Μία νέα καμπάνια για τον κορονοϊό ξεκίνησε σήμερα ο Οίκος Gucci με τη συνεργασία του σχεδιαστή και συμβούλου του Οίκου Γουίλι Ντατίρα. Γάντια μιας χρήσης και λουλούδια συμβολίζουν τη ζωή σύμφωνα με την καινούργια καμπάνια που μεταφέρει το μήνυμα της αρμονίας, της γενναιοδωρίας και της αισιοδοξίας.

 

Πιο συγκεκριμένα ο Γουίλι Ντατίρα εξηγεί το concept πίσω από τη νέα καμπάνια: «Το κίτρινο τριαντάφυλλο στη γλώσσα των λουλουδιών αντιπροσωπεύει τη φιλία, τη χαρά και την καλή υγεία. Προσωπικά για εμένα, τα λουλούδια είναι σύμβολο ζωής. Το γάντι μίας χρήσης είναι η υπενθύμιση ότι οι εργαζόμενοι στον τομέα υγείας σε όλο τον κόσμο δουλεύουν σκληρά για να θεραπεύσουν ανθρώπους και να σώσουν ζωές. Πόσο δύσκολο πρέπει να είναι για εκείνους… Τα mudras είναι χειρονομίες που χρησιμοποιούμε στον διαλογισμό για να κάνουμε κανάλια για τη ροή της ενέργειας του σώματος, να φέρουμε οφέλη όπως ενσυνειδητότητα, συγκέντρωση και λιγότερο άγχος».

Γάντια μιας χρήσης και λουλούδια συμβολίζουν τη ζωή σύμφωνα με την καινούργια καμπάνια του οίκου Gucci για τον κορονοϊό.

«Μοιραζόμαστε αυτές τις δημιουργίες, γιατί αποτελούν κλειδί για την αρμονία, τη γενναιοδωρία και την ευεξία, αυτό είναι το μήνυμα των καλλιτεχνών της #GucciCommunity, που βοηθά τους πιο ευάλωτους σε αυτή την κρίση. Να κάνετε δωρεές στο ίδρυμα των Ηνωμένων Εθνών για τον COVID19 Solidarity Response Fund που υποστηρίζει τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, αλλά και στην Ιταλική πολιτοφυλακή», αναφέρει στην ανάρτησή του ο Οίκος Gucci.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram

TAGS