Η Prada με αφορμή το λανσάρισμα της νέας σειράς γυαλιών ηλίου, Mod, και θέλοντας να εστιάζει στην προώθησή της, με έναν σύγχρονο και αποδοτικό τρόπο, βομβαρδίζει τα social media, γιατί γνωρίζει ότι «εκεί παίζεται το παιγνίδι».
Σε μία σειρά από βίντεο, τα οποία ανεβάζει στο Instagram, o ιταλικός οίκος ενημερώνει το fashion κοινό για τη νέα συλλογή γυαλιών ηλίου Mod, αλλά και για το κρυμμένο μήνυμα ενός νέου λάιφσταιλ. «Το μήνυμα μέσα από social media διατηρεί την ισχύ του για μία μόλις μέρα, καμιά φορά και λιγότερο. Γι' αυτό το λόγο τα brand πολυτελείας πρέπει να εφευρίσκουν τρόπους να κρατάνε το ενδιαφέρον των καταναλωτών όσο το δυνατόν περισσότερο» λέει η Anna Szubrycht, ιδρύτρια της ψηφιακής εταιρίας Chic Being, η οποία καταπιάνεται με τέτοιου είδους θέματα. «Μικρές ταινίες μόδας, τα γνωστά fashion film, ανεβασμένα στα social media. Αυτό είναι το είδος επικοινωνίας που ταιριάζει στην εποχή. Το να πεις μια ιστορία μέσα από την κινούμενη εικόνα» συνεχίζει η Anna.
Δείτε το βίντεο που ανέβασε η Prada στο Instagram για τη συλλογή γυαλιών ηλίου Mod, τα οποία μοιάζουν με κινητό τηλέφωνο ή με οθόνη εικονικής πραγματικότητας. Η σειρά Mod των γυαλιών ηλίου της Prada ποντάρει στον ρετροφουτουρισμό.