Από το 2003, ο οίκος Louis Vuitton χρησιμοποιεί τις χαρακτηριστικές σοκολατί-καφέ (αποχρώσεις) για τις συσκευασίες του, αλλά τώρα, το 162 ετών brand αποφάσισε να αλλάξει τα αγαπημένα μας κουτάκια.

Επίσημα ονομάζεται safran impérial (αυτοκρατορικό σαφράν), και είναι μια απόχρωση της ώχρας η οποία θα εμφανίζεται στις τσάντες για ψώνια και στα κουτιά-συσκευασίες για όλα τα προϊόντα.

«Δεν θέλουμε οι συσκευασίες να είναι απλά της μόδας. Θέλουμε να έχουν έναν αρκετά μεγάλο κύκλο ζωής»

Οι μπλε του κοβαλτίου κορδέλες και οι λαβές στις τσάντες θα συμπληρώσουν το φωτεινό χρώμα.
Οι νέες συσκευασίες άρχισαν να φτάνουν στα καταστήματα το Σαββατοκύριακο, μαζί με μια βαλίτσα που σχεδιάστηκε από τον Marc Newson. Σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Louis Vuitton, Michael Burke, η συσκευασία θα βγει στα 450 καταστήματα του οίκου σε όλο τον κόσμο, τις επόμενες ημέρες.

«Δεν θέλουμε οι συσκευασίες να είναι απλά της μόδας. Θέλουμε να έχουν έναν αρκετά μεγάλο κύκλο ζωής» είπε ο Burke είπε στο WWD.
 

Το χρώμα είναι επίσης παρόμοιο με την απόχρωση των λαβών της μάρκας, στα τελειώματα και τις ετικέτες από το 1860.

Το brand έχει στενή σχέση με το συνδυασμό αυτών των χρωμάτων. Η κίτρινη απόχρωση αρχικά έντυσε ένα vintage φορτηγάκι της Louis Vuitton, από τη Citroën, το οποίο κατασκεύασε η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία για μια αποστολή το 1924. Το χρώμα είναι επίσης παρόμοιο με την απόχρωση των λαβών της μάρκας, στα τελειώματα και τις ετικέτες από το 1860.

Η νέα συσκευασία θα έχει μεγαλύτερο κύκλο ζωής από ό, τι οι παλιές συσκευασίες αφού θα είναι πιο παχιά πιο ανθεκτική, και πιο... πτυσσόμενη από ποτέ.

TAGS