Αναμφίβολα, ο βασιλιάς της κόκκινης σόλας, ο Mr Louboutin έχει το άγγιγμα του Μίδα. Ό,τι φτιάχνει, γίνεται χρυσάφι. Πουλάει πάνω από 700.000 ζευγάρια παπούτσια ετησίως, είναι το ίδιο αναγνωρίσιμος όσο ένας σταρ του Χόλιγουντ, βλέπει τα σχέδιά του σε όλα τα περιοδικά μόδας και τις ακριβότερες βιτρίνες παγκοσμίως και έχει καταφέρει να κάνει τα γυναικεία πόδια να μοιάζουν ακόμα πιο μακριά και τις γυναίκες να περπατούν με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση σαν να είναι σταρ του σινεμά.
Γιατί όμως οι γόβες του έγιναν τόσο αναγνωρίσιμες; Μα φυσικά για δύο λόγους: εξαιτίας της τιμής και των εκατοστών τους (ύψους τους). Βεβαίως σε αυτό το σημείο, δε θα μπορούσαμε να παραλείψουμε και ένα τρίτο στοιχείο, αυτό της θρυλικής κόκκινης σόλας. Ο μετρ του γυναικείου υποδήματος έχει αναφέρει μεταξύ άλλων: «Όλα έχουν ακριβύνει, ακόμα και το ψωμί». «Με τις γυναίκες υπάρχει το στοιχείο της αποπλάνησης σε σχέση με τα παπούτσια που επιλέγουν. Κάτι που δεν ισχύει με τους άνδρες. Μια γυναίκα μπορεί να είναι σέξι, γοητευτική, εκκεντρική ή ντροπαλή. Οι γυναίκες με αυτά τα πελώρια τακούνια, γίνονται όλο και πιο ψηλές».
Ο Mr Louboutin, προτού καταλήξει στο κόκκινο χρώμα, είχε σκεφτεί το πράσινο για να κάνει τις σόλες του ξεχωριστές. Παρατήρησε όμως, ότι οι γυναίκες που δε συμπαθούν τα χρώματα στα ρούχα, φορούν συνήθως red lipstick και έχουν κόκκινα νύχια και έτσι κατέληξε στις πορφυρές σόλες – σήμα κατατεθέν του. Και βεβαίως, δεν υπάρχει κάποια διασημότητα που να έχει αντισταθεί στη γοητεία της κόκκινης σόλας, όπως η Jennifer Lopez, η Beyonce, η Angelina Jolie, η Nicole Kidman και η Πρώτη Κυρία της Αμερικής Melania Trump.
Σε συνέντευξη που έδωσε ο ίδιος ο σχεδιαστής στο New York Times το 2013 ανέφερε ότι αυτό που κάνει τα ψηλοτάκουνά του να κοστίζουν μία περιουσία, σχετίζεται κυρίως με το κόστος παραγωγής, τον τρόπο κατασκευής και τα ακριβά, σπάνια υλικά που χρησιμοποιούνται, όπως φτερά, ακριβά δέρματα και πολύτιμοι λίθοι, προκειμένου κάθε ζευγάρι να μοιάζει με έργο τέχνης.
Δείτε το αναλυτικό βίντεο: