H Εβδομάδα Μόδας Υψηλής Ραπτικής ξεκίνησε και επίσημα, μόνο που αυτή τη φορά τα shows δεν θυμίζουν σε τίποτα αυτά που γνωρίζαμε μέχρι πρότινος. Τα catwalks προς το παρόν αναβλήθηκαν εξαιτίας των κανόνων κοινωνικής αποστασιοποίησης, ενώ τα ατελιέ έκλεισαν για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα. Η έκτακτη αυτή κατάσταση είναι μια πρόκληση για τη μόδα, στην οποία ανταποκρίθηκαν τα πιο διάσημα labels διοργανώνοντας διαφορετικά digital events. Ανάμεσά τους ο οίκος Dior, ο οποίος δημιούργησε ένα fashion film με τίτλο Le Mythe Dior.
"Ξεκινήσαμε να δουλεύουμε πάνω σ’ αυτή τη συλλογή κατά τη διάρκεια του lockdown” εξηγεί η Maria Grazia Chiuri. "Έτσι γνωρίζαμε ότι δεν μπορούμε να κάνουμε ένα αληθινό show και έτσι οι αναφορές μας θα έπρεπε να βγουν από έναν κόσμο που πλάσαμε με τη φαντασία μας".
Διαβάστε τη συνέχεια στο harpersbazaar.gr
Φωτό: Dior