Μεγάλη εταιρεία εσωρούχων επέλεξε να χρησιμοποιήσει πραγματικές γυναίκες στη νέα της καμπάνια, επικροτώντας τη διαφορετικότητά τους και «αγκαλιάζοντας» τις ουλές, τα τατουάζ και τα εκ γενετής σημάδια τους, αντί να τα σβήσει στο photoshop.
Μια blogger, μια μουσικός και μια κειμενογράφος, έγιναν τα μοντέλα της εταιρείας.
Πλέον, όλο και περισσότερα brand που απευθύνονται σε γυναίκες, ακολουθούν τον δρόμο που άνοιξαν οι εταιρείες εσωρούχων Aerie και Lane Bryant, χρησιμοποιώντας «πραγματικές γυναίκες» στις διαφημιστικές καμπάνιες των εσωρούχων τους. Η «& Other Stories» είναι το πιο πρόσφατο παράδειγμα.
Το brand κυκλοφόρησε πρόσφατα το lookbook του που περιλαμβάνει μια συλλογή με τίτλο: «Εσώρουχα, για γυναίκες, από γυναίκες».
Σε αυτήν πρωταγωνιστεί η Helin Honung, μια blogger και ενθουσιώδης λάτρης της γιόγκα, η Kelsey Lu McJunkins, μουσικός και μοντέλο, και η Ida Jagerfelt, κειμενογράφος, οι οποίες «έκλεψαν» τον ρόλο των επαγγελματιών μοντέλων, φορώντας μια ποικιλία από δαντελωτά και λεπτά εσώρουχα.
«Από το 2013 που η εταιρεία ξεκίνησε τη λειτουργία της, έχει θέσει ως στόχο της να μεταφέρει εμπνευσμένες ιστορίες γυναικών που εκφράζουν τη διαφορετικότητά τους ως προς την ηλικία, την εθνικότητα και την προσωπικότητα» δήλωσε η εκπρόσωπος της εταιρείας.
«Οταν μιλάμε για εσώρουχα, πρέπει να αναγνωρίζουμε τη σημασία της προσέγγισης των γυναικών από μια άλλη προοπτική, αποδεικνύοντας ότι το ιδανικό γυναικείο σώμα είναι μοναδικό, αγκαλιάζοντας τις ουλές, τα τατουάζ και τα εκ γενετής σημάδια αντί να τα σβήνουμε στο photoshop».
Δείτε τις φωτογραφίες στο gallery.