Ο Demna Gvasalia παρουσίασε τη νέα συλλογή του οίκου Balenciaga στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας του Παρισιού και ένα συγκεκριμένο αξεσουάρ έχει και πάλι διχάσει το κοινό. Πρόκειται για ένα ρολό κολλητικής ταινίας που ο Balenciaga το παρουσιάζει ως στιλάτο βραχιόλι.
Στην ελληνική αγορά ένα ρολό κολλητικής ταινίας κοστίζει κάτω από 4 ευρώ, αλλά ο Βalenciaga το κοστολόγησε πάνω από 3.300 ευρώ επειδή απλά υπάρχει το λογότυπο του brand .
Το αξεσουάρ αποτελείται από ένα κυκλικό χαρτόνι, στο οποίο εμφανίζεται το λογότυπο Balenciaga Adhesive. Ο ισπανικός οίκος μόδας δέχεται σκληρή κριτική καθώς "έβγαλε από τα ρούχα τους" όσους το είδαν ήταν η τιμή του, η οποία φτάνει τις 3.000 ευρώ, ωστόσο… το αξεσουάρ φαίνεται πως ήδη ξεπουλάει.
"Πραγματικά, το επίπεδο βλακείας των ανθρώπων έχει φτάσει στο ταβάνι. Ο οίκος Balenciaga λάνσαρε ένα βραχιόλι, το οποίο είναι ένα ρολό κολλητικής ταινίας, κοστίζει μια περιουσία και εξαντλήθηκε στα κοσμηματοπωλεία. Εδώ το πρόβλημα δεν είναι η εταιρεία, αλλά οι ανεγκέφαλοι που αγοράζουν το προϊόν", έγραψε ένας χρήστης στο X (πρώην Twitter), ενώ ένας άλλος σχολίασε: "Περίμενε… Μου λες ότι o Balenciaga κυκλοφόρησε ένα βραχιόλι που μοιάζει με ρολό διάφανης ταινίας και το πουλάνε πάνω από 3000 ευρώ;".
Θυμίζουμε ότι τον περασμένο Νοέμβριο μια φούστα που ουσιαστικά ήταν απλά μια πετσέτα μπάνιου ήταν διαθέσιμη προς αγορά στο site του οίκου Balenciaga και κόστιζε σχεδόν 1000 δολάρια.