Η Εβδομάδα Μόδας της Κοπεγχάγης ολοκληρώθηκε χθες, στις 13 Αυγούστου, μετά από τρεις μέρες στη διάρκεια των οποίων πραγματοποιήθηκαν 25 shows με "φυσική παρουσία", 13 ψηφιακές παρουσιάσεις, trade shows, events, συνεντεύξεις και συζητήσεις. Η CFW φιλοξενεί στο προγραμμά της σκανδιναβικά brands, φροντίζοντας να τα κάνει γνωστά σε διεθνές επίπεδο και το έχει καταφέρει με επιτυχία. Έχει, επίσης, καταφέρει να ξεχωρίσει ως μία Εβδομάδα Μόδας που πρωτοστατεί και πρωτοπορεί σε επίπεδο βιωσιμότητα δημοσιεύοντας ετησίως το sustainability report της και θέτωντας κάθε φορά νεά κριτήρια και στόχους για τους συμμετέχοντες στη διοργάνωση. Για παράδειγμα, στο πλάνο της για το 2020-2022 έχει θέσει ως στόχο να μειώσει ως διοργάνωση το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα κατά 50% και να θέσει εκ νέου κριτήρια στα brands που συμμετέχουν προκειμένουν να ωθήσει ακόμα περισσότερο τη βιομηχανία της μόδας προς την κατεύθυνση του sustainability. 

Δες περισσότερα στο: www.harpersbazaar.gr

Κεντρική φωτογραφία: istock

Ακολουθήστε το womantoc στο instagram

TAGS