Όταν βλέπουμε influencers να ενδίδουν σε μια αγορά Zara, ανακουφιζόμαστε από τις ενοχές μας, που κοντεύουμε να μετατρέψουμε την γκαρνταρόμπα μας σε showroom του δημοφιλούς οικονομικού brand. Η διαφορά των influencers από τις περισσότερες «κοινές θνητές»; Έχουν το άγγιγμα του Μίδα, που σημαίνει ότι ακόμα και αν πιάνουν ένα κομμάτι χαμηλού κόστους, το μετατρέπουν σε χρυσό ή τουλάχιστον σε λουκ που δίνει την εντύπωση ότι έχει πολυτελείς υπογραφές από την κορυφή μέχρι τα νύχια.
Κάποιες επώνυμες μάλιστα έχουν καλλιεργήσει τις δικές τους εμμονές με συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων των Zara, οι οποίες ταιριάζουν απόλυτα στο προσωπικό στυλ και το σώμα τους. Σε σημείο να αναδεικνύουν αυτά τα ρούχα και αξεσουάρ σε trademark, σαν να ήταν επίσημες πρέσβειρες του brand. Κάθε εμφάνισή τους είναι και μια νέα πηγή έμπνευσης για όλες όσες ντυνόμαστε, κατά κανόνα, με οικονομικές ετικέτες. Επιβεβαιώνει ότι η υψηλή αισθητική δεν είναι πολυτέλεια για λίγους.
Η εμμονή της Ρόζι Χάντινγκτον: Τα bodysuits. Δίνει την εντύπωση ότι τα αγοράζει μαζικά από τα Zara, σε όλες τις αποχρώσεις τους – μαύρο, μπεζ και λευκό. Στοιχηματίζουμε ότι σύντομα θα τη δούμε να φοράει και το νέο, καφέ κομμάτι της κολεξιόν.
Η εμμονή της Έμιλι Ρατακόφσκι: Ένα ζευγάρι μπότες. Βασικά, η Ρατακόφσκι έμεινε στην ιστορία επειδή επέλεξε να παντρευτεί με πορτοκαλί κοστούμι των 200 δολαρίων από τα Zara, αλλά η σχέση της με το brand δεν σταμάτησε εκεί. Ανάμεσα στα αγαπημένα της κομμάτια είναι οι καφέ μπότες με τις οποίες πρόσφατα εθεάθη στους δρόμους της Νέας Υόρκης.
Η εμμονή της Ολίβια Παλέρμο: Οι φούστες. Για να είμαστε δίκαιες, ό,τι κι αν βγάζουν τα Zara η Ολίβια είναι πρόθυμη να τα τιμήσει. Αλλά ανάμεσα στα αγαπημένα και πλέον χαρακτηριστικά κομμάτια της είναι οι μίντι φούστες της οικονομικής εταιρείας.
Δες τρία κομμάτια που μπορείς να αγοράσεις:
Δες το εδώ
Δες το εδώ
Δες το εδώ
Ακολούθησε το WomanToc στο Instagram
κεντρική φωτό: