ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Γιατί οι μεγαλύτεροι οίκοι μόδας στον κόσμο «ντύνουν» τις νέες καμπάνιες τους με ελληνική μουσική;

Νησιώτικα, κλαρίνα και παραδοσιακές λύρες στα βίντεο για τη νέα κολεξιόν μερικών από τα πιο hot brand μόδας στον πλανήτη.

Γιατί οι μεγαλύτεροι οίκοι μόδας στον κόσμο «ντύνουν» τις νέες καμπάνιες τους με ελληνική μουσική;

Είναι η Ελλάδα μόδα; Ή μήπως τελικά η μόδα θα έχει πάντοτε ανάγκη για κάτι αρκετά εμπνευστικό, ανατρέχοντας μόνιμα σε σταθερές αξίες όπως η κλασική ομορφιά της αρχαιότητας, η αγνότητα της παράδοσης, το φως του καλοκαιριού;

Ο πρώτος διδάξαντας, με μία σχεδόν μανιώδη σχέση με τη χώρα μας, ο οίκος Gucci που έχει συμπεριλάβει πολλές φορές στις καμπάνιες του ελληνικά τοπία. Την ίδια στιγμή ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου, Alessandro Michele, έχει αποδείξει ακόμα περισσότερες τον βαθύ του θαυμασμό για την πολιτισμική κληρονομία της αρχαίας Ελλάδας, για την τέλεια ομορφιά των ελληνικών γλυπτών και αγαλμάτων, χρησιμοποιώντας το 2016 ακόμα και τα Γλυπτά του Παρθενώνα ως μέσο παρουσίασης και ανάδειξης της κολεξιόν του οίκου. Τότε οι αντιδράσεις ήταν εντονότατες και πάρα πολύ αρνητικές με τον Alessandro Michele να αναγκάζεται να απολογηθεί τελικά για την συγκεκριμένη επιλογή, αναφέροντας: «Η Gucci επιθυμεί να διευκρινίσει ότι ουδέποτε είχε την πρόθεση να προσβάλει με τη δημοσίευση ανεξάρτητων έργων τέχνης στον λογαριασμό της στο Instagram. Τρέφει τον μέγιστο σεβασμό για τον ελληνικό πολιτισμό και την ελληνική τέχνη. Μάλιστα, είναι ένας από τους στόχους της Gucci να ενθαρρύνει την ελευθερία της καλλιτεχνικής έκφρασης και την καινοτόμο δημιουργικότητα, αλλά δεν υπάρχει απολύτως καμία πρόθεση προσβολής της Ελλάδας και του πολιτισμού της ή οποιουδήποτε άλλου πολιτισμού».

Μέσα σε όλα αυτά, η αρχαία Ελλάδα, αλλά και η ελληνική παράδοση, παραμένουν το τέλειο «σκηνικό» για την ανάδειξη της διαχρονικής, παγκόσμιας ομορφιάς. Με τον ίδιο τρόπο που αρκετοί ξένοι σκηνοθέτες έχουν επιλέξει να παρουσιάσουν θεατρικά έργα του μοντέρνου ρεπορτορίου σε περιβάλλον που να παραπέμπει σε αρχαίο ελληνικό θέατρο, σε μία προσπάθεια να υπογραμμίσουν την τεράσια σύνδεση ανάμεσα στον νατουραλισμό των αρχών του 20ου αιώνα (ένα κίνημα που καθόρισε ολόκληρο το μοντέρνο θέατρο) και τους τρόπους που οι αρχαίοι συγγραφείς μίλησαν κάποτε για τις μεγάλες αλήθειες της ζωής, ο κόσμος της μόδας συνδέει την αδιαπραγμάτευτη ομορφιά ενός κομψού, καλοραμμένου ρούχου που μπορεί να κρατήσει μία ζωή με τη διαχρονική ομορφιά της αρχιτεκτονικής και της τέχνης στην αρχαιότητα.

Η ελληνική αισθητική, όμως, φαίνεται πως εξακολουθεί να επηρεάζει τον παγκόσμιο χώρο της μόδας με πάμπουλους ακόμα τρόπους. Μετά τη λαμπερή πασαρέλα του οίκου Dior στο Καλλιμάρμαρο τον Ιούνιο που μας πέρασε, μία νέα τάση κατακλύει τις καμπάνιες μερικών από τα πιο hot brand μόδας σε ολόκληρο τον κόσμο.

Το νεοϋορκέζικο Aimé Leon Dore με έδρα το Queens του Μεγάλου Μήλου και ιδρυτή του τον ταλαντούχο Τeddy Santis, επέλεξε να «ντύσει» την καμπάνια για τη νέα κολεξιόν του brand με παραδοσιακή ελληνική μουσική, παιγμένη με κλαρίνα, νταούλια και λύρες. Μάλιστα, επέλεξε τον Έλληνα πολυοργανίστα Κωνσταντή Πιστιόλη, γνωστό από την πολυετή συνεργασία του με τον Γιάννη Χαρούλη, για ένα δυνατό βίντεο στο οποίο τον βλέπουμε να παίζει μόνο κάποια από τα αμέτρητα μουσικά όργανα που γνωρίζει καλά. Τα σχόλια κάτω από τον λογαριασμό του γνωστού brand, που έχει καταφέρει μέσα σε μόλις 7 χρόνια λειτουργίας να κατακτήσει το απαιτητικό, high fashion κοινό της Νέας Υόρκης, αμέτρητα με πολλούς από τους χρήστες να αναρωτιούνται ποιος είναι αυτός ο χαρισματικός, νεαρός άντρας.

Ο Κωνσταντής Πιστιόλης στο ίνσταγκραμ του Aimé Leon Dore:

Το βίντεο για τη νέα κολεξιόν του Aimé Leon Dore

Λίγο καιρό νωρίτερα και ο οίκος Chanel είχε χρησιμοποιήσει ελληνική μουσική για το background κάποιων βίντεο τα οποία χρησιμοποιήθηκαν για την προώθηση των νέων καλλυντικών προϊόντων, δημιουργώντας την αίσθηση του απόλυτου μεσογειακού καλοκαιριού γενόμενη μέσα από την ανάγκη κάθε ατόμου για φως και ομορφιά. Αυτής που αποζητούμε όλοι είτε βρισκόμαστε στην Ελλάδα, είτε στο Παρίσι, είτε στη Νέα Υόρκη, είτε το Μιλάνο. Δεν έχει να κάνει με μία μόνο χώρα, έχει περισσότερο να κάνει με την ανθρώπινη ύπαρξη.

Το βίντεο για τη νέα σειρά καλλυντικών της Chanel:

Κεντρική φωτογραφία: ΝDP

Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram

Read Next

30 Ιουν 2022

Κομψή σε κάθε περίσταση: Η νέα συλλογή Nikol Panagiotou x Helmi υπόσχεται τέλειο καλοκαιρινό στιλ

Η νέα συλλογή της Helmi σε συνεργασία με την Νικόλ Παναγιώτου είναι συνώνυμο του καλοκαιριού.

Περισσότερα από

Μόδα

30 Ιουν 2022

Η Banana Moon έχει δημιουργήσει ένα μαγιό για κάθε γυναίκα: Βρες το ιδανικό σχέδιο για εσένα

H Banana Moon αποτελεί συνώνυμο του καλοκαιριού και παρουσιάζει 3 συλλογές μαγιό σε μία -κάτι για την κάθε μία.

29 Ιουν 2022

Jacquemus: Το εντυπωσιακό σόου μέσα στα αλμυρά βουνά της Αρλ

Και ήταν πρόβα νυφικού για το γάμο του με τον Μάρκο Μαέστρι

29 Ιουν 2022

Shopping με την fashion editor: Τα must haves που επέλεξε η συντάκτρια μόδας για το καλοκαίρι

Το καλοκαιρινό shopping spree μου έγινε στο Mediterranean Cosmos και αυτά είναι τα must have της σεζόν, από το styling έως την περιποίηση.

28 Ιουν 2022

Οι κορυφαίες τάσεις της σεζόν μέσα από τη νέα καλοκαιρινή συλλογή του Yiorgos Michoudis

Η Summer Breeze Collection του Yiorgos Michoudis θα ενθουσιάσει κάθε fashion lover.

28 Ιουν 2022

Τα notos καλωσόρισαν το καλοκαίρι με μια ξεχωριστή εμπειρία shopping

Ένα μοναδικό event στα πολυκαταστήματα notos.

27 Ιουν 2022

It’s Now Cool x Yamamay: Η νέα capsule συλλογή για γυναίκες, άνδρες και παιδιά

Η δημιουργική συνεργασία της Yamamay με την αυστραλιανή εταιρεία It’s Now Cool είναι αληθινά... cool!

27 Ιουν 2022

Η mat.fashion διακρίνεται σε Plus Size Brand της χρονιάς από το Best in Fashion

Απευθυνόμενη στις καθημερινές ανάγκες της σύγχρονης γυναίκας και με κεντρικό σύνθημα το body positivity, η εταιρεία συνεχίζει να αναπτύσσεται δυναμικά.

27 Ιουν 2022

Οι κανόνες του Μodern Prep

Η νέα συλλογή Tommy Hilfiger φέρει μία πιο casual preppy αισθητική, ιδανική για το καθημερινό lifestyle.

27 Ιουν 2022

Ο Harry Styles και ο Alessandro Michele έκαναν το bromance τους ρούχα

Η συλλογή HA HA HA του οίκου Gucci γεννήθηκε μέσα από μηνύματα στο WhatsApp και φωτογραφίες "εκκεντρικών αντρών" από τα 70s.