Όποιος έχει ζήσει ζωή (και όταν λέμε ζωή εννοούμε τα εξωστρεφή 90s), όποιος έχει κλαμπάρει, έχει διασκεδάσει, έχει ονειρευτεί το ξημέρωμα, σίγουρα έχει βρεθεί στον ίδιο χώρο με την Έφη, σε κάποιο ίσως από τα μαγαζιά της, στο θρυλικό No Name της Ορμινίου, στην περιοχή του Χίλτον ή στο Μοναστήρι της Πάρου. Η Έφη, λοπόν, μετά από αρκετά χρόνια και αφού έχει -όπως όλοι μας- δοκιμάσει τα όριά της μέσα από ριζικές αλλαγές τόσο σε κοινωνικό και πολιτιστικό όσο και σε προωσπικό επίπεδο, επανέρχεται με μία φρέσκια ιδέα.

Αμέσως μετά την καραντίνα του κορονοϊού η Έφη και η κόρη της Ζωή αποφάσισαν να μπουν στη μόδα από τη σκεπή. Να δουν τα πράγματα από πάνω και να επαναδιαμορφώσουν το τοπίο σύμφωνα με τα καλέσματα του καιρού. 

«Η F_AIM ξεκίνησε την δραστηριότητά της στις 7 Ιουνίου του 2020 και είναι η πρώτη ελληνική fashion consulting agency. Προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας σε brands, retailers, αλλά και κάθε απασχολούμενο στον χώρο της μόδας. Είμαστε μια ταλαντούχα ομάδα με αγάπη για τη μόδα, εξειδικευμένη γνώση και τεράστια εμπειρία αγοράς, με background στο marketing, στο business development, στο e-commerce και το fashion management» λέει η Έφη και συνεχίζει: «Αντικείμενό μας και εξειδίκευσή μας στη F_AIM είναι να σχεδιάσουμε για κάθε συνεργάτη μας την ιδανική custom made στρατηγική για να πραγματοποιήσει τους στόχους του. Είμαστε η ομάδα που θα τον βοηθήσει να βρει λύσεις. Να υλοποιήσει το όραμά του. Να τελειοποιήσει την αποδοτικότητα της επιχείρησής του. Να ενδυναμώσει την παρουσία του και να αυξήσει τα κέρδη του. Να κάνει το επόμενο επιχειρηματικό βήμα, μέσα από μια μεγάλη γκάμα καινοτόμων και εξειδικευμένων υπηρεσιών. Συνδυάζουμε λειτουργικά και εμπνευσμένα τη Μόδα, με την Τεχνολογία και το Επιχειρηματικό Δαιμόνιο. Και όλα αυτά διαπνέονται από σεβασμό, συνέπεια, ειλικρίνεια και ηθική. Στην F_AIM χτίζουμε σχέσεις ζωής».

«Συνδυάζουμε λειτουργικά και εμπνευσμένα τη Μόδα, με την Τεχνολογία και το Επιχειρηματικό Δαιμόνιο. Και όλα αυτά διαπνέονται από σεβασμό, συνέπεια, ειλικρίνεια και ηθική. Στην F_AIM χτίζουμε σχέσεις ζωής».

-Τι αλλάζει στη μόδα μετά τον κορονοϊό; Τι θα φέρει το μέλλον;

 

«Η πανδημία της Covid-19 ήρθε να δώσει ακόμη μεγαλύτερη έμφαση σε προβλήματα και θέματα που ήδη είχαν κάνει την εμφάνισή τους. Το καταναλωτικό κοινό στο χώρο της μόδας κάνει στροφή στον τρόπο των αγορών του και αναζητά προϊόντα καλύτερης ποιότητας και μεγαλύτερης διάρκειας. Παράλληλα παρατηρούμε την τεράστια αύξηση των online αγορών, μιας και στην περίοδο της καραντίνας ήταν ο μοναδικός τρόπος.Μία νέα τάση επίσης είναι η υποστήριξη της εγχώριας αγοράς στη μόδα, η οποία δίνει την δυνατότητα της προώθησης μικρότερων σχεδιαστών. Τα mass και μεγάλα brands παγκόσμια κάνουν στροφή στον τρόπο παραγωγής, δημιουργώντας έτσι μικρότερες συλλογές με περισσότερο trendless και λιγότερο seasonal προφίλ. Αξίζει να επισημάνουμε και την πιο eco friendly προσέγγιση των αγορών εκ μέρους των καταναλωτών, η οποία αντίστοιχα καθορίζει και τις παραγωγές στην βιομηχανία της μόδας. Phygital ονομάζεται η νέα τάση και είναι η νέα εποχή που παντρεύει την φυσική με την online παρουσία, η οποία καθορίζεται από την ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας. Τόσο τα brands όσο και οι retailers οφείλουν να εδραιώσουν την θέση τους στον χώρο του e-commerce ( site – e-shop – social media ) και να δημιουργήσουν την διαπροσωπική online σχέση με τον καταναλωτή τους. Συγχρόνως να χτίσουν την υποδομή ώστε να προωθούν τις συλλογές τους μέσα από virtual showrooms και digital catwalk παρουσίαση».

Phygital ονομάζεται η νέα τάση και είναι η νέα εποχή που παντρεύει την φυσική με την online παρουσία, η οποία καθορίζεται από την ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας.

 

-Πώς γεννήθηκε η ιδέα του πρακτορείου στο μυαλό σας;

«Η δύσκολη συγκυρία της πανδημίας Covid-19 και η ανάγκη να αποτυπώσουμε τα νέα δεδομένα, μας ώθησαν να σκεφτούμε καινούργιες και καινοτόμες δράσεις και προτάσεις. Η εκπαίδευση και η εμπειρία της κάθε μιας από εμάς, στον χώρο της επικοινωνίας και του marketing αφενός και της διοίκησης και του management αφετέρου, μπορούσαν να δημιουργήσουν ένα πολύ δυνατό και ολοκληρωμένο περιβάλλον επιχειρηματικής δραστηριότητας. Συγχρόνως είχαμε ως δεδομένο, την αγάπη μας και την βαθιά γνώση του χώρου της μόδας μέσα από την πρόσφατη και επί 2 χρόνια εξαιρετική και αποτελεσματική συνεργασία μας σε ότι αφορά το e-commerce. Η έρευνα που κάναμε μας έδειξε ότι στην Ελλάδα δεν υπάρχει μια συμβουλευτική εταιρία με αποκλειστικότητα στον χώρο της μόδας. Επίσης μέσα από την επαγγελματική μας δραστηριότητα στην εγχώρια βιομηχανία της μόδας, απ την πλευρά του αγοραστή - buyer και του business development, συνειδητοποιήσαμε ότι υπάρχει πραγματικά η ανάγκη μιας τέτοιας εταιρίας τόσο για τα brands και τους σχεδιαστές όσο και για τα καταστήματα λιανικής πώλησης. Όλα τα παραπάνω μας οδήγησαν στην δημιουργία της F-AIM για να προσφέρουμε τις ολοκληρωμένες υπηρεσίες μας που μπορούν να καλύψουν όλες τις ανάγκες των επαγγελματιών του χώρου».

«Χαίρομαι απέραντα που συνεργάζομαι με την Ζωή, έναν άνθρωπό εντυπωσιακά επαγγελματία ( παρά τα 25 της χρόνια) με γνώση, έμπνευση και υψηλή αισθητική».

-Πως είναι να δουλεύει μια μαμά με μια κόρη μαζί;

«Θεωρητικά θα απαντούσα εύκολα ότι είναι μια "υψηλού ρίσκου" επιλογή. Σίγουρα η επαγγελματική μας συνεργασία δεν ήταν στα πλάνα μας ούτε και στα όνειρά μας. Λίγα χρόνια πριν θα έλεγα ότι δεν έχουμε κανένα λόγο να μπλέξουμε την εξαιρετική προσωπική μας σχέση με την επαγγελματική. Όμως η ζωή είχε άλλα σχέδια για μας. Οι συγκυρίες; Η τύχη; Πριν 2,5 χρόνια βρεθήκαμε να δουλεύουμε μαζί για την δημιουργία και την ανάπτυξη σε όλα τα επίπεδα ενός multi brand e-shop παγκόσμιας εμβέλειας με γνωστούς έλληνες σχεδιαστές. Έτσι ανακαλύψαμε ότι μας ενώνουν η δημιουργικότητα, η διορατικότητα, η ταχύτητα και η αποτελεσματικότητα. Ωστόσο το πιο σημαντικό είναι ότι υπάρχει μεταξύ μας (εκτός από την απόλυτη αγάπη) βαθιά εκτίμηση και αποδοχή της διαφορετικότητάς μας, πράγματα δουλεμένα επί πολλά χρόνια πίσω. Βεβαίως θεωρώ ότι αυτά είναι, που έτσι κι αλλιώς, κάνουν όλες τις συνεργασίες υγιείς, αποτελεσματικές και μακροχρόνιες. Ασφαλώς και υπάρχουν οι στιγμές της έντασης και της αντιπαράθεσης, αλλά είναι για να μας πάνε παρακάτω στη δουλειά μας. Χαίρομαι πάρα πολύ που μπορώ να θέσω στο κοινό μας τραπέζι την τεράστια επαγγελματική μου εμπειρία, τις ιδέες μου και την άσβεστη ενέργειά μου. Χαίρομαι απέραντα που συνεργάζομαι με την Ζωή, έναν άνθρωπό εντυπωσιακά επαγγελματία ( παρά τα 25 της χρόνια) με γνώση, έμπνευση και υψηλή αισθητική».

Σίγουρα η επαγγελματική μας συνεργασία δεν ήταν στα πλάνα μας ούτε και στα όνειρά μας. Λίγα χρόνια πριν θα έλεγα ότι δεν έχουμε κανένα λόγο να μπλέξουμε την εξαιρετική προσωπική μας σχέση με την επαγγελματική.

-Έφη, πες μας την ιστορία σου

«Γεννήθηκα και μεγάλωσα για υψηλούς στόχους και δύσκολες διαδρομές. Ανήσυχη και δυναμική απέκτησα πολύ νωρίς επιχειρήσεις τόσο στο χώρο της μόδας με καταστήματα οπτικών (που ήταν και οι σπουδές μου) και στη συνέχεια με τα ιστορικά μαγαζιά μου, όπως το No Name Club, το ΤΑΔΕ ΕΦΗ ΑΝΝΑ Restaurant-Bar και το Monastiri Club στην Πάρο. Στο επόμενο βήμα μου, έχτισα 15ετή επιτυχημένη καριέρα της στο χώρο του marketing και της διαφήμισης, ως εμπορική διευθύντρια σε μεγάλα περιοδικά, όπου και συνδύασα τη δημιουργικότητα με τα άμεσα και κερδοφόρα αποτελέσματα. Στην τελευταία και επί 2 χρόνια συνεργασία μου στο fashion e-commerce, έχτισα και ανέπτυξα τη στρατηγική και το δίκτυο των προμηθευτών. Αυτά λοιπόν έρχομαι να καταθέσω στην F_AIM. Τα περισσότερα από 30 χρόνια στο χώρο της επικοινωνίας, των δημοσίων σχέσεων, του marketing και της διαφήμισης, την πλούσια εμπειρία μου και το εδραιωμένο και αγαπημένο δίκτυο των επαγγελματικών μου σχέσεων. Το motto μου : It is not about ideas. It’s about making ideas happen»

«Millennial η Ζωή ήρθε στο κόσμο με ένα στόχο και όραμα: Τη μόδα. Από τα πολύ μικρά της ήταν ξεκάθαρη η σχέση της με την μόδα, μέχρι που στα 15 της έγινε συνειδητή απόφαση».

-Ποια είναι η ιστορία της κόρης σου, Ζωής Ζωγοπούλου;

«Millennial η Ζωή ήρθε στο κόσμο με ένα στόχο και όραμα: Τη μόδα. Από τα πολύ μικρά της ήταν ξεκάθαρη η σχέση της με την μόδα, μέχρι που στα 15 της έγινε συνειδητή απόφαση. Τα πρώτα της εκπαιδευτικά βήματα έγιναν στην Ελλάδα (fashion styling, fashion marketing & journalism) και συνδυάστηκαν με σεμινάρια στο εξωτερικό. Συνεχίστηκαν με εμπειρία στη Γερμανία και ολοκληρώθηκαν με MA στο Fashion & Luxury Brand Management στο Istituto Marangoni του Μιλάνου. Μέσα από την προϋπηρεσία της στον κλάδο της μόδας και του e-commerce κέρδισε βαθιά γνώση στη δημιουργία στρατηγικής για retailers και brands, τόσο για brick-and-mortar όσο και για e-commerce επιχειρήσεις. Ο σχεδιασμός της αύξησης των πωλήσεων και της επίτευξης των εκάστοτε στόχων την έκαναν να εξελίξει τις γνώσεις της σε fields όπως buying, branding και social media. Η Ζωή έρχεται να ενδυναμώσει την F_AIM με την φρέσκια της ματιά, την εκλεπτυσμένη αισθητική, την δημιουργικότητα και την έμπνευση. Το motto της Ζωής : You did not wake up today to be mediocre»

Η μόδα σαν τέχνη επηρεάζει και επηρεάζεται από τις παγκόσμιες αλλαγές. Σε κάθε εποχή έρχεται να αφήσει το στίγμα της και την αισθητική της. Η βιομηχανία της μόδας σχετίζεται άμεσα με τις πολιτικές, οικονομικές και πολιτιστικές εξελίξεις σε παγκόσμιο επίπεδο.

 

-Γιατί διαλέξατε τη μόδα σαν πεδίο δράσης;

«Καταρχάς και οι δύο αγαπάμε την μόδα, ακολουθούμε τα trends, μας ενδιαφέρει και παρακολουθούμε ότι συμβαίνει στον χώρο της και αυτό είναι μια προσωπική στάση. Η Ζωή αφιέρωσε 5 χρόνια σπουδών μόδας, σε πολλά διαφορετικά πεδία για να αποκτήσει ολοκληρωμένη και εξειδικευμένη γνώση. Η πρόσφατη επιτυχημένη συνεργασία μας στο e-commerce μας έδωσε επιπλέον στοχευμένη εμπειρία και μας έφερε σε επαφή με την σημερινή πραγματικότητα της ελληνικής αγοράς και των ελλήνων σχεδιαστών.Τέλος, γιατί αυτός είναι ο δικός μας τρόπος για να βοηθήσουμε την Ελληνική μόδα εντός και εκτός των συνόρων ώστε να μπορεί να σταθεί στο ύψος που της αξίζει».

-Η μόδα ακολουθεί ή ηγείται των αλλαγών μέσα στα χρόνια;

«Η μόδα σαν τέχνη επηρεάζει και επηρεάζεται από τις παγκόσμιες αλλαγές. Σε κάθε εποχή έρχεται να αφήσει το στίγμα της και την αισθητική της. Η βιομηχανία της μόδας σχετίζεται άμεσα με τις πολιτικές, οικονομικές και πολιτιστικές εξελίξεις σε παγκόσμιο επίπεδο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η στροφή στα eco friendly προϊόντα μέσα από την ανάπτυξη της οικολογικής συνείδησης και της προστασίας του περιβάλλοντος. Παράλληλα με την προσπάθεια διάσωσης ζώων προς εξαφάνιση και την προστασία τους γενικότερα, μεγάλοι και γνωστοί οίκοι σταμάτησαν να παράγουν ρούχα και αξεσουάρ από δέρμα ζώων. Πρόσφατα με το κίνημα “black lives matter” είδαμε οίκους, σχεδιαστές και brands να χρησιμοποιούν την δυνατή φωνή τους ενάντια στον ρατσισμό και να κρίνονται αντίστοιχα από το καταναλωτικό τους κοινό. Η μόδα ζει και αναπνέει μέσα από την καθημερινή ζωή αλλά και την ανάγκη για πολυτέλεια, από το casual μέχρι το luxury, από τις ευρωπαϊκές μέχρι τις ethnic επιρροές και διαθέτει εκτός από έμπνευση και προσαρμοστικότητα ανάλογα με τις εποχές».

«Πρόσφατα με το κίνημα “black lives matter” είδαμε οίκους, σχεδιαστές και brands να χρησιμοποιούν την δυνατή φωνή τους ενάντια στον ρατσισμό και να κρίνονται αντίστοιχα από το καταναλωτικό τους κοινό».

 


Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram

TAGS