Ήταν πριν από τέσσερις δεκαετίες όταν η καμπάνια των Calvin Klein jeans με πρωταγωνίστρια τη Mπρούκ Σιλντς θα σκανδάλιζε την αμερικανική κοινωνία και κατ΄ επέκταση ολόκληρο τον κόσμο μέσα από το slogan της: "Θέλεις να μάθεις τι μεσολαβεί ανάμεσα σε εμένα και τα Calvins μου; Τίποτα!". Αυτή ήταν και η καμπάνια που θα έθετε τα θεμέλια ολόκληρης της bold φιλοσοφίας του εμβληματικού brand, που θα αποτυπωνόταν ακόμα πιο εμφατικά στα εσώρουχά του τα επόμενα χρόνια. Και θα γίνονταν τόσο δημοφιλή, ώστε σήμερα να μπορούμε να αναφερόμαστε σε αυτά ως τα εσώρουχα που άφησαν το στίγμα τους στην pop culture, αλλάζοντας τον τρόπο που ντυνόμαστε και μετατρέποντας τα εν λόγω intimates σε συνώνυμα της αυτοπεποίθησης και του effortless coolness.
Με σύγχρονο, μινιμαλιστικό σχεδιασμό με καθαρές γραμμές, τα εσώρουχα Calvin Klein ξεχώρισαν από την αρχή της δημιουργίας τους για το iconic λάστιχο με το logo της εταιρείας, που τα μετέτρεψε σε cult ενδυματολογικό φαινόμενο. Εστιάζοντας στην άνεση και τη λειτουργικότητα και χρησιμοποιώντας υφάσματα υψηλής ποιότητας που προσφέρουν πολυτέλεια και αντοχή, τα εσώρουχα Calvin Klein θα όριζαν την αγορά της δεκαετίας του ’90 μέσα από μια καμπάνια με πρωταγωνιστές τον Μαρκ Γουόλμπεργκ και την Kέιτ Μος, καθιστώντας αμέσως τον Γουόλμπεργκ σε ηθοποιό-sex symbol της περιόδου και μετατρέποντας τη Mος στο it girl του κόσμου της μόδας. Όλα αυτά χάρη στη raw αισθητική των ασπρόμαυρων φωτογραφιών τους και τον έντονο αισθησιασμό τους, του ταυτοτικού στοιχείου δηλαδή ολόκληρης της φιλοσοφίας των Calvins.
Διάβασε περισσότερα στο missbloom.gr