Η πανδημία του κορονοϊού έχει πλήξει σημαντικά τη βιομηχανία της μόδας, αναβάλλοντας επ' αόριστον της επιδείξεις όπως τις γνωρίζαμε μέχρι σήμερα, βάζοντας λουκέτο σε καταστήματα και μονάδες παραγωγής και «παγώνοντας» στην κυριολεξία μία από τις πιο επικερδείς επιχειρήσεις σε ολόκληρο τον πλανήτη.
Τα διάσημα brands ένδυσης και υπόδησης μαζί με τους κορυφαίους οίκους μόδας στον κόσμο προσπαθούν να βρουν λύσεις προκειμένου να κρατήσουν τη δουλειά τους ζωντανή και να εξασφαλίσουν με κάποιον τρόπο το μέλλον τους. Έτσι όλα έχουν πλέον γίνει ψηφιακά.
Από τα λαμπερά catwalks του φθινοπώρου που έλαβαν όλα χώρα μέσω ίντερνετ, έχοντας το πολύ 10 καλεσμένους το καθένα, μέχρι τον τρόπο με τον οποίο κάνουμε τις αγορές μας, δεν υπάρχει πια τίποτα που να μην έχει μεταφερθεί στο διαδίκτυο.
Οι Ιταλοί Dolce & Gabbana σκέφτηκαν ακόμα έναν τρόπο για να «ζωντανέψουν» την εμπειρία των αγορών, ώστε να μην είναι περιορισμένη αυστηρά και μόνο μέσα στην οθόνη ενός ψυχρού υπολογιστή. Και αφού δεν μπορεί να πάνε τον κόσμο στα μαγαζιά θα πάνε τα μαγαζιά στον κόσμο, για την ακρίβεια στο σπίτι του καθενός από εμάς ξεχωριστά.
Έτσι οι Domenico Dolce και Stefano Gabbana δημιούργησαν τη δυνατότητα διαδικτυακής περιήγησης σε επιλεγμένα καταστήματα του οίκου σε όλο τον κόσμο προκειμένου ο καταναλωτής να είναι σε θέση να χαζέψει στα ράφια πριν αποφασίσει τι ακριβώς θα αγοράσει.
«Προσπαθούμε να έχουμε μια συναισθηματική και βιωματική προσέγγιση, να εμπλέξουμε τους πελάτες μας και να τους κάνουμε να αισθάνονται μέρος των έργων μας, να μεταφέρουμε αξίες που πάντα μας χαρακτήριζαν», εξηγεί ο Domenico Dolce. «Είμαστε πεπεισμένοι ότι οι πελάτες μας εκτιμούν και κατανοούν, ακόμη και ψηφιακά, την αγάπη και το πάθος που βάζουμε στη δουλειά μας».
Αν λοιπόν ονειρεύεσαι να επισκεφτείς τη μπουτίκ του οίκου στο Παρίσι στη Rue du Faubourg Saint-Honoré ή στη Μελβούρνη, την Οζάκα και το Μαϊάμι τώρα είναι η ιδανική ευκαιρία να το κάνεις είτε σκοπεύεις να ψωνίσεις κάτι, είτε όχι.
Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram
Κεντρική φωτογραφία: