ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Αυθεντικότητα, ειρωνεία, οικειότητα: Το brand που χρόνια τώρα κάνει την πραγματική ζωή μόδα

«Η ζωή είναι πολύ πιο ευχάριστη όταν κάνουμε αυτό που αγαπάμε, όταν ακολουθούμε το πάθος μας».

Αυθεντικότητα, ειρωνεία, οικειότητα: Το brand που χρόνια τώρα κάνει την πραγματική ζωή μόδα

Η νέα ψηφιακή διαφημιστική εκστρατεία της Sisley επικεντρώνεται στην αυθεντικότητα και απεικονίζει πραγματικούς ανθρώπους που τους ενώνει το πάθος τους

Μουσική, σερφ, τέχνη, χορός, μαγειρική: αυτά αλλά και πολλά άλλα, είναι τα πάθη της νέας διαφημιστικής εκστρατείας της Sisley με θέμα “I AM SISLEY” για την ερχόμενη Άνοιξη και το Καλοκαίρι του 2021.

Αυθεντικότητα, ειρωνεία, οικειότητα: Το brand που χρόνια τώρα κάνει την πραγματική ζωή μόδα

Από τη θάλασσα στα βουνά, από τις πόλεις στα χωριά, ταξιδεύοντας με τροχόσπιτο ή με ιστιοφόρο, η ιστορία αυτή -που αποτελείται από φωτογραφίες και βίντεο- απεικονίζει καλλιτέχνες, δημιουργούς και αθλητές στο φυσικό τους περιβάλλον, εκεί όπου νιώθουν περισσότερο σαν στο σπίτι τους και ελεύθεροι να είναι ο εαυτός τους.

Οι ηθοποιοί Aurora Ruffino και Gianmarco Saurino, o σεφ Andrea Volpe, η πρίμα μπαλαρίνα Nicoletta Manni και τα κορίτσια του συγκροτήματος Killin' Baudelaire είναι μόνο μερικοί από τους χαρακτήρες που εμφανίζονται μπροστά από τον φακό της Sisley για να μεταφέρουν το βάθος του πάθους τους και την αγάπη τους για αυτό που κάνουν.

Με τη βοήθεια των μαρτυριών τους, η διαφημιστική εκστρατεία Ι ΑΜ SISLEY απομακρύνεται από τα επικοινωνιακά στερεότυπα της μόδας για να διηγηθεί τη δική της ιστορία μέσω της αυθεντικότητας, της ειρωνείας και της οικειότητας, αξίες που ανέκαθεν υπήρξαν ορόσημα της εμπορικής ταυτότητας της SISLEY.

Η καμπάνια αναπτύχθηκε από την ομάδα της Sisley με σκοπό να δημιουργήσει μια στενότερη επαφή με το κοινό της. Τη θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή έχει ο Carlo Miari Fulcis και το τμήμα We Are Social έχει αναλάβει τη στρατηγική επικοινωνιακή διεύθυνση της καμπάνιας. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα επιτρέψουν στη Sisley να δημιουργήσει αμεσότερη επαφή με το κοινό της, ενώ ένα βίντεο-μανιφέστο θα λειτουργήσει ως teaser πριν την επίσημη παρουσίαση της καμπάνιας και των χαρακτήρων της σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες.

Το μήνυμα που στέλνει η Sisley σε όλους τους θαυμαστές της είναι δυνατό και ξεκάθαρο: η ζωή είναι πολύ πιο ευχάριστη όταν κάνουμε αυτό που αγαπάμε, όταν ακολουθούμε το πάθος μας.

sisley.com

instagram.com/sisley_fashion

facebook.com/sisley

youtube.com/user/sisley

Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram

Read Next

21 Οκτ 2025
21 Οκτ 2025

Στην Oysho ανακαλύψαμε το ιδανικό καπιτονέ μπουφάν γι' αυτή την εποχή

Άνετο και στιλάτο, θα το φοράς καθημερινά το φθινόπωρο και τον χειμώνα.

Περισσότερα από

Μόδα

21 Οκτ 2025

Οι πέντε σοφιστικέ αποχρώσεις που ταιριάζουν τέλεια με το καφέ

Με ποια χρώματα ταιριάζει τέλεια το καφέ.

21 Οκτ 2025

Πριν επιλέξεις το ιδανικό σακάκι για εσένα, χρειάζεται να γνωρίζεις αυτά τα tips

Όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζεις για να επιλέξεις το ιδανικό σακάκι.

20 Οκτ 2025

Το off-white παλτό που θα αντικαταστήσει τα σκούρα το φετινό χειμώνα

Το υπόλευκο παλτό που έρχεται ως η τέλεια και εύκολη στο styling εναλλακτική στα σκούρα πανωφόρια.

20 Οκτ 2025

Tο blazer από την Zara που είναι ιδανικό για τις day to night εμφανίσεις σου το φθινόπωρο

Το πανωφόρι από τη Zara που θα φοράς ξανά και ξανά όλο το φθινόπωρο

20 Οκτ 2025

H Δανάη Παππά με το καφέ πουλόβερ που θα φοράς ξανά και ξανά

Η Δανάη Παππά λατρεύει τη Zara και φοράει αρκετά συχνά κομμάτια από το γνωστό brand.

20 Οκτ 2025

Το καφέ είναι το χρώμα της χρονιάς | Όλοι οι τρόποι για να το φορέσεις κομψά

Το καφέ είναι το χρώμα-"κλειδί" στο στιλ του 2025. Τα styling tips που θα σου φανούν χρήσιμα.

19 Οκτ 2025

H Αθηνά Οικονομάκου σου προτείνει 5 ζευγάρια παπούτσια από τη νέα συλλογή της Envie Shoes

Πέντε ζευγάρια από τη νέα συλλογή της Envie shoes με κεντρικό πρόσωπο την Αθηνά Οικονομάκου.

18 Οκτ 2025

Lito | 25 χρόνια δημιουργίας και αισθητικής υπεροχής

H "πολύτιμη" επέτειος συνδέεται με την παρουσίαση μίας limited edition συλλογής, της εμβληματικής σειράς "Tu Es Partout".