«Η μόδα έχει μια μοναδική ιδιότητα: αφήνει τους ανθρώπους να περπατήσουν μέσα από όλα τα πεδία δυνατοτήτων τους, να ιεραρχήσουν κάθε μορφή διαφορετικότητας, και να τροφοδοτήσουν την αντίληψή τους με τις απαραίτητες αξίες του αυτοπροσδιορισμού» δηλώνει ο Αλεσάντρο Μισέλ, ενώ το location του σόου του, για την άνοιξη/καλοκαίρι του 2020, είναι βαμμένο κόκκινο. 

Ο επιβλητικός κόκκινος φωτισμός σαρώνει το σκηνικό, όλα και όλοι αναμένουν την έκπληξη. Κι αυτή έρχεται.

Ο επιβλητικός κόκκινος φωτισμός σαρώνει το σκηνικό, όλα και όλοι αναμένουν την έκπληξη. Κι αυτή έρχεται. Αντί για πασαρέλα, τα μοντέλα περπατούν σε κυλιόμενους διαδρόμους αεροδρομίου. Μοναδικό σκηνικό, ανεπανάληπτο, βγαλμένο από ταινία του κοντινού μέλλοντος. Τα μοντέλα «τσουλάνε» μπροστά στα μάτια του κοινού και η εικόνα μοιάζει με ντίτζιταλ παράκρουση.  

Πριν τη βασική συλλογή, είκοσι ένα μοντέλα πέρασαν ντυμένα στα λευκά, με ρούχα που θύμιζαν στολές ψυχιατρείου, αφήνοντας όλες τις πιθανές ερμηνείες ανοιχτές να χάσκουν πάνω από τους πολλαπλούς εαυτούς της μόδας. «Δυστυχώς βαριέμαι εύκολα» θα πει ο ίδιος ο σχεδιαστής, χωρίς να εξηγεί ακριβώς τι είχε στο μυαλό του, «θέλω πάντα να δοκιμάζω κάτι καινούργιο». 

Από την άλλη, το μοντέλο Ayesha Tan Jones, έστειλε το δικό της μήνυμα γράφοντας στο εσωτερικό των χεριών της, «Mental health is not fashion», δηλαδή Η ψυχική υγεία δεν είναι μόδα. Επίσης, ανέβασε ένα βίντεο στον λογαριασμό της στο ίνσταγκραμ γράφοντας: «Bιώνω τις δικές μου εμπειρίες με την ψυχική υγεία καθώς και των αγαπημένων μου που δίνουν τη δική τους μάχη με την κατάθλιψη, το άγχος, τη διπολική διαταραχή και τη σχιζοφρένεια. Η παρουσίαση αυτών των θεμάτων για να πουλήσει ο οίκος ρούχα στο σημερινό καπιταλιστικό κλίμα είναι χυδαία και προσβλητική». Ο οίκος Gucci ήρθε σε κάποια αμηχανία, σίγουρα. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Στο δεύτερο μέρος του σόου και αφού ο φωτισμός έχει ξαναβρεί τη λευκή του ταυτότητα, με μια κατασκευή στο ταβάνι έξτρα εντυπωσιακή, η οποία σε συνδυασμό με τα φώτα του κυλιόμενου διαδρόμου, χαρίζει μια απόκοσμη ατμόσφαιρα στο venue. Είναι η ώρα για τη βασική συλλογή, η οποία παίζει με την έννοια του σεξ, με S&M στοιχεία, με αναφορές στην ηδυπάθεια των συλλογών του Tom Ford, με τον οποίο έτσι κι αλλιώς έχει συνεργαστεί στο παρελθόν ο Αλεσάντρο Μισέλ, με 70s και 90s επανερμηνείες του κοφτερού γκλαμ. 

Ένας ύμνος στην αιώνια, σέξι και θηλυκή σιλουέτα, γυναικών και ανδρών. 

Δείτε μερικές εικόνες από το σόου:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Δείτε μερικές εικόνες από το σόου:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Δείτε ολόκληρο το σόου, όπως παρουσιάστηκε στην εβδομάδα μόδας του Μιλάνο:

Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram

TAGS