Κριτική έχουν δεχτεί οι εταιρίες στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Weibo στην Κίνα (σ.σ: η Κίνα έχει τις δικές της πλατφόρμες social media). Ο λόγος είναι η ομπρέλα που έφτιαξαν οι δυο εταιρίες και η οποία δεν είναι καν waterproof παρά την υψηλή τιμή της.
Ωστόσο, στο website του οίκου σημειώνεται πως είναι "δεν είναι waterproof και χρησιμοποιείται για την προστασία από τον ήλιο ή για διακόσμηση", όπως σημειώνει το BBC. To σχετικό hashtag έχει 140 εκ. θεάσεις. Η ομπρέλα πρόκειται να κυκλοφορήσει στο εμπόριο στις 7 Ιουνίου.
Στο μεταξύ, η Κίνα αποτελεί κεντρική αγορά για τους οίκους Μόδας. Το εμπόριο πολυτελών ειδών αυξήθηκε κατά 36% σύμφωνα με την εταιρία συμβούλων Bain & Company. Οι ίδιοι εκτιμούν πως τα επόμενα 3 χρόνια η Κίνα θα είναι η μεγαλύτερη αγορά για τα συγκεκριμένα είδη.