Εντάξει ο οίκος Balenciaga μόλις ανέβηκε επίπεδο. Έχοντας μάλλον κορυφαία ομάδα μάρκετινγκ κατόρθωσε αυτό που μοιάζει ακατόρθωτο: να προκαλέσει συζήτηση για ένα ζευγάρι παπούτσια. Κι αυτό γιατί μια limited σειρά των sneakers Paris πωλούνται με εμφάνιση που κανείς δεν θα φανταζόνταν: ο όρος worn δεν μπορεί καν να το περιγράψει. Επίτηδες ταλαιπωρημένα, με τρύπες, σκισίματα και τσαλακωμένο ύφασμα- είναι το όνειρο κάθε Ελληνίδας μάνας.
Η εταιρία εμπνέεται από την κλασική φόρμα των Converse, φτιάχνει τη δική της εκδοχή και την «ταλαιπωρεί» επίτηδες. Σύμφωνα με τον οίκο το μήνυμα που θέλει να περάσει στο κοινό του είναι πως τα sneakers του «σχεδιάστηκαν για να φορεθούν για μια ζωή». Η περιορισμένη σειρά αριθμεί μόνο 100 ζευγάρια, ενώ στην κανονική σειρά βλέπουμε τα παπούτσια ως έχουν και πωλούνται κυρίως (μπορείτε να δείτε όλα τα μοντέλα στο site του oίκου).
Στο μεταξύ, βροχή πέφτουν στα social media τα σχόλια. Όπως αν ένας οίκος Μόδας που πωλεί διαβρωμένα παπούτσια στην τιμή ενός μέσου (μακάρι να ήταν μέσος) μισθού των 1450 ευρώ, είναι ο καταλληλότερος για να περάσει το μήνυμα που θέλει να περάσει. Ξέρουμε ωστόσο πως ο Demna Gvasalia, ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Balenciaga, είναι conceptual δημιουργός και καταπιάνεται με ιδέες. Ο τρόπος που δουλεύει μοιάζει περισσότερο με τη διαδικασία που ακολουθούν οι καλλιτέχνες και όχι οι σχεδιαστές μόδας. Σε κάθε περίπτωση κατόρθωσε να ταράξει και πάλι τα ύδατα της Μόδας και κάπως έτσι να ενορχηστρώσει την τέλεια καμπάνια στα μίντια.
Εικόνες: www.balenciaga.com
Ακολουθήστε το Woman Toc στο Instagram