Η βασίλισσα της ποπ Μπιγιονσέ αγαπά τα ρούχα της Μαίρη Κατράντζου και το αποδεικνύει στην εκρηκτική εμφάνισή της στο τραγούδι Water για το νέο της visual album "Blackistheking”. Και δε φορά μόνο η Μπιγιονσέ της δημιουργίες αλλά και οι χορεύτριες που τη συνοδεύουν.

Όπως η Μπιγιονσέ είναι ένα φαινόμενο στον κόσμο της μουσικής, έτσι και η Μαίρη Κατράντζου είναι ένα φαινόμενο στον κόσμο της μόδας αφού μπορεί και ανταγωνίζεται διεθνή brands που ξοδεύουν εκατομμύρια για διαφήμιση και μάρκετινγκ.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Η Μπιγιονσέ δεν είναι η μόνη που προτιμά τις γεμάτες χρώμα δημιουργίες της. Από τη Μισέλ Ομπάμα, την Αντέλ, την Κέι Μπλάνσετ, την Ριάνα και τη Λέιντι Γκάγκα, μέχρι την Τέιλορ Σουιφτ και τη Λίζο, όλες έχουν προτιμήσει τις εκπληκτικά κομψές δημιουργίες του κοριτσιού από την Ελλάδα που είναι πάντα ντυμένη στα μαύρα.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Απλή και ευγενική η Μαίρη Κατράντζου λατρεύει την Ελλάδα και βρίσκει κάθε φορά ευκαιρία να το διαλαλήσει.

Το φόρεμα που έχει δημιουργήσει για τη νέα δουλειά της Μπιγιονσέ έχει κάνει πάταγο κυριολεκτικά. Με επιρροές από τα αφρικανικά φορέματα, από τις τσιγγάνικες φούστες, αλλά και από τα χρώματα του ουρανού όπως είναι μετά τη βροχή, η Κατράντζου μπερδεύει τα σμαραγδί με τα κόκκινα, τα χρυσαφένια και τα κίτρινα με τα μπλε του ουρανού.

Μόλις δέκα χρόνια στην υψηλή ραπτική με μεγάλες επιτυχίες

Κατά καιρούς η Μαίρη Κατράνζου έχει δεχθεί διθυραμβικά σχόλια από το περιοδικό Vogue, έχει κερδίσει βραβεία μόδας όπως αυτό του Αναδυόμενου Ταλέντου στην Βρετανία (2011) αλλά και το Βραβείο Σχεδιάστρια της Χρονιάς (2012) από το περιοδικό Elle. Το αστείρευτο ταλέντο και η εργατικότητα της την οδήγησαν στην επιτυχία, αφού κατάφερε να μπει στον διεθνή χώρο της μόδας και να κυριαρχήσει, να επαναφέρει τα prints και να επαναπροσδιορίσει με την αισθητική της τη μεγάλη βιομηχανία της μόδας. Οι ξεχωριστές δημιουργίες της έχουν φτάσει μέχρι τον Λευκό Οίκο, ενώ έχει συνεργαστεί με τις μεγαλύτερες εταιρείες όπως η Victoria Secret, Longchamp, Adidas κ.α.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Γεννήθηκε στην Αθήνα, τον Ιανουάριο του 1983, και μπορεί να πει κανείς πως το ταλέντο και η αισθητική κατά κάποιο τρόπο τής "κληροδοτήθηκαν", αφού η μητέρα της είναι γνωστή διακοσμήτρια εσωτερικών χώρων, ενώ ο πατέρας της ασχολείται με την κλωστοϋφαντουργεία, έχοντας πίσω του ένα ένδοξο παρελθόν, καθώς η οικογένεια του ήταν αυτή που "σημάδεψε" τα αθλητικά παπούτσια στην Ελλάδα, με την μάρκα "Σπορτέξ". Το 2003, ξεκίνησε να φοιτά στην αρχιτεκτονική στο Rhode School of Design, στην Αμερική, αλλά λίγο διάστημα αργότερα άφησε τις σπουδές της εκεί για να ακολουθήσει το όνειρό της πήγε στο Central Saint Martins College Art and Design στο Λονδίνο, όπου έλαβε πτυχίο και μεταπτυχιακό.

To 2009, άνοιξε την Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου, όπου παρουσίασε την πρώτη συλλογή της ready-to-wear, (άνοιξη-καλοκαίρι 2009) με την υποστήριξη του Βρετανικού Συμβουλίου Μόδας και του New Gen, που μέσω του προγράμματος χορηγιών στήριξε τη σχεδιάστρια για 6 συνεχόμενες σεζόν (από την Άνοιξη-Καλοκαίρι 2009 έως το Φθινόπωρο-Χειμώνα 2011). Παρά τη μικρή συλλογή με μόλις εννέα φορέματα, η Κατράντζου ανέλαβε να συνεργαστεί με 15 εμπόρους, μεταξύ των οποίων οι Browns, Joyce και Colette. «Δεν είχα βάλει ούτε τιμές πάνω στα ρούχα, ήταν η πρώτη φορά γι αυτό και δεν ήμουν προετοιμασμένη», έχει πει σε συνέντευξη της.

Λίγα χρόνια αργότερα, μια από τις πιο μεγάλες εταιρείες αθλητικών ειδών προσέγγισε τη Μαίρη Κατράντζου και της ζήτησε συνεργασία. Το 2014 ήταν η χρονιά που η σχεδιάστρια άφησε για λίγο «στην άκρη» τα αμπιγιέ φορέματα και σε συνεργασία με την Adidas έφτιαξαν μια σειρά αθλητικών ρούχων και αξεσουάρ με την υπογραφή της σχεδιάστριας.

Η Μαίρη Κατράντζου «τόλμησε και τα κατάφερε» έχει γράψει η αγγλική Vogue, εφάρμοσε μια καινοτομία, παρουσιάζοντας ρούχα με έντονα χρωματιστά prints σε ολόκληρη την επιφάνειά τους. «Όταν ξεκίνησα, τα prints στον χώρο της μόδας ήταν συγκεκριμένα. Οι άνθρωποι φορούσαν floral ή γεωμετρικά σχήματα, αλλά δεν συνήθιζαν να "φορούν" ένα μπουκάλι άρωμα, για παράδειγμα» έχει πει σε συνέντευξή της.

To 2009, άνοιξε την Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου, όπου παρουσίασε την πρώτη συλλογή της ready-to-wear, (άνοιξη-καλοκαίρι 2009) με την υποστήριξη του Βρετανικού Συμβουλίου Μόδας και του New Gen, που μέσω του προγράμματος χορηγιών στήριξε τη σχεδιάστρια για 6 συνεχόμενες σεζόν (από την Άνοιξη-Καλοκαίρι 2009 έως το Φθινόπωρο-Χειμώνα 2011).

Τον Σεπτέμβριο του 2018, η Μαίρη Κατράντζου έκλεισε δέκα χρόνια παρουσίας στον χώρο της υψηλής ραπτικής και τα γιόρτασε στην Εβδομάδα μόδας του Λονδίνου. «Αυτά τα δέκα χρόνια ήταν δύσκολα, αλλά µου χάρισαν ένα υπέροχο ταξίδι δηµιουργίας. Υπάρχουν στιγµές που δύσκολα θα ξεχάσω, όπως όταν πρωτοπήρε ρούχο µου η διάσηµη boutique ‘‘Colette’’ του Παρισιού, της οποίας τις βιτρίνες χάζευα από τότε που ήµουν παιδί. Μετά από δέκα χρόνια δουλειάς αισθάνοµαι πιο απελευθερωµένη και πιο σίγουρη για τον εαυτό µου. Είµαι τυχερή που έκανα επάγγελμα αυτό που αγαπώ», δήλωσε τη βραδιά του Show.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Τα μοντέλα φόρεσαν τις δημιουργίες της σχεδιάστριας ή αλλιώς τα «έργα τέχνης», όπως χαρακτηρίστηκαν από τον αγγλικό τύπο, και σε συνδυασμό με την επιβλητική και πομπώδη μουσική επένδυση του Έλληνα συνθέτη διεθνούς φήμης, Vangeli, έφτιαξαν μια ατμόσφαιρα που μετέφερε τον θεατή στον μοναδικό κόσμο της σχεδιάστριας.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Πηγή:thetoc.gr

Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram

TAGS