0
SHARES

Στις αρχές των 00's μία τσάντα γεμάτη logos έκλεψε την καρδιά αμέτρητων γυναικών σε ολόκληρο τον πλανήτη. Ήταν η εποχή της ευημερίας, της οικονομικής άνθησης και της απανταχού αισιοδοξίας και έτσι οι μάρκες δικαιολογούντουσαν να φαίνονται περισσότερο και να «φωνάζουν» πιο δυνατά.

Τα τελευταία χρόνια τα πράγματα είναι πολύ πιο ήσυχα και τα μεγάλο logo θεωρούνταν σε μεγάλο βαθμό ξεπερασμένα, τα πράγματα όμως - όπως τουλάχιστον έδειξαν πάνω στις πασαρέλες των μεγαλύτερων σχεδιαστών - πρόκειται να αλλάξουν σύντομα και η μανία με τις μεγάλες, ευκρινείς μάρκες πάνω στα ρούχα και τα αξεσουάρ επιστρέφει δυναμικά.

Μαζί της και μία από τις πιο αγαπημένες τσάντες της προηγούμενης δεκαετίας, η saddle bag του γαλλικού οίκου Dior, η οποία είναι ακριβώς αυτό που λέει το όνομα της. Μία στενή, στιλάτη τσάντα, γεμάτη με το logo του Dior, σε σχήμα σέλας. 

Ο γαλλικός οίκος την παρουσίασε περήφανα στο σόου του για το φθινόπωρο και τον χειμώνα 2018-2019 και τα fashion icos του πλανήτη δηλώνουν περιχαρή. 

Αν δεν κατάλαβες ακόμα για ποια τσάντα μιλάμε αρκεί να σου πούμε το εξεής. Θυμάσαι την σκηνή όπου η Κάρι βγαίνει για πρώτη φορά ραντεβού με τον Έινταν, λέγοντας του ψέμματα ότι δεν είναι καπνίστρια; Μαζί της έχει μία εκπληκτική τσάντα και μέσα στην τσάντα κρυμμένο ένα τσιγάρο για ώρα ανάγκης. Ε, γι'αυτη την τσάνατα λέμε. 

Η saddle bag του Dior.

 

Όπως την είδαμε στο φετινό σόου του οίκου Dior στο Παρίσι.

 

 

Η Κάρι με την τσάντα του οίκου συναντά τον Έινταν για το πρώτο του ραντεβού.

 

TAGS