
Η Calvin Klein, ανακοίνωσε τη νέα παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια για το Φθινόπωρο του 2016. Ολα τα brands του οίκου Calvin Klein - Calvin Klein Collection, Calvin Klein, Calvin Klein Jeans και Calvin Klein Εσώρουχα - θα παρουσιάζονται μαζί, μέσα από μία δυναμική καμπάνια με προκλητικό ύφος στην οποία συμμετέχουν ταλαντούχα πρόσωπα από διάφορους χώρους, μέσα από ένα δυναμικό concept και μία πλούσια συλλογή βίντεο και διαδραστικού ψηφιακού περιεχομένου.
To φιλμ της καμπάνιας το οποίο επιμελήθηκε ο φωτογράφος και κινηματογραφιστής Tyrone Lebon, φέρνει στο προσκήνιο μία ανανεωμένη ομάδα από ταλαντούχα πρόσωπα.

Το καστ περιλαμβάνει τον καλλιτέχνη, μουσικό και παραγωγό Frank Ocean, το fashion icon και supermodel Kate Moss, την ηθοποιό Margot Robbie, τον ράπερ Young Thug, το μοντέλο Bella Hadid, την αυθεντία της βιομηχανίας της μόδας Grace Coddington, τον σουπερ σταρ των κοινωνικών μέσων δικτύωσης Cameron Dallas, τον ποδοσφαιριστή της Ρεάλ Μαδρίτης James Rodriguez,την ηθοποιό, μουσικό και μοντέλο Zoe Kravitz, την ηθοποιό Lola Kirke, τον μουσικό Henry Rollins, τον τραγουδιστή και τραγουδοποιό G.E.M., το φαινόμενο του μπέιζμπολ Mo'ne Davis, την ηθοποιό και χορεύτρια Sonoya Mizuno, τον καλλιτέχνη της ραπ Yung Beef, την ηθοποιό Antoine-Olivier Pilon, την ηθοποιό και μοντέλο Aomi Muyock, τον καλλιτέχνη και μοντέλο Cuba Tornado Scott, το μοντέλο και αστέρι των social media Selah Marley, τη τραγουδίστρια και τραγουδοποιό Kacy Hill, το μουσικό καλλιτέχνη Keith Ape, το σταρ των social media και μοντέλο Presley Walker Gerber, τα μοντέλα Anna Ewers, Mark MacEachen και Roos Abels, τη μουσικό Tommy Genesis και το ράπερ Yung Lean, καθώς και μία ομάδα street μοντέλων.
Παράλληλα με τη διαφημιστική καμπάνια, μια εντυπωσιακή digital ενέργεια ξεκινά στο ck.com και το www.ck.com/mycalvins. Η ενέργεια αποτελείται από μια συλλογή από περισσότερα από 50 βίντεο με συνεντεύξεις του καστ της καμπάνιας, ξεχωριστό backstage υλικό και μοναδικές εμφανίσεις. Όλοι μπορούν να επισκεφθούν το site και να βιώσουν την απόλυτη εμπειρία streaming μέσα από τα βίντεο της καμπάνιας καθώς και μέσα από μία επιλογή από αποκλειστικό υλικό στο calvinklein.com. Επίσης στο site θα προσφέρονται playlists καλλιτεχνών στο Spotify, μέσω των οποίων ο κάθε χρήστης θα επιλέγει τις προτιμήσεις του και θα φτιάχνει τη δική του.