H Mary Katrantzou προσαρμόζεται στις νέες συνθήκες του κόσμου της μόδας με μια σειρά από πρωτοποριακές για τα συνηθισμένα αποφάσεις, που δείχνουν -ίσως- τον δρόμο για το πώς ο σχεδιασμός και το λανσάρισμα των νέων συλλογών θα πραγματοποιούνται στο εξής.

Η Ελληνίδα σχεδιάστρια λάνσαρε διαδικτυακά τη νέα capsule συλλογή «Mary-Mare» εμπνευσμένη από τους αγαπημένους της προορισμούς στην Ευρώπη, συνθέτοντας την αισιόδοξη και κομψή γκαρνταρόμπα του καλοκαιριού.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

Αυτή τη φορά όμως η Mary Katrantzou επέλεξε να προχωρήσει σε έναν νέο επαναπροσδιορισμό του λανσαρίσματος κάνοντας κάποιες σημαντικές αλλαγές που αφορούν, τον τρόπο και χρόνο διάθεσης, την ποικιλία σε διαθέσιμα μεγέθη και την επιλογή των υλικών.

Πρόκειται για μια συλλογή resort, που ωστόσο δεν έχει εποχή, σπάζοντας τον συνηθισμένο ημερολογιακό κύκλο που ακολουθούν οι σχεδιαστές. Άλλωστε η συγκεκριμένη συλλογή ετοιμαζόταν τους τελευταίους δεκαοκτώ μήνες και έχοντας ήδη κλείσει παραγγελίες από τον περασμένο Ιούνιο, πριν ξεσπάσει η πανδημία.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

Αυτή είναι η πιο προσιτή συλλογή της καταξιωμένης σχεδιάστριας μέχρι σήμερα την οποία σχεδίασε ώστε να ανταποκρίνεται στη σιλουέτα κάθε γυναίκας. Πιο συγκεκριμένα η συλλογή διατίθεται και σε μεγαλύτερα νoύμερα, που φτάνουν μέχρι το US 20/UK 24. Να σημειωθεί ότι με εξαίρεση την απαραίτητη για τα μαγιό Lycra, όλα τα κομμάτια της συλλογής είναι φτιαγμένα από 100% φυσικά υλικά.

Επιπλέον αυτό που αλλάζει είναι ο τρόπος της διάθεσης, αφού εξαιτίας του κορονοϊού, είναι πλέον πρακτικά αδύνατο να διατεθεί μέσα από φυσικά καταστήματα. Επομένως η νέα συλλογή διατίθεται αποκλειστικά μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου κατευθείαν στους καταναλωτές.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

Τέλος, δεδομένου ότι δεν μπορούσε να γίνει κανονική φωτογράφιση με τα ρούχα, λόγω του lockdown, δημιουργήθηκε μια καμπάνια με πρωταγωνιστές vintage γραμματόσημα από υπέροχους καλοκαιρινούς προορισμούς στην Ευρώπη. Τα ίδια πολύχρωμα γραμματόσημα και μοτίβα από κοχύλια και άλλα στοιχεία της θάλασσας τυπώθηκαν πάνω στα φίνα υφάσματα της συλλογής. Έτσι μπορεί για τη νέα καμπάνια να μην κατάφερε να πραγματοποιήσει φωτογράφηση, όμως η ιδέα μίας εικονογραφημένης καμπάνιας με έμπνευση από ρετρό εικόνες κοσμοπολίτικων προορισμών κατάφεραν να μας ταξιδέψει νοερά στη Νίκαια, τις Κάννες, το Πορτοφίνο, το Μόντε Κάρλο, το Ντουμπρόβνικ, τη Βενετία, έστω νοητά...για την ώρα.

 

Δείτε το μοναδικό το show της Mary Katrantzou στο Ναό του Ποσειδώνα στο Σούνιο για τη συλλογή Ανοιξη – Καλοκαίρι 2020 

 

 

Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram

TAGS