Πρόκειται για μία έμπνευση που ξεκίνησε για το χώρο του beach volley, αθλητικά σορτς ειδικά για το απαιτητικό αυτό σπορ. Ωστόσο, μετά την πρώτη επιτυχία, οι δημιουργοί του συνειδητοποίησαν ότι η σκέψη μπορεί να επεκταθεί και σε άλλα αθλήματα με αποτέλεσμα μια ολοκληρωμένη σειρά fashion items. Ο ιδρυτής και Digital Marketing Director της εταιρείας, Δημήτρης Νικολακάκης, μας μίλησε για το πώς ξεκίνησε η ιδέα, για την εξοικονόμηση πόρων που επιτυγχάνουν, για τις νέες συνεργασίες καθώς και για τις εξαγωγές στο εξωτερικό.
Πώς ξεκίνησε η ιδέα;
Η ιδέα ξεκίνησε το 2017 όταν σχεδιάσαμε ένα σορτσάκι custom για αγώνες Beach Volley. Χρειαστήκαμε κάτι να αντέχει πλυσίματα και να μην βγαίνουν, χαλάνε τα σταμπώματα. Το πρώτο σχέδιο ήταν ένα καλοκαιρινό γαλάζιο σορτσάκι dryfit με καρπουζάκια, το oποίο κέρδισε πολύ καλές κριτικές και εντυπώσεις. Να πω την αλήθεια το έχω ακόμα και μετά από ήλιο, αλάτια, πλύσεις... είναι σαν την πρώτη ημέρα παραγωγής του.
Αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε την Beacharo για τον χώρο του BV αρχικά, αλλά πολύ γρήγορα ξέφυγε από εκεί. Μεταπηδήσαμε γρήγορα σε στίβο, πολεμικές τέχνες, σκοποβολή, μπάσκετ, ποδόσφαιρο (κυρίως ερασιτεχνικό) και βόλεϊ. Φυσικά δημιουργήσαμε και 2 μεγάλες υποκατηγορίες τα προσωπικά θεματικά δώρα (Gift Ideas) καθώς και την παιδική μας γραμμή (Kids Line).
Πώς συμβάλλετε στην εξοικονόμηση πόρων;
Ουσιαστικά η εξοικονόμηση πόρων για εμάς είναι ο νευραλγικός και βασικός λόγος λειτουργίας της μονάδας παραγωγής μας. Φροντίζουμε να μην υπάρχει κανένας μα κανένας όγκος αποβλήτων αρχικά, αλλά και να αξιοποιούμε το 90+% από τους πόρους μας. Από την παραγγελιοληψία ενός πρότζεκτ μέχρι την παράδοση στην πόρτα του εκάστοτε πελάτη μας έχουμε καταφέρει να μειώσουμε πόρους στα εξής.
-
100% υβριδικός τρόπος παραγγελίας και επικοινωνίας
-
Εξοικονόμηση μετακινήσεων με ακριβές size guide και κάθε ρούχο ραμμένο στις διαστάσεις που μας δίνονται (λιγότερο από 0,4% περιθώριο λάθους)
-
Εξοικονόμηση πρώτων υλών με νέα ISO προϊόντα φυσικά φιλικά προς το περιβάλλον (μελάνια τελευταίας τεχνολογίας)
Ωστόσο, έχουμε επιλέξει να μην χρησιμοποιούμε μελάνια Vegan καθώς αυτά δεν αντέχουν στον χρόνο και στα πλυσίματα για την μέγιστη διάρκεια ζωής των ρούχων μας. Κάνουμε όμως συνεχόμενες δοκιμές πάνω σε νέες τεχνολογίες και υλικά. Είμαστε περήφανοι που έχουμε χτίσει δυο χρόνια τώρα την αλυσίδα παραγωγής μας ώστε να είναι φιλική προς το περιβάλλον και η εξοικονόμηση πόρων να βοηθάει και το κοινωνικό μας αποτύπωμα αλλά και το margin της Beacharo.
Τι σας ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό;
Η παρέα. H BEACHARO ξεκίνησε από μια ιδέα μέσα από παρέα και κατέληξε να κάνει μια νέα μεγάλη παρέα (τους ανθρώπους που εργάζονται καθημερινά) αλλά και οι ΠΕΛΑΤΕΣ μας να μην αντιμετωπίζονται αυστηρά σαν μονάδες παραγγελίας & αριθμούς αλλά σαν παρέα μας! Η διαφορά από τον ανταγωνισμό είναι η ολιστική αντιμετώπιση κάθε ενός προτζεκτ. Με το brief "παντρεύεται" ένας από τους γραφίστες μας με τον πελάτη και μαζί καταλήγουν στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Ο χρόνος παραγωγής μπορεί να είναι 10-15 μέρες αλλά το αποτέλεσμα ανταμείβει πιστέψτε μας! Το μότο που μας ακολουθεί άλλωστε we’ar your ideas!
Ποια είναι τα σχέδιά σας για το επόμενο διάστημα;
Τα επόμενα μας πλάνα έρχονται άμεσα! Για αρχή θα πούμε ότι χτίζεται ένα καθολικό brand που θα ξεχωρίζει ανά σπορ/άθλημα και ένα ξεχωριστό νέο για τις custom κάλτσες μας.
H BEACHARO θα παραμείνει φυσικά ως Beach Volley Premium ένδυση. Οι εξαγωγές μας προχωράνε σε Αμερική, Ντουμπάϊ αλλά και στην Ευρώπη (Κύπρο, Ελβετία, Ισπανία, Ιταλία, Αυστρία και Ολλανδία κυρίως). Πριν λίγες μέρες είχαμε παρουσία και στην Βραζιλία! Επίσης στα άμεσα πλάνα μας (μέσα στο 2024) έρχεται ένα νέο πρότζεκτ που θα ταράξει τα νερά της ένδυσης!
Βρείτε περισσότερα εδώ: Istagram: @beacharo_ και Eshop: BEACHARO