Εικαστικός, γλύπτρια, περφόμερ, σχεδιάστρια μόδας και συγγραφέας, η Yayoi Kusama είναι πρότυπο καλλιτέχνη που έμεινε σταθερή στο όραμά της και το υπηρέτησε πιστά, ακόμα και την εποχή που κοινό και κριτικοί δεν το αντιλαμβανόντουσαν.
Η Kusama συνέδεσε το όνομά της με το κίνημα της pop art, της φεμινιστικής τέχνης και της αντικουλτούρας των χίππι κι έγινε σύμβολο μιας εποχής εκφράζοντας τον εσωτερικό της κόσμο με ψυχεδελικά χρώματα, επαναλαμβανόμενα μοτίβα και πρωτοποριακές περφόρμανς.
Με τον καιρό -και πολυάριθμες εκθέσεις και ρετροσπεκτίβες στις μητροπόλεις του κόσμου- η Kusama έγινε αγαπημένη μορφή της σύγχρονης Τέχνης, την οποία λατρεύει ακόμα και το νεανικό κοινό. Η Yayoi έχει γίνει με μια λέξη icon.
Τώρα, ο οίκος Louis Vuitton ανακοίνωσε τη νέα τους συνεργασία με την εικαστικό, με την οποία είχαν δουλέψει και πάλι 10 χρόνια πριν.
Το γεγονός αποκαλύφθηκε λίγες εβδομάδες πριν στο Τόκιο που γέμισε με billboards, με το πρόσωπο της Yayoi Kusama και με τις διάσημες κολοκύθες της. Όπως και με την 3D διαφήμιση που παρουσιάστηκε στο τεράστιο billboard του Τόκιο, Cross Shinjuku Vision.
Η 3D αναπαράσταση της συνεργασίας είναι παιγνιώδης, όπως και η καλλιτέχνις. Ξεκινάει με μία πουά τσάντα από την σειρά LV Damier, η οποία ανοίγει και εμφανίζονται 3 από τις πιο εμβληματικές κολοκύθες της Kusama. 'Επειτα τα σχέδια της διαφήμισης μετατρέπονται σε ασημένιες σφαίρες, εμπνευσμένες από το έργο της Kusama "Narcissus Garden”, αλλά και σε πουά αντικείμενα της σειράς της Louis Vuitton.
"Δέκα χρόνια μετά από την πρώτη μας συνεργασία, τα συμβολικά αντικείμενα, τα υπνωτικά μοτίβα και οι ευφάνταστες κατασκευές της Yayoi Kushama καταλαμβάνουν το σήμα του οίκου, δημιουργώντας μαγευτικά αντικείμενα, τα οποία υπερβαίνουν τον χώρο και τον χρόνο. Η πολυαναμενόμενη συνεργασία δεν φέρνει μόνο τις χαρακτηριστικές τελίτσες της Kushama στο χαρακτηριστικό μονόγραμμα του οίκου, αλλά εξερευνά μια ευρεία γκάμα από επαναλαμβανόμενα σχέδια της καλλιτέχνιδας”, γράφει η Louis Vuitton για το κοινό τους εγχείρημα.
Λίγο πριν το τέλος του χρόνου, η εταιρία παρουσίασε και μια πρώτη της εικόνα- teaser από τη νέα της μάλλον καμπάνια με την Ζιζέλ να πρωταγωνιστεί σε αυτή. Η συλλογή αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Ιανουάριο του 2023.
Ακολουθήστε το Womantoc στο Instagram