ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Ο Κροκόδειλος της Lacoste φέρνει κοντά ανθρώπους από διαφορετικά background

Η νέα καμπάνια του οίκου Lacοste αποτυπώνει τις πιο απροσδόκητες συναντήσεις.

Μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες που μπορεί να αναγνωρίσει κανείς σ' ένα brand είναι να έχει κερδίσει την αποδοχή των πάντων ως ένα σημείο αναφοράς στο ντύσιμο και στην ιστορία της μόδας. Η Lacoste χάρη στον εμβληματικό της Κροκόδειλο, ένα σύμβολο που αναγνωρίζουν από μικρά παιδιά μέχρι μεγαλύτερες ηλικίες, ανήκει ακριβώς σ΄αυτή τη κατηγορία: των brands που φέρνουν κοντά ανθρώπους από διαφορετικά backgrounds και γενιές, που επιλέγουν να φορέσουν τον Κροκόδειλο τους με τον δικό τους, αυθεντικό τρόπο. Σ' αυτή ακριβώς τη δύναμη του Κροκόδειλου της Lacoste εστιάζει και η νέα καμπάνια, η οποία δημιουργεί εικόνες με τις πιο απροσδόκητες συναντήσεις: μία ώριμη κυρία κι ένας νεαρός στην ηλικία του εγγονού της, ένας skater κι ένα μικρό κορίτσι, ένα άνδρας και μία γυναίκα. Κοινός παρανομαστής στις εμφανίσεις τους; Φοράνε τα ίδια κομμάτια Lacoste.

Μία φορά κι ένα καιρό ήταν ο "Κροκόδειλος"...

Η επιλογή του κροκόδειλου ως εμπορικό σήμα της Lacoste είναι αλληλένδετη με την ιστορία του ιδρυτή της, και δημιουργού του iconic polo, René Lacoste. Ο πρωτοπόρος πρωταθλητής του τένις είχε το ψευδώνυμο "Ο Κροκόδειλος", που του αποδόθηκε από τους δημοσιογράφους της εποχής, εξαιτίας ενός στοιχήματος που έβαλε με τον προπονητή του πριν από έναν αγώνα το 1923: ο 19χρονος τότε Lacoste είχε δει μία βαλίτσα από δέρμα κροκόδειλου, την οποία ο προπονητής του υποσχέθηκε ότι θα τους την κάνει δώρο εφόσον νικούσε. Η ιστορία λέει ότι τελικά έχασε τον αγώνα, αλλά η αποφασιστικότητά του στο τερέν τού χάρισε το παρατσούκλι που έμελλε να γράψει τη δική του μοναδική σελίδα στον χώρο της μόδας, ως το σήμα κατατεθέν της εταιρείας που ξεκίνησε το 1933, τη La Société Chemise Lacoste, μαζί με τον André Gillier.

Το σχέδιο του Κροκόδειλου της Lacoste που θα συνόδευε στο εξής τα "polo shirts" που ο René Lacoste δημιούργησε για να παίζει πιο άνετα στους αγώνες τους, είχε αποκτήσει μορφή νωρίτερα, το 1927 από τη πένα του σχεδιαστή Robert George. Εκείνη την εποχή, ο Lacoste δεν είχε ακόμα καταλήξει στη μορφή του polo shirt (δημιουργήθηκε το 1929) και εμφανιζόταν με τον Κροκόδειλο κεντημένο στα σακάκια του.

Σχεδόν 90 χρόνια μετά την ίδρυση της, ένα από τα πιο δημοφιλή και inspiring brand στο fashion-sport, όπου κάθε γενιά ανακαλύπτει συλλογές και δημιουργεί το δικό της αυθεντικό στιλ.

Η νέα καμπάνια Lacoste

Εμπνευσμένη από τη δύναμη του Κροκόδειλου της Lacoste και του απαράμιλλου στιλ που έχει προσφέρει μέσα στα χρόνια, η νέα καμπάνια του brand εστιάζει στη στιγμή που δυο φαινομενικά πολύ διαφορετικοί μεταξύ τους άνθρωποι συναντιούνται τυχαία και ανακαλύπτουν ότι έχουν κάτι κοινό: ένα ρούχο που φέρει τον κροκόδειλο Lacoste.

Ο Κροκόδειλος της Lacoste φέρνει κοντά ανθρώπους από διαφορετικά background

Courtesy of Lacoste

Οι ιστορίες που αποτυπώνονται στον φωτογραφικό φακό του Ιρλανδού φωτογράφου Ronan Gallagher εξελίσσονται σε διαφορετικά μέρη. Σε μια παραλία, η Μάργκα συναντά τον Άνις –ο οποίος θα μπορούσε να έχει την ίδια ηλικία με τον εγγονό της– και εκπλήσσεται που φοράει το ίδιο ροζ polo μπλουζάκι με αυτόν. Ένας skater φοράει το ίδιο καπέλο με ένα μικρό κορίτσι, το οποίο αναρωτιέται για τον τρόπο που φοριέται το καπέλο - πάνω ή κάτω από τα μάτια; Και τι σκέφτονται ένας άντρας και μία γυναίκα όταν συναντιούνται και παρατηρούν ότι φορούν τις ίδιες παντόφλες με κάλτσες;

lacoste

Courtesy of Lacoste

Η αυθεντικότητα αυτών των συναντήσεων ενισχύεται από το γεγονός ότι οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας επιλέχθηκαν από street casting και στην πλειονότητά τους δεν είχαν ασχοληθεί ποτέ πριν με το modelling, αναλαμβάνοντας αυτό τον ρόλο για μια μέρα με αυθορμητισμό και φρεσκάδα.

lacoste

Courtesy of Lacoste

Τη νέα καμπάνια Lacoste επιμελήθηκε η BETC με σκοπό να τιμήσει τον Κροκόδειλο ως ένα σύμβολο που συνδέει ανθρώπους οι οποίοι φαινομενικά βρίσκονταν σε αντίθετες πλευρές. Παρουσιάζει με τον πιο αυθόρμητο τρόπο τη δύναμη του Κροκόδειλου: να ενώνει, να συνδέει, να ανατρέπει τα καθιερωμένα μεταξύ διαφορετικών πολιτισμών, γενεών και στιλ.

*Τα προϊόντα ένδυσης και υπόδησης Lacoste διατίθενται στην Ελλάδα από τον Όμιλο Notos Com Holdings.

Lacoste Boutiques

Αθήνα: Πανεπιστημίου 18, Τ: 210 3618030

Μαρούσι: The Mall, Ανδρέα Παπανδρέου 35, Τ: 210 6300040

Golden Hall: Λ. Κηφισίας 37Α & Σπ. Λούη, Τ: 210 6899728

Χαλάνδρι: Χαϊμαντά 19, Τ: 210 6810885

Πειραιάς: Ηρ. Πολυτεχνείου 45, Τ: 210 4226085

Θεσσαλονίκη: Μητροπόλεως 57, Τ: 2310 232328

Θεσσαλονίκη: Mediterranean Cosmos, 11o ΧΛΜ. ΕΟ Μουδανιων, Πυλαία, Τ: 2310 474480

Βόλος: Σπ. Σπυρίδη 61 & Σωκράτους, Τ: 24210 97382

Κρήτη: Χανιά, Α. Παπανδρέου 57, Τ: 28210 54428

Πηγή: Harpersbazaar.gr

Read Next

05 Σεπ 2025

Η Αμαλία Κωστοπούλου προτείνει τα ιδανικά sneakers για το φθινόπωρο | Τα φορούν όλα τα it-girls

Τα sneakers που έχει επιλέξει η Αμαλία Κωστοπούλου είναι ιδανικά για αυτή την περίοδο.

04 Σεπ 2025

Αυτό το denim blazer shirt από τη Zara είναι το μεταβατικό piece που δεν ήξερες ότι χρειάζεσαι

Το denim ρούχο που μπορεί να φορεθεί είτε ως σακάκι είτε ως πουκάμισο έρχεται για να ορίσει τα σύνολά σου αυτό το φθινόπωρο.

Περισσότερα από

Μόδα

04 Σεπ 2025

Αντιγόνη Κουλουκάκου | Με τις αγαπημένες της crystal mesh μπαλαρίνες σε νέα εμφάνιση στο Ηρώδειο

Η ηθοποιός σε μια ακόμη κομψή εμφάνιση σε βραδινή της έξοδο.

04 Σεπ 2025

Πώς θα φορέσεις το λευκό παντελόνι τη μεταβατική περίοδο σύμφωνα με τη Βίκυ Καγιά

Η Βίκυ Καγιά υιοθέτησε μία από τις μεγαλύτερες τάσεις της σεζόν.

04 Σεπ 2025

Η Melia Kreiling στο Ηρώδειο με καφέ Zara φόρεμα

Μία άκρως εντυπωσιακή εμφάνιση έκανε η Melia Kreiling στο Ηρώδειο.

04 Σεπ 2025

Η Paul & Shark αποκλειστικά στον Όμιλο LH Group – Παπαϊωάννου για Ελλάδα και Κύπρο.

Ο όμιλος LH Group - Παπαϊωάννου είναι πλέον ο αποκλειστικός εκπρόσωπος της Paul & Shark σε Ελλάδα και Κύπρο.

04 Σεπ 2025

Ήβη Αδάμου | Το gingham φόρεμά της είναι η τέλεια επιλογή για τον Σεπτέμβριο

Η Ήβη Αδάμου με την καλοκαιρινή τάση που θα δούμε και το φθινόπωρο.

03 Σεπ 2025

Το viral φόρεμα που θα φορέσεις στο επόμενο cocktail party

Το φόρεμα από τη Mango που είναι viral στο TikTok και όχι άδικα.

03 Σεπ 2025

Βασίλισσα Maxima της Ολλανδίας | Με πολυτελές βραχιόλι-μάτι σε design της Μαριάννας Γουλανδρή

Το εντυπωσιακό κόσμημα που διάλεξε η Maxima της Ολλανδίας αποτελεί signature design της συλλογής κοσμημάτων της Μαριάννας Γουλανδρή

03 Σεπ 2025

Φεστιβάλ Βενετίας | Η Τόνια Σωτηροπούλου με μαύρο κοστούμι και δαντελένιο bra top

Η κομψή και θηλυκή εμφάνιση της Τόνιας Σωτηροπούλου.

03 Σεπ 2025

Η Τζένη Μελιτά με τη double denim τάση που όλοι αγαπάμε

Η Τζένη Μελιτά φόρεσε τα δύο denim κομμάτια που είναι must have για το φθινόπωρο