Μπορεί τα καταστήματα Zara να παραμένουν κλειστά, ωστόσο το brand συνεχίζει να ανανεώνει τη συλλογή του online κάθε Δευτέρα και Παρασκευή, και μάλιστα δημιούργησε και μία νέα καμπάνια εν μέσω καραντίνας. Τα μοντέλα αυτή τη φορά δεν είναι φωτογραφημένα σε κάποιο στούντιο ή σε εξωτερικούς χώρους, αλλά στο σπίτι, περνώντας έτσι το μήνυμα των ημερών.

Όσον αφορά το αποτέλεσμα, απόλυτα ρεαλιστικό και σημερινό, θυμίζει αρκετά την αισθητική του ίνσταγκραμ. Για πρώτη φορά, το brand αναφέρει και τα ονόματα των μοντέλων, δίνοντας τους ταυτότητα και ενδιαφέρον για να ανακαλύψει κανείς τον κόσμο τους.

 

Διαβάστε τη συνέχεια στο madamefigaro.gr

TAGS