματα που κουβάλει η γρήγορη μόδα μαζί της, οι μεγάλες influencers αυτού του κόσμου, αλλά και όσοι είναι βαθιά χωμένοι στα τεκταινόμενα του high fashion συνεχίζουν να αναρωτιούνται αν η ουσία της μόδας είναι τελικά αυτή. Μήπως τελικά έχουμε κάνει υπερβολικά πολλές εκπτώσεις προκειμένου να πετύχουμε την μαζικότητα σε ένα σύμπαν προορισμένο εξ'αρχής για να πολεμήσει την έννοια του αναμενόμενου, του βαρετού και του προβλέψιμου, αλλά και κάθε έννοιας που δεν σχετίζεται με κάποιον τρόπο με τη λάμψη, τον χαρακτήρα και το στυλ. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Στα πλαίσια αυτού του προβληματισμού μία νέα τάση στη μόδα μόλις γεννήθηκε, εξαπλώνεται με ραγδαίους ρυθμούς και αναμένεται να γιγαντωθεί ακόμα περισσότερο τα χρόνια που έπονται. Πρόκειται για την ολοκαίνουργια συνήθεια που έχουν λατρέψει οι γυναίκες στο εξωτερικό, κάτι αντίστοιχο με το Airbnb, αλλά με ρούχα και αξεσουάρ, αντί για δωμάτια ή διαμερίσματα. 

Το HURR Collective είναι μία ολοκαίνουργια πλατφόρμα μέσω της οποίας μπορείς να κάνεις εγγραφή και να νοικιάσεις με λίγα χρήματα items κορυφαίων σχεδιαστών, vintage κομμάτια και πράγματα που δεν θα μπορούσες να αποκτήσεις παρά μόνο αν ξόδευες μία μικρή περιουσία που αντιστοιχεί σε άνθρωπο τελείως διαφορετικού οικονομικού budget. 

H ιδέα πίσω από τη δημιουργία της συγκεκριμένης πλατφόρμας είναι, σύμφωνα με την CEO της Victoria Prew, πρώην εργαζόμενη στην βαριά βιομηχανία της υψηλής μόδας, ξεκίνησε όταν η ίδια έπιασε τον εαυτό της να σκέφτεται πως η ραγδαία άνοδος της αυτοκρατορίας του fashion σε παγκόσμιο επίπεδο αποτελεί αυτή τη στιγμή μία από τις βασικότερες αιτίες μόλυνσεις του πλανήτη σε ολόκληρο τον κόσμο. Ποια θα μπορούσε, λοιπόν, να είναι η λύση σε ένα τέτοιο θέμα που με τον καιρό μόνο επιβαρύνεται, αντί να διοθρώνεται; Η Prew εξηγεί πως μόνο αν αρχίσουμε να ανακυκλώνουμε τη μόδα μεταξύ μας θα δούμε μία πραγματική αλλαγή, τόσο στα οικονομικά μας όσο και στην γκαρνταρόμπα μας, αλλά και στην πραγματική αξία των items που διαθέτει η κάθεμια από εμάς. Πιο σημαντικό, όμως, απ' όλα αυτά είναι το αντίκτυπο που θα έχει αυτή η νέα συνθήκη, εφόσον φυσικά γίνει σταθερή αξία, στον πλανήτη και το περιβάλλον μας.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

«Είτε κάποιος δανείζεται ή νοικιάζει ένα ρούχο δεν συμβάλει μόνο στο να παραταθεί όσο το δυνατόν περισσότερο η ζωή του συγκεκριμένου item, αλλά και στο να αποβάλλουμε όλη αυτή την περιττή ρύπανση από το περιβάλλον μας, όλα αυτά τα ρούχα που καταναλώνονται αδιάκοπα για να καταλήξουν σύντομα στα σκουπίδια,» σχολιάζει η Prew. 

Aυτή τη στιγμή στην πλατφόρμα του ΗURR Collective θα βρει κανείς περισσότερα από 1.100 προϊόντα από 60 διαφορετικούς σχεδιαστές σε τιμές που ο καθένας μπορεί να πληρώσει.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

Ακολουθήστε το WomanTOC στο Instagram

TAGS