«Εγκαταλείπω το ξεπερασμένο μοντέλο της εποχικότητας και σκοπεύω να ακολουθήσω έναν νέο ρυθμό που θα είναι πιο κοντά σε μένα. Θα συναντιόμαστε δυο φορές το χρόνο για να αποκαλύπτουμε νέα κεφάλαια σε μια ιστορία. Ακανόνιστα, χαρούμενα και εντελώς δωρεάν κεφάλαια τα οποία θα γράφονται αναμειγνύοντας πολλά στοιχεία και χρησιμοποιώντας διάφορους κώδικές και πλατφόρμες επικοινωνίας,» δήλωσε ο Alessandro Michele, καλλιτεχνικός διευθυντής του κορυφαίου οίκου μόδας, Gucci. Με αυτά τα λόγια ανακοίνωσε την απόφαση να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο ο ιταλικός οίκος θα παρουσιάζει τις συλλογές του στην μετά-καραντίνας εποχή. Από εδώ και στο εξής όλα τα ρούχα με την υπογραφή του Gucci θα είναι seasonless και θα παρουσιάζονται δύο φορές κάθε χρόνο, αλλά όχι στις Εβδομάδες Μόδες όπως συνηθιζόταν μέχρι τώρα.
Δείτε την ανακοίνωση στην επίσημη σελίδα του οίκου στο ίνσταγκραμ.
Ο οίκος Gucci δεν είναι ο πρώτος που παίρνει μία τόσο βαρυσήμαντη, για το μέλλον της παγκόσμιας, μόδας απόφαση. Τον Απρίλιο που μας πέρασε ο οίκος Saint Laurent ανακοίνωσε ότι αποχωρεί από την Εβδομάδα Μόδας που θα γίνει στο Παρίσι τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Αλλά και ο Τζιόρτζιο Αρμάνι με ανοικτή επιστολή του προς όλους τους ανθρώπους που ασχολούνται ενεργά με τη μόδα και καθορίζουν τις εξελίξεις, τονίζοντας την ανάγκη να βρεθούν νέοι, πιο λειτουργικοί, αλλά και πιο ουσιαστικοί τρόποι ώστε η μόδα να αποκτήσει ξανά τη θέση με της αρμόζει στις ζωές των ανθρώπων. Σίγουρα πρόκειται για ένα πεδίο που θα αντιμετωπίσει σοβαρό πρόβλημα στη μετά-κορονοϊού εποχή και οι γρήγορες αλλαγές στις τάσεις και τα τρεντς, οι οποίες επικρατούσαν για πολλά χρόνια, δεν είναι κάτι που μπορεί να βοηθήσει στην βελτίωση της κατάστασης.
Με όλα τα παραπάνω κατά στις αρχές του Μάη μία ομάδα δημιουργών με επικεφαλής τον Dries Van Noten είχε υπογράψει μια ανοιχτή επιστολή, με την οποία περιέγραφε την ανάγκη να γίνουν αλλαγές στο ημερολόγιο της μόδας, τόσο στον προγραμματισμό των εκπτώσεων όσο και στο λανσάρισμα των νέων συλλογών.