Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του γαλλικού οίκου Louis Vuitton αντικαθιστά τα διάσημα σουπερμόντελ με ψηφιακές κούκλες, δημιουργήματα ενός υπολογιστή. Τι θέλει να σημάνει με αυτή του την ενέργεια στη νέα διαφημιστική καμπάνια Series 4 της εαρινής συλλογής του ο Νικολά Γκεσκιέρ; Μήπως μία νέα πτυχή της digital εποχής της μόδας ή μία ευφάνταστη πλην καλά καμουφλαρισμένη λύση ανάγκης απέναντι στο νέο νόμο της Γαλλίας για τα λιπόβαρα μοντέλα;
Η ανάθεση για τη δημιουργία των ιδανικών αναλογιών των ψηφιακών μοντέλων έγινε στον Γιαπωνέζο σχεδιαστή βιντεοπαιχνιδιών Tetsuya Normura, διευθυντής εταιρείας Square Enix, επισημαίνοντας του την προτίμηση του Γκεσκιέρ στην εικονική φιγούρα του video game Final Fantazy που προέρχεται επίσης από τη χώρα με τη μακρά παράδοση στα ψηφιακά καρτούν, την Ιαπωνία. Σαν άλλος booker μοντέλων ο Tetsuya δημιούργησε για λογαριασμό του οίκου Louis Vuitton μία θηλύκή εικονική φιγούρα που απέχει αισθητά από τις καθιερωμένες μούσες του Γκεσκιέρ, Jennifer Connelly, Freja Beha Erichsen και Liya Kebede η οποία ποζάρει με τις τελευταίες εαρινές δημιουργίες που λίγους μήνες πριν είχαν χαρακτηριστεί από το διεθνή τύπο ως η νέα στολή των cyberpunks.