To ημερολόγιο γράφει 1993. Σε έναν άδειο σχολικό διάδρομο μία μαθήτρια με στολή κατευθύνεται προς τις τουαλέτες των κοριτσιών. Μπαίνει από την πόρτα και βγαίνει από το παράθυρο. Η καρό, μαθητική της φούστα μέχρι το γόνατο «σκαλώνει» στην άκρη του παραθύρου, αφήνοντας να φανεί το σατέν κομπινεζόν της. Τρέχει στον κήπο του σχολείου και ορμάει μέσα σε ένα μαύρο, κάμπριο αυτοκίνητο, δευτερόλεπτα πριν εμφανιστεί από την αντίθετη κατεύθυνση η κολλητή της για να κάτσει στην θέση του συνοδηγού. Τα δύο κορίτσια είναι οι έφηβες ακόμα Αλίσια Σίλβερστόουν και Λιβ Τάιλερ, οι οποίες έμελλε να στοιχειώσουν τα όνειρα πολλών αγοριών από εκείνη την ημέρα και μετά. Η ομορφιά, το sexiness, το ενδυματολογικό στυλ και το νάζι που σκόρπισε προς τα τέσσερα σημεία του ορίζοντα το βίντεοκλιπ του «Crazy» των Aerosmith, από την πρώτη κι όλας στιγμή που προβλήθηκε στην τηλεοπτική συχνότητα του αμερικανικού Mtv, ήρθε για να σημαδέψει ολόκληρη την δεκαετία του '90 και να αποκαλύψει, λίγο αργότερα, στο ευρύ κοινό ένα μεγάλο μυστικό. Ότι το πανήψυλο και πανέμορφο καστανό κορίτσι που πρωταγωνιστούσε σε αυτό, αγκαλιά με την ξανθιά Σίλβερστόουν, ήταν στην πραγματικότητα η βιολογική κόρη του εμβληματικού frontman των Aerosmith, Στίβεν Τάιλερ. 

Από τότε δεκαετίες έχουν περάσει και η Λιβ με τον Στίβεν έχουν καταφέρει να χτίσουν μία αληθινά όμορφη σχέση μπαμπά-κόρης, παρά το γεγονός ότι η διάσημη ηθοποιός έχει δηλώσει αρκετές φορές σε συνεντεύξεις της ότι ο πατέρας της την έχει κάνει να αισθανθεί πολύ άβολα σε διάφορες περιστάσεις, όπως εκείνη την ημέρα που την είχε «πέσει» μπροστά της στην καλύτερη της φίλη, την Κάμερον Ντίαζ. Αυτό που κάνει αυτό το στόρι τόσο μοναδικό είναι το γεγονός ότι η Τάιλερ μεγάλωσε πιστεύοντας ότι ο πατέρας της ήταν κάποιος άλλος και έμαθε, για πρώτη φορά, την ύπαρξη του Στίβεν όταν ήταν 8 ετών, ενώ η μητέρα της δεν παραδεχόταν ότι ο τραγουδιστής του θρυλικού hard rock συγκροτήματος ήταν ο βιολογικός μπαμπάς της κόρης της, παρά μόνο όταν η Λιβ επέμενε ότι η ομοιότητα της μαζί του ήταν εξαιρετικά ύποπτη. 

Το βίντεοκλιπ του «Crazy» των Aerosmith:

Aς πούμε την ιστορία από την αρχή: Η Λιβ Τάιλερ γεννήθηκε την 1η Ιουλίου του 1977 και είναι κόρη της εντυπωσιακής τραγουδίστριας Μπεμπέ Μπιούελ,  η οποία εργάστηκε και ως μοντέλο στις αρχές της δεκαετίας του '70, έχοντας ποζάρει ακόμα και στο εξώφυλλο του περιοδικού Playboy το 1974. Όταν γεννήθηκε η Λιβ η μητέρα της ήταν σε σταθερή σχέση με τον κιθαρίστα των Utopia, Todd Rundgren. Oι δυο τους έμεναν μαζί και είχαν δημιουργήσει ένα ήρεμο σπιτικό όπου το μικρό κορίτσι μεγάλωνε με την πεποίθηση ότι ο Τοdd ήταν ο πραγματικός της πατέρας. Εκείνος υπήρξε εξαιρετικά προστατευτικός και τρυφερός μαζί της κάτι που είχε σαν αποτέλεσμα η Λιβ να δεθεί τρομερά μαζί του. Αργότερα θα δηλώσει πως «το να μεγαλώνεις σαν παιδί διάσημων γονιών είναι κάτι το τρομερά δύσκολο γιατί δεν τους βλέπεις συχνά». Αν και ο Rundgren αγαπούσε και φρόντιζε πολύ τη Λιβ, έλειπε συνέχεια σε περιοδείες και έτσι η Τάιλερ μεγάλωσε με τη μητέρα της και την γιαγιά της, δύο ισχυρές γυναικείες προσωπικότητες που επηρέασαν σημαντικά την εξέλιξη και του δική της χαρακτήρα.

Η Μπέμπε Μπιούελ κρατά στην αγκαλιά της τη νεογέννητη Λιβ. Δίπλα της είναι ο θετός της πατέρας, Τodd Rundgren

Όταν η Λιβ ήταν 8 ετών η μητέρα της την πήρε μαζί της σε μία συναυλία των Utopia για να δουν λάιβ τον Rundgren. Εκεί, στα παρασκήνια, ήταν από καθαρή σύμπτωση και ο Στίβεν Τάιλερ με την κόρη του Μία, που είναι μόλις 17 μήνες μικρότερη από την Τάιλερ. «Με θυμάμαι να την κοιτάζω και να παθαίνω σοκ. Ήταν σα να βλέπω τον εαυτό μου στον καθρέφτη, ήμασταν ολόιδιες,» εξομολογήθηκε η Λιβ σε μεταγενέστερη συνέντευξη της. Επιπλέον το 8χρονο, τότε, κορίτσι συνειδητοποίησε την τρομερή ομοιότητα της και με τον Στίβεν, πράγμα που την έβαλε σε σκέψεις. Η Μπέμπε την σύστησε και έμοιαζε εξαιρετικά αμήχανη. «Θυμάμαι ότι με σύστησε και τα μάτια της βούρκωσαν,» έχει η ηθοποιός. Στο σπίτι η μικρή Λιβ ρωτούσε συνέχεια για την γνωριμία με τον Στίβεν, λέγοντας ότι αισθάνθηκε μία παράξενη χημεία ανάμεσα τους. 

Έπρεπε να περάσουν 2 χρόνια για να πάρει η Μπιούελ την απόφαση να εξομολογηθεί στην κόρη της την αλήθεια. Ότι, δηλαδή, ο Στίβεν Τάιλερ είναι ο βιολογικός της πατέρας και εκείνη ο καρπός ενός πάθους που κράτησε μόλις μερικά βράδια. «Επέμενα πάρα πολύ γιατί είχα καταλάβει ότι κάτι δεν πηγαίνει καλά. Έτσι αναγκάστηκε να μου πει την αλήθεια,» θα πει η Τάιλερ. «Η μητέρα μου με απέκτησε όταν ήταν ακόμα πάρα πολύ νέα και νομίζω ότι ήταν αρκετά μπερδεμένη και η ίδια σχετικά με την αλήθεια σχετικά με τον πραγματικό μου πατέρα. Στην πορεία όμως κατάλαβε καλά τι συμβαίνει».

Μεγαλώνοντας η Λιβ συνειδητοποίησε και τον oυσιαστικό λόγο που η μητέρα της δεν ήθελε να της πει την αλήθεια σχετικά με τον Τάιλερ. Η ίδια η Μπέμπε Μπιούελ έχει πει ότι «εκείνος ήταν τόσο βυθισμένος στα ναρκωτικά που ήξερα καλά ότι δεν πρέπει να αφήσω το παιδί να εμπλακεί σε αυτόν τον κόσμο. Έπρεπε να την προστατεύσω και να την κρατήσω μακριά. Έτσι επέλεξα να πω ψέμματα».

Η Λιβ Τάιλερ στη Μπιενάλε της Βενετίας.

Πράγματι ο Στίβεν Τάιλερ πέρασε πολλά χρόνια από τη ζωή του εθισμένος στην ηρωίνη, μία κατάσταση που έφτασε στο σημείο να δημιουργεί σοβαρά προβλήματα, όχι μόνο στις σχέσεις του με τα άλλα μέλη του συγκροτήματος, αλλά και στο λειτουργικό κομμάτι της μπάντας. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι εκείνος και ο κιθαρίστας του γκρουπ, Τζο Πέρι, ήταν τόσο βυθισμένοι στα ναρκωτικά που το κοινό τους αποκαλούσε «Τα τοξικά δίδυμα», επειδή έκαναν χρήση ουσιών ακόμα και πάνω στη σκηνή. Παρόλα αυτά η σχέση τους υπήρξε ιδιαίτερη ταραχώδης όλα τα χρόνια της κοινής τους πορείας. Τελικά, το 1979, μετά από έναν τεράστιο καυγά σε μία συναυλία στο Κλίβελαντ, ο Πέρι αποχωρεί από το συγκρότημα για να φτιάξει το δικό του γκρουπ. Από τότε η καριέρα των Aerosmith πήρε την κάτω βόλτα και ο Τάιλερ έμοιαζε ειλικρινά ανεξέλεγκτος. 5 χρόνια αργότερα, το 1984, μετά από έναν σοβαρό τραυματισμό με μηχανή και βλέποντας την καριέρα του να καταρρέει, ο Στίβεν τηλεφωνεί στον Τζο και του ζητά να ξαναβρεθούν. Εκείνος πηγαίνει να τον συναντήσει στα παρασκήνια μίας συναυλίας των Aerosmith και συμφωνεί να επιστρέψει στο συγκρότημα με έναν και μόνο όρο. Να μπει ο Τάιλερ σε κέντρο αποτοξίνωσης, εγκαινιάζοντας μία νέα εποχή στους Aerosmith. Πράγματι το comeback του θρυλικού γκρουπ στα μουσικά πράγματα υπήρξε σπουδαίο και καθηλωτικό και το θυμόμαστε μέχρι σήμερα. Το 1986 συνεργάζονται με διάσημο χιπ χοπ σχήμα Run-D.M.C σε μία διασκευή του δικό τους τραγουδιού «Walk this way», πιάνοντας από τα μαλλιά τον παλμό της εποχής, συντονιζόμενοι πανέξυπνα με το κοινό της δεκαετίας του '80, που άκουγε άλλη μουσική και αγαπούσε διαφορετικά πράγματα.

H συνεργασία των Run-D.M.C με τον Aerosmith.

Γνωρίζοντας πλέον όλη την αλήθεια για τον βιολογικό της πατέρα η Λιβ θέλει να τον γνωρίσει καλύτερα. Σταδιακά οι δυο τους έρχονται πολύ κοντά και εκείνη έχει πια το θάρρος να του επισημάνει ότι συχνά συμπεριφέρεται χοντροκομμένα και άκομψα. Αν και ο Rundgren παραμένει επίσημα ο πατέρας της, καθώς την έχει νομικά υιοθετήσει, ο Τάιλερ την αναγνωρίζει ως βιολογικό του παιδί και κάνει ό,τι μπορεί για να κερδίσει τον χαμένο χρόνο μαζί της. Το 1993 της προτείνει να συμμετέχει στο βιντεκλίπ του «Crazy» και το αισθητικό αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό. Τότε σχεδόν κανείς δεν γνώριζε την φύση της σχέσης τους, ούτε καν το συνεργείο που πραγματοποίησε τα γυρίσματα, και όλοι πίστευαν ότι η Λιβ ήταν απλώς ένα μοντέλο που επιλέχθηκε τυχαία μαζί με την Σίλβερστόουν. 

Η κυκλοφορία του «Crazy» ήταν η αφορμή για να αρχίσει πολύς κόσμος να ψάχνει περισσότερες πληροφορίες για την ταυτότητα της, 16χρονης τότε, Λιβ και σιγά-σιγά η συγγένεια της με τον Στίβεν βγήκε στο φως της δημοσιότητας με το έφηβο κορίτσι να κερδίζει τεράστια δημοσιότητα από αυτή την αποκάλυψη. Παρόλο που είχε τεράστια ζήτηση σαν μοντέλο, η Λιβ ονειρεύεται να γίνει ηθοποιός και η αρχή θα γίνει μόλις 2 χρόνια αργότερα όταν παίρνει τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην ταινία «Stealing Beauty» του Μπερνάντο Μπερτολούτσι, ενώ το 1998 πρωταγωνιστεί στην τεράστια εμπορική επιτυχία «Αρμαγεδών», όπου ακούγεται για πρώτη φορά το «I don't want to miss a thing» των Aerosmith. Το κομμάτι φτάνει με συνοπτικές διαδικασίες στο νούμερο 1 των παγκόσμιων charts και το γκρουπ καθιερώνεται στις συνειδήσεις ενός πιο νεανικού κοινού που έρχεται σε επαφή με τη δισκογραφία τους. 

Ένα ρεπορτάζ του 1994 για τη Λιβ Τάιλερ, την εποχή που ο κόσμος είχε αρχίσει να μαθαίνει την συγγένεια της με τον τραγουδιστή των Aerosmith.

To «Crazy», το «Aρμαγεδών», το «Ι don't want to miss a thing», όλα έχουν αποτελέσει κομμάτια μίας αλυσίδας που έχει οδηγήσει τους πάντες να συνδέσουν άρρηκτα στο μυαλό τους την Λιβ με τον Στίβεν. Η αρχή της καριέρας της έγινε ένα με το πρόσωπο του, όπως και η δική του προσωπική και καλλιτεχνική «ανάσταση» μοιάζει να πυροδοτήθηκε από την δική της παρουσία στην ζωή του. Ίσως αυτός να είναι ο λόγος που ο τραγουδιστής των Aerosmith της έχει τόσο μεγάλη αδυναμία και επιδιώκει να είναι αχώριστοι. Ο Στίβεν ήταν εκεί όταν η κόρη του έφερε στον κόσμο τα παιδιά της και ήταν εκείνος που έκοψε τον ομφάλιο λώρο. 

Όταν η μόλις 8 χρονών Λιβ κοιτάξε για πρώτη φορά τον Στίβεν στα μάτια, πίσω στο μακρινό 1985 (μόλις ο Τάιλερ είχε συνέλθει από την μακροχρόνια χρήση ναρκωτικών ουσιών),  κατάλαβε αμέσως ότι υπάρχει κάτι ξεχωριστό ανάμεσα τους. Η αγάπη τους και η μοναδική σχέση που ανέπτυξαν ήταν τελικά εκείνη που έσμπρωξε και τους δύο προς τα μπροστά σε μία πιο ολοκληρωμένη πραγματικότητα, δείχνοντας τους έναν διαφορετικό τρόπο τρόπο να είναι ευτυχισμένοι. Ο τρόπος αυτός είχε σαν βασική προϋπόθεση το να πορευτούν για πάντα μαζί.

Kεντρική φωτογραφία:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram

 

TAGS