Το παράδοξο και η υπερβολή είναι έννοιες που σχετίζονται με τη μόδα, όσον αφορά το δημιουργικό, καλλιτεχνικό της κομμάτι.Όταν το παιχνίδι φεύγει από το μυαλό και το ατελιέ του σχεδιαστή και περνά στον κόσμο της απτής και εν προκειμένω εμπορικής πραγματικότητας, τα δεδομένα αλλάζουν.
To statement αξεσουάρ ενός οίκου που γίνεται sold out δεν είναι είδηση. Το statement κομμάτι που απαγορεύεται να φορεθεί για το σκοπό που δημιουργήθηκε και παρ' όλα αυτά ξεπουλάει, είναι απλώς ένα λογικό άλμα στο γκρεμό.
Πιο συγκεκριμένα, ο οίκος Gucci λάνσαρε ένα εξαιρετικά καλαίσθητο μαγιό- φόρο τιμής στην παλιά αισθητική και το logo του οίκου. Μόνο που αυτό το μαγιό δεν μπορείς να το φορέσεις για να κολυμπήσεις- εκτός και αν θέλεις να ρισκάρεις να το καταστρέψεις.
Τι συμβαίνει εδώ;
Διαβάζοντας την περιγραφή του συγκεκριμένου item στο σάιτ του οίκου, ο επίδοξος αγοραστής μαθαίνει ότι «εξαιτίας της ιδιαίτερης σύνθεσης του υφάσματός του, το μαγιό δεν πρέπει να έρθει σε επαφή με χλώριο». Τα υλικά κατασκευής του, νάιλον και ελαστάνη, δεν φημίζονται για την αντοχή τους στο χλώριο- άρα, η πισίνα είναι απαγορευτική γι΄ αυτό το κομμάτι.
Βέβαια, το μαγιό μπορεί κατά πάσα πιθανότητα να φορεθεί για μπάνιο στη θάλασσα, αλλά βλέποντας το αστρονομικό ποσό του (330 ευρώ), θα περίμενε κανείς να είναι ένα ανθεκτικό κομμάτι που μπορείς να χαρείς σε κάθε περίσταση. Πάντως, ο Gucci το προώθησε περισσότερο ως τοπ παρά ως μαγιό, με το μοντέλο στη φωτογραφία του σάιτ να το φορά μέσα από τζιν και δερμάτινο τζάκετ.