Σχεδόν 40 χρόνια μετά την πρώτη της εμφάνιση, η UGG αποκαλύπτει τη νέα UGG Classic boot. Η νέα μπότα, που εύστοχα ονομάστηκε Classic II, ενσωματώνει μία νέα πρωτοποριακή τεχνολογία που απομακρύνει νερό και λεκέδες, προσφέρει καλύτερη στήριξη και είναι πιο ελαφριά σε βάρος για περισσότερη άνεση.
Οι Classic II Mini, Classic II Short και Classic II Tall είναι ήδη διαθέσιμες στα καταστήματα από 15 Ιουλίου, ενώ το επίσημο λανσάρισμα της μεγάλης διαφημιστικής τους καμπάνιας, θα γίνει το φθινόπωρο του 2016 με τη συμμετοχή της παγκόσμιας πρέσβειρας της UGG, Rosie Huntington-Whiteley.
«Πρόκειται αναμφίβολα για το μεγαλύτερο λανσάρισμα της UGG που έχει γίνει στα 38 χρόνια ιστορίας του brand», δήλωσε ο Dave Powers, Πρόεδρος & CEO της Deckers Brands. «Ήταν μεγάλη απόφαση να προχωρήσουμε σε ανανέωση ενός τόσο εμβληματικού προϊόντος, όπως η Classic boot. Ακούγοντας όμως με προσοχή τι ήθελαν οι καταναλωτές μας, αποφασίσαμε ότι ήταν ο κατάλληλος χρόνος».
Η νέα Classic διατηρεί το ίδιο σχέδιο και την ίδια αίσθηση με την αρχική, ενώ διαθέτει επιπλέον, ένα ειδικά επεξεργασμένο στρώμα για προστασία από το νερό και τους λεκέδες, μία αποκλειστική καινοτομία του brand, τη σόλα Treadlite by UGG για καλύτερη απορρόφηση των κραδασμών, ανθεκτικότητα και ευλυγισία καθώς επίσης νέο logo και δερμάτινο ταμπελάκι στο τακούνι για ένα εκλεπτυσμένο φινίρισμα.
Ενώ αρχικά είχε σχεδιαστεί για να ζεσταίνει τα πόδια των σέρφερ, η UGG Classic Boot γρήγορα υιοθετήθηκε από celebrities, αθλητές, influencers και πελάτες από όλον τον κόσμο που αναζητούσαν ένα premium προϊόν που να συνδυάζει άνεση και στυλ. Σήμερα, η UGG έχει εξελίξει την αρχική μπότα και έχει επεκταθεί στη δημιουργία ολοκληρωμένων συλλογών υποδημάτων, αξεσουάρ και lifestyle προϊόντων που αντιπροσωπεύουν το DNA του brand.