Η νέα ψηφιακή διαφημιστική εκστρατεία της Sisley επικεντρώνεται στην αυθεντικότητα και απεικονίζει πραγματικούς ανθρώπους που τους ενώνει το πάθος τους
Μουσική, σερφ, τέχνη, χορός, μαγειρική: αυτά αλλά και πολλά άλλα, είναι τα πάθη της νέας διαφημιστικής εκστρατείας της Sisley με θέμα “I AM SISLEY” για την ερχόμενη Άνοιξη και το Καλοκαίρι του 2021.
Από τη θάλασσα στα βουνά, από τις πόλεις στα χωριά, ταξιδεύοντας με τροχόσπιτο ή με ιστιοφόρο, η ιστορία αυτή -που αποτελείται από φωτογραφίες και βίντεο- απεικονίζει καλλιτέχνες, δημιουργούς και αθλητές στο φυσικό τους περιβάλλον, εκεί όπου νιώθουν περισσότερο σαν στο σπίτι τους και ελεύθεροι να είναι ο εαυτός τους.
Οι ηθοποιοί Aurora Ruffino και Gianmarco Saurino, o σεφ Andrea Volpe, η πρίμα μπαλαρίνα Nicoletta Manni και τα κορίτσια του συγκροτήματος Killin' Baudelaire είναι μόνο μερικοί από τους χαρακτήρες που εμφανίζονται μπροστά από τον φακό της Sisley για να μεταφέρουν το βάθος του πάθους τους και την αγάπη τους για αυτό που κάνουν.
Με τη βοήθεια των μαρτυριών τους, η διαφημιστική εκστρατεία Ι ΑΜ SISLEY απομακρύνεται από τα επικοινωνιακά στερεότυπα της μόδας για να διηγηθεί τη δική της ιστορία μέσω της αυθεντικότητας, της ειρωνείας και της οικειότητας, αξίες που ανέκαθεν υπήρξαν ορόσημα της εμπορικής ταυτότητας της SISLEY.
Η καμπάνια αναπτύχθηκε από την ομάδα της Sisley με σκοπό να δημιουργήσει μια στενότερη επαφή με το κοινό της. Τη θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή έχει ο Carlo Miari Fulcis και το τμήμα We Are Social έχει αναλάβει τη στρατηγική επικοινωνιακή διεύθυνση της καμπάνιας. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα επιτρέψουν στη Sisley να δημιουργήσει αμεσότερη επαφή με το κοινό της, ενώ ένα βίντεο-μανιφέστο θα λειτουργήσει ως teaser πριν την επίσημη παρουσίαση της καμπάνιας και των χαρακτήρων της σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες.
Το μήνυμα που στέλνει η Sisley σε όλους τους θαυμαστές της είναι δυνατό και ξεκάθαρο: η ζωή είναι πολύ πιο ευχάριστη όταν κάνουμε αυτό που αγαπάμε, όταν ακολουθούμε το πάθος μας.
Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram