Το 1911 ο Γάλλος εκδότης Lucien Vogel παρήγγειλε στον φωτογράφο Edward Steichen να δημιουργήσει τις πρώτες καλλιτεχνικές φωτογραφίες για τα περιοδικά μόδας που εξέδιδε και η στιγμή αυτή θεωρείται μια καμπή στην ιστορία της μόδας.
Καθώς η μόδα άλλαζε τον εικοστό αιώνα, αυτό έκανε και η φωτογραφία της μόδας. Η μοντερνιστική προσέγγιση του Steichen ήταν αυστηρή και οπτικά περιοριστική.
Στη δεκαετία του 1930 ο φωτογράφος Martin Munkácsi πρωτοστάτησε σε ένα λιτό, φωτο-δημοσιογραφικό ύφος. Στη δεκαετία του 1960 ο Richard Avedon ενθάρρυνε τα μοντέλα του να εκφράζουν τις προσωπικότητές τους χαμογελώντας κάτι που οι προηγούμενοι φωτογράφοι είχαν αποθαρρύνει.
Ο Helmut Newton έφερε μια έκρηξη της σεξουαλικότητας σε εικόνες μόδας και αναποδογύρισε τα παραδοσιακά στερεότυπα των φύλων στη δεκαετία του 1970 ενώ στη δεκαετία του 1980 οι Bruce Weber και Herb Ritts έκαναν την ανδρική σεξουαλικότητα ένα σημαντικό μέρος της φωτογραφίας της μόδας.
Σήμερα, μετά το θρίαμβο της ψηφιακής τεχνολογίας, ομάδες όπως οι Inez & Vinoodh και οι Mert & Marcus αναδιαμορφώνουν την αντίληψή μας για το τι είναι αποδεκτό - όχι μόνο αισθητικά, αλλά και τεχνικά και εννοιολογικά - σε μια φωτογραφία μόδας.
Σε ένα τόμο 368 σελίδων που έχει εκδώσει μόλις πριν λίγες εβδομάδες το Κέντρο Getty παρουσιάζει την εκπληκτικά εικονογραφημένη έρευνα εκατό ετών στη φωτογραφίας μόδας και επαναξιολογεί αυτή την ιστορία σε πέντε κεφάλαια από ειδικούς στη φωτογραφία και την ιστορία της μόδας, με περισσότερες από τριακόσιες φωτογραφίες από τους πιο διάσημους καλλιτέχνες του είδους, καθώς και σημαντικά αλλά λιγότερο γνωστά στοιχεία, μαζί με μια ποικιλία κοστουμιών, εντιτόριαλ μόδας και διαφημίσεων.