Η δεκαετία του '90 κάνει την εμφάνισή της σε κάθε γωνιά και πτυχή της μόδας, φέτος. Από τα παντελόνια πιέτες μέχρι τα παπούτσια. Η Σιένα Μίλερ μοιάζει να αποδέχεται αυτή τη στιλιστική νοσταλγία -απόδειξη η τελευταία καμπάνια για τη νέα συλλογή παπουτσιών του Jimmy Choo, η οποία έχει άπειρα στοιχεία από αυτή την αγαπημένη, σε πολλούς, δεκαετία.
«Η δεκαετία του '90 ήταν μια ιδιαίτερη στιγμή στην ιστορία, όχι μόνο στη μόδα. Οι γυναίκες σε υπερμεγέθη ρούχα, με βάτες και έντονο μακιγιάζ, όλα φάνταζαν εύκολα και λαμπερά, κανείς δεν έμοιαζε να προσπαθούσε πάρα πολύ σκληρά», λέει η Μίλερ.
«Οι άνθρωποι ήταν σε διάθεση να διασκεδάσουν και τίποτα δεν ήταν παραμελημένο. Όλα είχαν μία σκέψη πίσω τους ή τουλάχιστον έτσι έδειχναν. Υπήρχαν, επίσης, αυτές οι πρωτότυπες στιγμές στη μόδα, παρόλο που δεν τις αισθάνθηκα εκείνη τη στιγμή».
Η Μίλερ είπε, επίσης, πόσο έχει αλλάξει ο τρόπος που αντιλαμαβάνεται τη ζωή τώρα που πλησιάζει τα σαράντα. «Αισθάνομαι πολύ πιο γειωμένη και σε άμεση επαφή τον εαυτό μου. Νιώθω πιο ήρεμη και χαρούμενη, κοιτάζω πίσω στα είκοσι μου, και ναι μεν περνούσα υπέροχα, αλλά δεν υπήρχε ρίζα, τίποτα δεν με κρατούσε στο έδαφος. Μου αρέσει αυτό το συναίσθημα σοφίας που έρχεται με την ηλικία. Δεν είμαι απολύτως πρόθυμος να ανεχτώ τα πράγματα που θα ανεχόμουν πρινμ, ενώ η καθημερινότητά μου είναι πιο εμπλουτισμένη σε ουσία και περιεχόμενο από παλαιότερα».