Μέχρι τον Δεκέμβριο του 2019 το γαλλικό brand υποδημάτων Nodaleto είχε σχεδόν μηδενικές αναζητήσεις στο διαδίκτυο σε Βρετανία και Αμερική, σύμφωνα πάντα με τα επίσημα στοιχεία των Google Trends. Όλα άλλαξαν τον Ιανουάριο του 2020, λίγες μόλις εβδομάδες πριν την εμφάνιση της πανδημίας, όταν η Μπέλα Χαντίντ εμφανίστηκε με ένα ζευγάρι ψηλοτάκουνες μπότες από τη συγκεκριμένη εταιρία, κάνοντας τον πλανήτη της μόδας να προσέξει μέσα σε μία μόνο στιγμή το χαρακτηριστικό στυλ των Nodaleto.
To τακούνι με το ιδιαίτερο, καμπυλωτό, τετράγωνο σχήμα είχε, βέβαια, προκαλέσει ήδη αίσθηση στους κύκλους των fashionista που, μάλλον, είδαν από νωρίς σε αυτό ένα άρωμα νοσταλγίας για τα παπούτσια των σχολικών μας χρόνων, για τις αγαπημένες χοντροκομμένες πλατφόρμες που λιώσαμε στα εφηβικά πάρτι των 90s.
Επιπλέον, οι πολλαπλές μπαράτες στο μπροστινό τμήμα κουβαλούσαν και κουβαλούν κάτι από τον πάντα δημοφιλή αέρα των διάσημων Mary Janes κάτι που σίγουρα έχει συμβάλει στο να γίνουν τα παπούτσια της Nodaleto ένα ολόφρεσκο και συνεχώς αναπτυσσόμενο talk of the town.
Τα πράγματα άρχισαν να απογειώνονται για τη γαλλική εταιρία όταν όλο και περισσότερες celebrities (ανάμεσα τους και η νέα πριγκίπισσα της ποπ Dua Lipa) ξεκίνησαν να επιλέγουν τα παπούτσια που μας θυμίζουν κάτι από την αγαπημένη τάση της εφηβείας μας, κάτι από τα πατούμενα των Spice Girls στο βίντεοκλιπ του Wannabe και όλα τα παραπάνω μαζί.
Και κάπως έτσι τα Nodaleto έγιναν βασιλιάδες του ίνσταγκραμ, βλέποντας τις πωλήσεις τους να εκτινάσσονται: Μέσα σε μόλις 48 ώρες από τη στιγμή που η Dua Lipa εμφανίστηκε φορώντας τα παπούτσια που αποτελούν τη νέα συνεργασία της Nodaleto με τον οίκο Marc Jacobs οι ιντερνετικές αγορές ανέβηκαν κατά 33%,
Και η άνοδος δεν σταματά εδώ. Καθώς η ποικιλία είναι τεράστια τα σόσιαλ μίντια έχουν να επιλέξουν ανάμεσα σε μία μεγάλη γκάμα φωτεινών χρωμάτων, υλικών και στυλ με το καμπυλωτό τακούνι, αυτό που το βλέπεις και νομίζεις ότι θα πέσεις αλλά στην πραγματικότητα είναι απόλυτα σταθερό να παραμένει σταθερή αξία στις ζωές μας. Ακριβώς όπως ήταν και στην εφηβεία μας.
Δες το εδώ
Δες το εδώ
Δες το εδώ
Δες το εδώ
Δες το εδω
Δες το εδώ
Δες το εδώ
Κεντρική φωτογραφία: PixelFormula